In duitsland haal je het goedkoper.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar ik kan dus voor 12 Euro 5 kratten bier latenbezorgen bij de Appie las ik zo vluchtig?
Ik googlde en kwam deze tegen en dacht haha deze is nieuw voor mij dus ik deel hem maar even, groetjes.quote:
Als jij het koopt voor is het nog goedkoperquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In duitsland haal je het goedkoper.
Dat is de tekst van banaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In duitsland haal je het goedkoper.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee dat is wat jij op die bananen fotos doet
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
hihaho origineel. Jaloers omdat je de volle mep moet betalen
Beter dan dat je ouders nog bier voor je moeten kopen omdat je nog geen 18 bentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stoer doen over bierquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stoer doen over je banaanquote:
Neequote:
Nog steeds beter dan buiten vreemde mensen moeten aanspreken om het te kopen voor jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Beter dan dat je ouders nog bier voor je moeten kopen omdat je nog geen 18 bent
Fattyarmquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Stoer doen over je banaan
[ afbeelding ]
Selfie?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Stoer doen over je banaan
[ afbeelding ]
http://thehumorous.com/th(...)ictures-of-all-time/quote:
Kaufland. En nee, geen budget troep.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:27 schreef tralalala het volgende:
Maar waar kan je goedkoop bier krijgen in Duitsland dan Banaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |