quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:30 schreef loveli het volgende:
D-faal: paprikachips + B&J.
Wel oranje handen.
Ben dunner, best wel en nu moet ik wel aankomen want anders ben ik af. Bufferen ftw zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had de foto nog niet eens bekeken. Dat valt inderdaad wel mee. Ik ben geloof ik dunner op het moment
dit ben ikquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:04 schreef loveli het volgende:
Net dit stukje gelezen en Amen to that!
http://bretcontreras.com/strength-training-for-women/
kwoot:
"Women don’t tend to look at themselves in the mirror as much as men when training"![]()
Enne...
"Most women have well-intentioned male friends who give them horrendous advice pertaining to their goals"
Dat was ik ookquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dit ben ik
"Women usually don’t want to be bothered in the gym – unsolicited advice from meatheads and cheesy pick-up lines get old quickly, yet men will nevertheless remain persistent"
Daarom heb ik altijd muziek op tijdens het trainen
Las trouwens meerdere malen dat jij yoga doet, en daar heb ik een paar vragen overquote:
Ik zoek in het weekend ff een momentje om te antwoorden. Ben nu ff te gaarquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:59 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Las trouwens meerdere malen dat jij yoga doet, en daar heb ik een paar vragen over
Wil zelf erg graag meer bewegen, maar door behoorlijk ernstige rugproblemen lukt het niet om dat vol te houden, en de drempel voor yoga ligt een beetje hoog.
Er zijn hier geen groepen in de buurt, en een virtuele les volgen bij basic fit lijkt me niks. Hoe weet je nou of je een houding goed uitvoert?
Hoe en waar yoga jij, wat is aan te raden, zou je me enthousiast willen maken?
Bakzequote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zoek in het weekend ff een momentje om te antwoorden. Ben nu ff te gaar
Echte liefdequote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:04 schreef Skoap het volgende:
Zo, mijn man heeft de doos chocolade leeg gegeten toen ik sporten was
Haha ja, want ik had hem dat dus ook gevraagdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |