quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn tong mist volgens mij een aantal spieren daarvoor
Sorry kan ik mij niet herinneren, is denk ik van behoorlijk voor mijn tijd dat er keuze was tussen clean en dirty versies van nummers?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het hier in het topic vrij vaak gehad over dat ik een hekel heb aan gecensureerde versies?
Ik ga deze maar even niet fonetisch invullenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, lalalal, lilili, ohohoh, ahahah oefeningen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga deze maar even niet fonetisch invullen
Tijdens de vorige show van Symph had ik het nog over gecensureerde versies van Xibit - Paparazzi, Prince - Sexy motherfucker en Radiohead - Creep. Die heb ik in de loop der tijd sowieso wel vaker genoemd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry kan ik mij niet herinneren, is denk ik van behoorlijk voor mijn tijd dat er keuze was tussen clean en dirty versies van nummers?
Ja maar dat nummer stond vroeger op een verzamelcassette die ik vaak draaide. Dus dat kon ik fonetisch meezingen zonder dat ik wist wat het betekendequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja je had toen ook een nummer van Eros Ramazotti gedaan he?Terwijl je er eigenlijk geen zak van verstaat?
Heh tof!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja maar dat nummer stond vroeger op een verzamelcassette die ik vaak draaide. Dus dat kon ik fonetisch meezingen zonder dat ik wist wat het betekende
Maya hiiiiii maya haaaaa maya haaaaaa maya haha!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga deze maar even niet fonetisch invullen
Ja, dat kan ik mij nog herinnerenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijdens de vorige show van Symph had ik het nog over gecensureerde versies van Xibit - Paparazzi, Prince - Sexy motherfucker en Radiohead - Creep. Die heb ik in de loop der tijd sowieso wel vaker genoemd.
Goffer, en nu kom ik dus ff niet op de titel en artiest van dit nummerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maya hiiiiii maya haaaaa maya haaaaaa maya haha!
Neuken en halal likken spreek je anders uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maya hiiiiii maya haaaaa maya haaaaaa maya haha!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goffer, en nu kom ik dus ff niet op de titel en artiest van dit nummer
WTF?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuken en halal likken spreek je anders uit
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ga jij NIET na Symph z'n show draaien!
Ik google op Maya hiiiiii maya haaaaa maya haaaaaa maya hahaquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik google op Maya hiiiiii maya haaaaa maya haaaaaa maya haha
en kom uit bij ONZ / [Radio 49] #4908 Symph zingt nog steeds het oude jaar uit
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik google op Maya hiiiiii maya haaaaa maya haaaaaa maya haha
en kom uit bij ONZ / [Radio 49] #4908 Symph zingt nog steeds het oude jaar uit
Ik moet zo ff heel mijn spotify library door, weet zeker dat ik het nummer daar ergens hebquote:
quote:
Eigenlijk wel triest hoe snel alles op google zichtbaar isquote:
als je wil dat iets niet gedraaid wordr, noem het dan ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |