Stond laatst bij de tram joh!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goeiesmorgens deze morgen Edgar.
Dat bewaren we voor morgen als Hansie komt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:51 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen woord over Van Gaal. Hoe kan dit.
Eschaquote:
Sierd is er inderdaad voor de uitspraken van niveauquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sierd gaat gister wel overtreffen toch?
Godsamme kwam nie meer bij;
Ik sta hier voor een berg en daar staat een beeld op. Die zie je nu niet, en ik zal zo uitleggen waarom....
Ja je ziet het dus niet want het is hier donker......
Groeten vanaf de maanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik sta hier voor een berg en daar staat een beeld op. Die zie je nu niet, en ik zal zo uitleggen waarom....
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jan is ook afgevallenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die Belgies zijn een beetje van hun geloof afgevallen.
En wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat is fascistische ochtendgymnastiek.
viesdikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:55 schreef marcodej het volgende:
Ik ga maar weer eens de koelkast plunderen.
#Teamviesdikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:55 schreef marcodej het volgende:
Ik ga maar weer eens de koelkast plunderen.
sloa die bril erafquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dijkstra wordt nu dus op het matje geroepen want is als enige niet buiten![]()
Minachting van de kijkerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh het is al bezig.
Vervelende tijd zeg.
Daar kijkt geen hond naar als Demy de Zeeuw en Jan Smit aanschuiven in het Steigenberger Kurhausquote:
Voetbalt die de Zeeuw nog?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kijkt geen hond naar als Demy de Zeeuw en Jan Smit aanschuiven in het Steigenberger Kurhaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |