Lekker!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
wijvennijd.
En hoi, hoe is het met jou dan?
mooi, mooi.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Lekker!
Erg druk
En met jou en de vrouw?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
mooi, mooi.
Alles goed met mij, de vrouw en de combi van ons tweeën ook.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:18 schreef Adolecens het volgende:
http://www.gossup.co/
Misschien wat voor hier..
als 'ie ooit weer es in Nederland is en tijd heeft voor mij in zijn neukertjesplanning.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap er ff niets van hoor.![]()
@Air: wanneer gaan jullie daten dan?
Ik neem aan dat je genoeg geduld hebt danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
als 'ie ooit weer es in Nederland is en tijd heeft voor mij in zijn neukertjesplanning.
Bar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
als 'ie ooit weer es in Nederland is en tijd heeft voor mij in zijn neukertjesplanning.
nee. Niet leuk.quote:
Slaap lekker Roycoquote:
Waar zit jij nou weer te hosselen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
Whehe, altijd hetzelfde:
Hey, hoe is het?
-Prima, wel druk. Hoe is het met jou?
Ook prima en ook druk..
wie anders?quote:
kan dat niet in DM; oude koeien en zo, dit is niet nodig.quote:
En als je dan vraagt waarmee ze druk zijn als antwoord "het huishouden enz" krijgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
Whehe, altijd hetzelfde:
Hey, hoe is het?
-Prima, wel druk. Hoe is het met jou?
Ook prima en ook druk..
Meid je weet geen eens wat gaande is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kan dat niet in DM; oude koeien en zo, dit is niet nodig.
of 'werk'.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je dan vraagt waarmee ze druk zijn als antwoord "het huishouden enz" krijgen.
Dat is nog beter dan "gewoon met dingen.. je weet wel"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als je dan vraagt waarmee ze druk zijn als antwoord "het huishouden enz" krijgen.
weet je nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef henrivo het volgende:
[..]
Meid je weet geen eens wat gaande is.
Die komt toch alleen voor zn zus naar NLquote:
Misschien moet je eens stoppen met ouwe koeien uit de sloot halen en haar gewoon met rust laten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef henrivo het volgende:
[..]
Interesseert me ook geen klote. Houd het lekker buiten de sc.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef henrivo het volgende:
[..]
Koe op BBQquote:
Ja, gewoon de standaard dingen zijn al te veel lijkt dan.quote:
mag ik je verbeteren hier?quote:
Ik moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met ouwe koeien uit de sloot halen en haar gewoon met rust laten.
in eerste instantie wel, maar als hij er dan toch is....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Die komt toch alleen voor zn zus naar NL
Want daar kan je uiteraard niet druk mee zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de vlekken?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
in eerste instantie wel, maar als hij er dan toch is....
dat mag , maar ik ben te lui om het de volgende keer goed te schrijvenquote:
Sorry mama. Niet papa gaan slaan he?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Interesseert me ook geen klote. Houd het lekker buiten de sc.
Ik vond het echt heel mooi dat iemand eens zei: kut, het is uit met m'n vriend. Die eerlijkheid.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
agossiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee
Maar ik was in gedachte aan het koeknuffelen en jij begint er in te bijten.
Not cool
sowieso, mensen die pretenderen druk te zijn. Als je het echt druk hebt, heb je ook geen tijd om zo'n gesprek over niks te voeren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, gewoon de standaard dingen zijn al te veel lijkt dan.
*aai over bol*quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een kleuter topic is dit geworden, het is dat ik geen mod ben anders hadden er allang een aantal tempbans in gezeten hier.
Hou die shit gewoon buiten het topic en doe dat soort dingen lekker in dm/pm. Echt 0,0 respect tegen elkaar is het hier tegenwoordig
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Want daar kan je uiteraard niet druk mee zijn
Het is vegetariër. Een gerecht is vegetarisch, een mens is vegetariër.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
dat mag , maar ik ben te lui om het de volgende keer goed te schrijven
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
sowieso, mensen die pretenderen druk te zijn. Als je het echt druk hebt, heb je ook geen tijd om zo'n gesprek over niks te voeren.
oooh zo, ja nu je het zegt het klopt wel en is logischquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is vegetariër. Een gerecht is vegetarisch, een mens is vegetariër.
Wat een heldenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon toffe beesten.
Beetje in de wei staan herkauwen, they don't give a fuck.
mods geven geen banquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een kleuter topic is dit geworden, het is dat ik geen mod ben anders hadden er allang een aantal tempbans in gezeten hier.
Hou die shit gewoon buiten het topic en doe dat soort dingen lekker in dm/pm. Echt 0,0 respect tegen elkaar is het hier tegenwoordig
Ja, Nederlanders, he. Wat moet je ermee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is altijd wel verrassend ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond het echt heel mooi dat iemand eens zei: kut, het is uit met m'n vriend. Die eerlijkheid.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
oooh zo, ja nu je het zegt het klopt wel en is logisch
Ik heb ook wel eens koe geknuffeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon toffe beesten.
Beetje in de wei staan herkauwen, they don't give a fuck.
En niet vergeten want anders gaat ze jou ook spankenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
oooh zo, ja nu je het zegt het klopt wel en is logisch
Ik ben over het algemeen altijd wel rustigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
*aai over bol*
doe je nu weer ff rustig
True.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
sowieso, mensen die pretenderen druk te zijn. Als je het echt druk hebt, heb je ook geen tijd om zo'n gesprek over niks te voeren.
dat vind ik niet ergquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En niet vergeten want anders gaat ze jou ook spanken
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen altijd wel rustig
maar nu staat het schuim in je mondhoeken?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen altijd wel rustig
ja, met de hele avond op FOK zitten hou je echt geen tijd meer over voor relevante zaken.quote:
zeg.quote:
jammer he?quote:
Slaap lekkerquote:
Lekker gefrustreerd raken vanwege de iPad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ja, met de hele avond op FOK zitten hou je echt geen tijd meer over voor relevante zaken.
ik ben helemaal zen nu na meerdere rondjes sauna.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker gefrustreerd raken vanwege de iPad.
Ach, het wentquote:
Thxs!quote:
Ik wil ook sauna in.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik ben helemaal zen nu na meerdere rondjes sauna.
Ik had afgelopen weekend een sauna tot mijn beschikking maar geen seconde gebruik van gemaakquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik ben helemaal zen nu na meerdere rondjes sauna.
Not really, nog nooit gehad. Zelfs niet eens in de buurt van dat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar nu staat het schuim in je mondhoeken?aantrekkelijk
sla hem.
Trustenquote:
je bent welkom.quote:
shame on you.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weekend een sauna tot mijn beschikking maar geen seconde gebruik van gemaak
Over 2 weken een hele week. Dan ga ik echt welquote:
Ik zal het onthouden voor als ik over 2 weken in Den Haag ben.quote:
nee, nooit.quote:
lekker.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Over 2 weken een hele week. Dan ga ik echt wel
Uhm?quote:
wat kom je doen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor als ik over 2 weken in Den Haag ben.
wat?quote:
Kutquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
Sorry Tal
Niet gezien, ik zit mobiel en typen op een iPhone is kut.
Goed planquote:
Goed plan.quote:
Ja, vertel nog eens over je dp-ervaring.quote:
Veteranendag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |