quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:23 schreef loveli het volgende:
Mijn nieuwe weegschaal is binnenDe vorige was dood, maar dat is terecht. Die gaf een vetpercentage van > 30 aan, behalve als ik 10 jaar van m'n leeftijd afloog, dan nog maar 27%. Deze vindt dat ik 16% vet ben.
Ik hou 'em
Eerst mopperen dat 'ie niet werkt, dan de batterijen er wel goed in stoppen![]()
Lief dat je het vraagt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:58 schreef V1z0R het volgende:
Weer regel 1 & 2
Hoe gaat 'ie trouwens? Mannetjes thuis nog gezond en alles, vervelende developers nog beetje in touw?
Voor 1 dag: whatever. Voor elke dag: ga eens echt eten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oke, ik heb besloten dat dit mijn lijstje wordt. Is het nou weinig of niet? Als ik dit eet op een dag zit ik prima vol namelijk en heb genoeg energie..
O: banaan
L: appel, peer, 2 wasa volkoren crackers met kipfilet en komkommer
T: 2 mandarijntjes
D: gebakken aardappels, halve broccoli, vegaburger, beetje chilisaus
T: nog een of twee crackers óf een wijntje óf een cornetto
Edit: Oh grutjes.. Heb het toch maar ingevoerd op MFP en zonder de avond T is het pas 900 kcal.
Maar het is allemaal gezond en ik heb er genoeg aan, hoe erg is dat dan?
Geen idee of dat bestaat. Voor het slapen gaan innemen is het handigst, maar dat doe je al.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:21 schreef _aurum_ het volgende:
En Li, wat is goede hooikoortsmeuk waar ik geen vreetbuiten van krijg?Morgen ff langs de huisarts
ben je dan heel klein of zo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:24 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oke, ik heb besloten dat dit mijn lijstje wordt. Is het nou weinig of niet? Als ik dit eet op een dag zit ik prima vol namelijk en heb genoeg energie..
O: banaan
L: appel, peer, 2 wasa volkoren crackers met kipfilet en komkommer
T: 2 mandarijntjes
D: gebakken aardappels, halve broccoli, vegaburger, beetje chilisaus
T: nog een of twee crackers óf een wijntje óf een cornetto
Edit: Oh grutjes.. Heb het toch maar ingevoerd op MFP en zonder de avond T is het pas 900 kcal.
Maar het is allemaal gezond en ik heb er genoeg aan, hoe erg is dat dan?
Top idee. Ik moet ook eens wat caloriedichtere dingen in huis halen zoals avocado, hummus, dat soort dingen, dat zal vast ook wel een handje helpen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Phaidra het volgende:
Als je elke dag een hand nootjes toevoegt, zit je niet gauw meer op te weinig calorieën. Deed ik zelf ook toen ik structureel te laag uitkwam.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Top idee. Ik moet ook eens wat caloriedichtere dingen in huis halen zoals avocado, hummus, dat soort dingen, dat zal vast ook wel een handje helpen.
Ik heb ook wel eens in dramatische hotels gezeten, prima reden om elke dag vroeg op pad te gaan, veel van de stad/land/strand te zien, uit eten te gaan en 's avonds moe in bed te ploffen (in een schone lakenzak) en zo min mogelijk in die kamer te zijnquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, haha
En ja ik zal jullie op de hoogte houden van een drama vakantie
Alleen dit weekend wordt nog erger. 3 nachten met 15 man schoonfamilie in een 16 persoon huis op een vakantiepark.... joy
Ik red het er maar heel kort op. Eet wel net zo veel fruit als jij, maar kom in de praktijk toch makkelijk op 1800 - 2200 kcalquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Maar raken jullie van een grote appel en peer niet vol? Ik vind dat altijd een behoorlijke hap. Maar dan heb ik na een uurtje of twee natuurlijk wel weer trek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |