abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140963403
Haha, goed idee van je loveli! Ik ben ok benieuwd naar je vakantie Uniek O+

Lijstje:

O: speltbrood met boter en kaas, thee met melk
L: een stokbroodje gezond
T: snoepen uit de nutella pot :9 :+
D: Een klein portie Rotie: aardappel, kip, boontjes en een stukje rotibrood
B: 40 min. totaal wandelen naar en van yoga
S: uur en 15 min yoga.

Een boel carbs, maar geen probleem, want veel in beweging. Bovendien was ik na de vastendag van gister ineens 56.2 :o Dus maar 1 vastendag deze week.
  Vis een optie? woensdag 11 juni 2014 @ 19:23:10 #52
70532 loveli
N
pi_140963587
Mijn nieuwe weegschaal is binnen O+ De vorige was dood, maar dat is terecht. Die gaf een vetpercentage van > 30 aan, behalve als ik 10 jaar van m'n leeftijd afloog, dan nog maar 27%. Deze vindt dat ik 16% vet ben.

Ik hou 'em O+

Eerst mopperen dat 'ie niet werkt, dan de batterijen er wel goed in stoppen :')
crap in = crap out
pi_140964205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:23 schreef loveli het volgende:
Mijn nieuwe weegschaal is binnen O+ De vorige was dood, maar dat is terecht. Die gaf een vetpercentage van > 30 aan, behalve als ik 10 jaar van m'n leeftijd afloog, dan nog maar 27%. Deze vindt dat ik 16% vet ben.

Ik hou 'em O+

Eerst mopperen dat 'ie niet werkt, dan de batterijen er wel goed in stoppen :')
:D _O-
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:44:07 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140969525
Loveli, haha :D

En ja ik zal jullie op de hoogte houden van een drama vakantie :P

Alleen dit weekend wordt nog erger. 3 nachten met 15 man schoonfamilie in een 16 persoon huis op een vakantiepark.... joy :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 12 juni 2014 @ 09:15:48 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140981515
Klinkt geweldig, die vakantie uniek O+ dat weekend ook O+
Doe eens een linkje van het hotel? Even spieken op tripadvisor (8>

Oh, en ik heb voor de eerste keer in tijden een kater :{ Van een (1!) glas wijn. Misselijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140981902
Sterkte dit weekend Uniekhoorn! Geen zin in je vakantie hebben is nieuw voor me, ik hoop dat 't mee valt. En anders loveli's idee opvolgen ^O^

Lijstje van gisteren:
O: kwark met vlaaifruit
L: 3 boterhammen waarvan een met bramenjam, en twee met kaas en olijventapenade
T: koffie met melk en suiker, handje nootjes
D: rijst met zoetzure saus uit de vriezer, weet niet meer precies wat er in zat maar het was lekker :Y
T: 2 dropjes
T: 2 stukjes droge worst

Lijstje van vandaag:
O: chococruesli met melk
T: banaan
L: 3 boterhammen
S: uurtje sportschool
D: iets met noedels en kokosmelk
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_140982097
Vanmorgen gewogen, en ik heb eindelijk mijn weekendkilo's er weer af. Jammer dat het alweer bijna weekend is :') Maar even gaan proberen om normaal te doen.
Gister trouwens wel 2 cornetto's en 2 glazen wijn en 2 biertjes op een verjaardag gehad en dus tóch afgevallen :D Komt misschien omdat ik mijn calorieën niet meer tel en overdag toch iets te laag zat..

Voor vandaag geen lijstje, ik zie wel wat ik in mijn mond ga proppen. Er zullen in ieder geval een banaan, peer, appel en twee mandarijntjes bijzitten.Fruit O+ Volgens Dana Mcdonald (een populaire vegan dietician) kun je niet teveel fruit eten als je alleen maar whole foods eet. Dat bevalt me wel :9
En vanavond moet ik nog een vegaburger en een halve broccoli opmaken, waarschijnlijk met wat gebakken aardappels erbij.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_140982801
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:58 schreef V1z0R het volgende:

Weer regel 1 & 2 :P

Hoe gaat 'ie trouwens? Mannetjes thuis nog gezond en alles, vervelende developers nog beetje in touw?
Lief dat je het vraagt.
Gaat goed. Wel erg druk. Team groeit alleen maar en steeds meerdere projecten te gelijk waardoor mijn functie onderhand echt veranderd is naar 100% managen en zelf niks meer programmeren. Dat is wat wennen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? donderdag 12 juni 2014 @ 10:20:53 #59
70532 loveli
N
pi_140982886
Zijn je functie en arbeidsvoorwaarden al aangepast?
crap in = crap out
pi_140982897
Heb je nu wel loonsverhoging gehad Skoap?

En Li, wat is goede hooikoortsmeuk waar ik geen vreetbuiten van krijg? :') Morgen ff langs de huisarts :Y

Lijstje voor vandaag:

T: 2 chocomuffins
L: gemengde salade met huttenkase
T: eiwitshake
T: snickers
S: fitness
D: pasta met tomatensaus, kip en kaas :9~
T: bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_140982904
LOL @timing :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_140982964
Oke, ik heb besloten dat dit mijn lijstje wordt. Is het nou weinig of niet? Als ik dit eet op een dag zit ik prima vol namelijk en heb genoeg energie..

O: banaan
L: appel, peer, 2 wasa volkoren crackers met kipfilet en komkommer
T: 2 mandarijntjes
D: gebakken aardappels, halve broccoli, vegaburger, beetje chilisaus
T: nog een of twee crackers óf een wijntje óf een cornetto

Edit: Oh grutjes.. Heb het toch maar ingevoerd op MFP en zonder de avond T is het pas 900 kcal.
Maar het is allemaal gezond en ik heb er genoeg aan, hoe erg is dat dan?

[ Bericht 9% gewijzigd door PluisigNijntje op 12-06-2014 10:32:38 ]
pi_140983391
Je hongergevoel is stuk, PN ;)

Het lijkt me niet echt goed om zo laag in de kcalorieën te zitten. Maar veel verstand heb ik er niet van, misschien kan iemand anders een wat meer onderbouwde mening geven. Vóór je D eet je niets substantieels. Kun je die crackers niet vervangen door iets anders? Een kom goed gevulde soep, kwark, wat brood?
freedom is just another word for nothing left to lose
  Vis een optie? donderdag 12 juni 2014 @ 10:47:02 #64
70532 loveli
N
pi_140983432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 10:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oke, ik heb besloten dat dit mijn lijstje wordt. Is het nou weinig of niet? Als ik dit eet op een dag zit ik prima vol namelijk en heb genoeg energie..

Edit: Oh grutjes.. Heb het toch maar ingevoerd op MFP en zonder de avond T is het pas 900 kcal.
Voor 1 dag: whatever. Voor elke dag: ga eens echt eten.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 12 juni 2014 @ 10:54:46 #65
70532 loveli
N
pi_140983575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 10:21 schreef _aurum_ het volgende:
En Li, wat is goede hooikoortsmeuk waar ik geen vreetbuiten van krijg? :') Morgen ff langs de huisarts :Y
Geen idee of dat bestaat. Voor het slapen gaan innemen is het handigst, maar dat doe je al.
crap in = crap out
pi_140983819
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 10:24 schreef PluisigNijntje het volgende:

ben je dan heel klein of zo?
Worry is a misuse of imagination
pi_140984030
Nee ik ben niet heel klein :P En ik eet ook niet elke dag zo, maar omdat ik mijn calorieën liever niet meer tel ben ik dan wel bang dat ik vaker veel te laag zit. Dan dus misschien toch maar weer elke dag gaan tellen ;(

Lot, goed idee, ik kan straks op de uni wel even een soepje eten. Zijn geen echte maaltijdsoepen maar er zitten vaak wel wat stevigere soepen bij, het verschilt elke dag.
pi_140984101
Als je elke dag een hand nootjes toevoegt, zit je niet gauw meer op te weinig calorieën. Deed ik zelf ook toen ik structureel te laag uitkwam :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_140984128
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Phaidra het volgende:
Als je elke dag een hand nootjes toevoegt, zit je niet gauw meer op te weinig calorieën. Deed ik zelf ook toen ik structureel te laag uitkwam :Y.
Top idee. Ik moet ook eens wat caloriedichtere dingen in huis halen zoals avocado, hummus, dat soort dingen, dat zal vast ook wel een handje helpen.
pi_140984160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 11:20 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Top idee. Ik moet ook eens wat caloriedichtere dingen in huis halen zoals avocado, hummus, dat soort dingen, dat zal vast ook wel een handje helpen.
^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_140984269
Maar raken jullie van een grote appel en peer niet vol? Ik vind dat altijd een behoorlijke hap. Maar dan heb ik na een uurtje of twee natuurlijk wel weer trek.
pi_140988650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, haha :D

En ja ik zal jullie op de hoogte houden van een drama vakantie :P

Alleen dit weekend wordt nog erger. 3 nachten met 15 man schoonfamilie in een 16 persoon huis op een vakantiepark.... joy :')
Ik heb ook wel eens in dramatische hotels gezeten, prima reden om elke dag vroeg op pad te gaan, veel van de stad/land/strand te zien, uit eten te gaan en 's avonds moe in bed te ploffen (in een schone lakenzak) en zo min mogelijk in die kamer te zijn :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 12 juni 2014 @ 14:10:31 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140989697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 11:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Maar raken jullie van een grote appel en peer niet vol? Ik vind dat altijd een behoorlijke hap. Maar dan heb ik na een uurtje of twee natuurlijk wel weer trek.
Ik red het er maar heel kort op. Eet wel net zo veel fruit als jij, maar kom in de praktijk toch makkelijk op 1800 - 2200 kcal
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140990409
Ik eet sowieso veel noten/avocado/zalm/humus etc

Ik zou misschien wat calorie armere dingen moeten eten :+
Worry is a misuse of imagination
pi_140992092
Ik heb nog een kopje aspergesoep gehad, dat is alweer zo'n 100 kcal erbij :+ Joepie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')