is dat Heddy die dezelfde route nam als Rob maar met haar bakkes tegen de hindernis aanliep?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ik verzoek vast voor de W de cover van Weddy Lester
Ja volgens mij was het Bastille idd!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bastille met Pompeii of Naughty Boy met La La La
Die cover bedoel ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is dat Heddy die dezelfde route nam als Rob maar met haar bakkes tegen de hindernis aanliep?
Bastille volgens mij, die lieten we je toen toch overdoen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bastille met Pompeii of Naughty Boy met La La La
En voor mij graag Warren G & Sissel - Prince Igor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ik verzoek vast voor de W de cover van Weddy Lester
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:30 schreef ToT het volgende:
Maar Vanessa Paradis - Joe le taxi komt straks wel?
als ik die nu ga zingen hoor je het verschil ook nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bastille volgens mij, die lieten we je toen toch overdoen?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik die nu ga zingen hoor je het verschil ook niet![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik die nu ga zingen hoor je het verschil ook niet![]()
Eerst de W en de X nogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:34 schreef ToT het volgende:
Voor de Y heb ik ook al eentje in gedachten, maar laten we niet te ver vooruit werken.
Voor de Z trouwens ook.
W: Whitesnake - Here I Go Againquote:
Maar de X niet, en je zit al bij de Yquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn verzoekje voor de W heb ik net ingediend!
Xibit!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar de X niet, en je zit al bij de Y
Nah, daar heeft Symph alleen maar de pedagogisch verantwoorde versies vanquote:
Xander de Buisonjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
Xandria kan ook, maar dat kent niemand.(Sisters of the light)
Goh, dat had ik nu niet verwacht van jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog wel wat van mezelf staan ok, dus de verzoekjes gaan even in de queueueueueueueue
andersom had ik het ook niet geredquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef ToT het volgende:
Sowieso erg leuk opgelost dat je Ramses juist hoger hebt ingezongen!
De oplossingen zijn heel netjesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:38 schreef ToT het volgende:
Sowieso erg leuk opgelost dat je Ramses juist hoger hebt ingezongen!
Ik ken het alleen van naamquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:37 schreef ToT het volgende:
Xandria kan ook, maar dat kent niemand.(Sisters of the light)
Welterustenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik duik mijn warme bed in[ afbeelding ]
Ik ga morgen lekker uitslapen![]()
Symp bedankt voor je muziek
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:
Slaap lekker broertjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dat was een one takerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:40 schreef ToT het volgende:
Hoeveel pogingen heeft dit gekost, om Pastorale te zingen?
Dat is veel tekst snel zingen!
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was een one taker
Ik had godzijdank een goede karaoke versie
Beetje 13 in een dozijn naar mijn meningquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]Toch?
Ja ik heb wel eens wat van hen gedraaid hier op de radio, maar men vond het maar matig.
Ben ik ook mee eens hoor; vergeleken met alle andere gothic / medievel folk bands en dergelijke springen ze er niet echt uit of zo.
Ze bleef aan Johnny Depp hangenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een andere klasgenoot, die nam route 3 :
Nooit meer terug gezien ook
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een andere klasgenoot, die nam route 3 :
Nooit meer terug gezien ook
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Sorry Jan Jaap, ik hoop dat het je goed gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |