quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goed plan. ik heb net mijn tanden gepoetst, jij je penert ?
yup, na ieder rondje sauna gedoucht en alles goed geschrobd enzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goed plan. ik heb net mijn tanden gepoetst, jij je penert ?
Je hebt van die leuke filmpjes dan is het altijd op een wc (die locatie vind ik dat wel iets minder)quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
yup, na ieder rondje sauna gedoucht en alles goed geschrobd enzo.
niet jouw avond vanavond hè?quote:
zijn wel een paar locaties hier in nl waar het niet in de wc zitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je hebt van die leuke filmpjes dan is het altijd op een wc (die locatie vind ik dat wel iets minder)
Ja dat kon wel, alleen in de winter kut want dan vriest je lul er af.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een gat in de wc is zo gemaakt natuurlijk.
En toch zou ik het er best eens willen doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je hebt van die leuke filmpjes dan is het altijd op een wc (die locatie vind ik dat wel iets minder)
hygiëne is belangrijk.quote:
Jullie houden een wedstrijdje?quote:
Oeh vertelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zijn wel een paar locaties hier in nl waar het niet in de wc zit
alles gaat aan me voorbijquote:
Ja stiekem wel hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:46 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch zou ik het er best eens willen doen.
Maar een hokje?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kon wel, alleen in de winter kut want dan vriest je lul er af.
uitgebreidere ero shops met bioscoop erbij en wat andere tools.quote:
nee, ado is oké, geen enkele competitiedrang.quote:
Eens, dat is ook iets waar ik enorm op letquote:
Toch eens googlenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
uitgebreidere ero shops met bioscoop erbij en wat andere tools.
Tiet nodig om op uit te huilen?quote:
nou, kom maar eens opletten dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens, dat is ook iets waar ik enorm op let
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar als ik een gat in de buitenmuur maak dan is het frisjes he
deze manquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nee, ado is oké, geen enkele competitiedrang.
Trustenquote:
quote:
quote:
Daar hebben we binnen geen last van tochquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar als ik een gat in de buitenmuur maak dan is het frisjes he
Kwestie van de goede werknemers inhuren daarvoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef al die druppende lullen toch niet binnen op mijn vloer
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef al die druppende lullen toch niet binnen op mijn vloer
je kan natuurlijk ook een OSB plaat bij de Praxis halen. Daar een paar gaten in boren en een schuttingdeel in je tuin vervangen met een uitnodigend bordje aan de andere kant.quote:
Zit 5 hoog op een flatquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook een OSB plaat bij de Praxis halen. Daar een paar gaten in boren en een schuttingdeel in je tuin vervangen met een uitnodigend bordje aan de andere kant.
op de galerij danquote:
dan ben je in elk geval verzekerd van een grote pik als ze die afstand kunnen overbruggen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dan ben je in elk geval verzekerd van een grote pik als ze die afstand kunnen overbruggen.
'pas op voor de hond' en dan kijken wie het aandurft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook een OSB plaat bij de Praxis halen. Daar een paar gaten in boren en een schuttingdeel in je tuin vervangen met een uitnodigend bordje aan de andere kant.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'pas op voor de hond' en dan kijken wie het aandurft.
Slaap lekker Huppeltjequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'pas op voor de hond' en dan kijken wie het aandurft.
staan nu achter dat schot en wachten tot jij op de knieën gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
En zodra het over seks gaat.. gaan ze allemaal naar bed
Ik ben wakker.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
En zodra het over seks gaat.. gaan ze allemaal naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |