abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141065030
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 09:31 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Nee. Hier ook alleen maar vuilniszakken.
Niemand van mijn depot heeft nieuwe kleding naar mijn weten.
Van de pot gerukt, dat die dingen weer tegen de winter komen. :(
  zaterdag 14 juni 2014 @ 10:25:36 #77
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_141065128
nja dan weet ik dat daarover mailen geen zin heeft. als ik mijn tc tegenkom vandaag leg ik het hem wel nog een keer uit
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 11:18:03 #78
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_141066067
ben benieuwd vandaag, hoop echt dat ik er ff snel doorheen kan wandelen.. sowieso 3 HaH wat ik weet..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_141066154
Hier 4 HAH, 120 gram oid. Mag weer 4,5 uur dus ik hoop dat het wel wat rustig is :P tijden van die wijken zijn toch al zo gruwelijk krap. En volgende week gaat het depot verhuizen, mooi dat er geen extra tijd bij gegeven wordt. Karretje blijft op het oude adres maar die wijk heeft meestal toch zoveel dat je niet alles in 1x mee zal kunnen nemen op de fiets. Gaat je zo een kwartier extra kosten als je moet herladen... maar goed dat mail ik ze tegen die tijd wel :P

Het weer lijkt hier wel in orde vandaag, niet echt bijzonder warm en geen regen *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_141066252
Er heeft iemand een brief op een loopkar geplakt dat ze deze nodig heeft vanmiddag en iedereen eraf moet blijven. Doe ik er goed aan de tl te mailen? Ik wil ook zo'n kar..
  zaterdag 14 juni 2014 @ 12:27:47 #81
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_141067393
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 10:56 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Snap het wel, zal me flink schuldig voelen dat mensen hun post niet krijgen..
PostNL staat toch al niet meer voor kwaliteit dus dat extra dagje kan er makkelijk bij
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_141067409
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:18 schreef houdjemond het volgende:
ben benieuwd vandaag, hoop echt dat ik er ff snel doorheen kan wandelen.. sowieso 3 HaH wat ik weet..
Vorige week zaterdag waren het 4 tassen met post, vandaag heb ik er maar 2.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_141069334
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:30 schreef Yreal het volgende:
Er heeft iemand een brief op een loopkar geplakt dat ze deze nodig heeft vanmiddag en iedereen eraf moet blijven. Doe ik er goed aan de tl te mailen? Ik wil ook zo'n kar..
Is dat de enige kar?
Als dat zo is vind ik het een beetje asociaal om dat ding dan meteen voor de hele dag te claimen. Sowieso zijn die karren in principe voor iedereen om te gebruiken.
Bij ons op het depot geldt; wie het eerst komt, het eerst maalt.
pi_141069435
Ik heb gisteren trouwens een brief gekregen over het stopzetten van de loonstroken in Finbox.
Ik ontvang mijn loonstrook daar zodat ik niet op dat achterlijke mijnpostnl hoef te kijken.
Geen van de ontvangen loonstroken zijn binnenkort nog in Finbox te bekijken. Fijn!
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:01:16 #85
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_141069511
11 tassen incl 4 hah.. the fuck -.-
-Scorpion_17
  zaterdag 14 juni 2014 @ 14:03:52 #86
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_141069564
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 13:55 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Is dat de enige kar?
Als dat zo is vind ik het een beetje asociaal om dat ding dan meteen voor de hele dag te claimen. Sowieso zijn die karren in principe voor iedereen om te gebruiken.
wij komen om in de karren :)
-Scorpion_17
pi_141070033
quote:

[..]

Is dat de enige kar?
3 op 22 wijken. Niet verkeerd dus om daar even tegen in te gaan?
pi_141070986
Hier was het qua rode bakken wel druk, 4 a 5 rode bakken per wijk
pi_141072801
Kan inmiddels wel concluderen dat de Karwei definitief naar zaterdag is?
  zaterdag 14 juni 2014 @ 16:14:29 #90
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_141072976
Ja dat was al bekend, karwei elke zaterdag.

Hier ook 4 hah. 122 gram. Had 2 flinke wijken en ook nog best wat post.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_141074028
Krijg ik van de tl een reactie dat het überhaupt niet de bedoeling is dat iemand met die loopkarren weg gaat omdat iedereen een fietswijk heeft, op 3 na. Whut :')

kutdag hoor. Allemaal zeikpubliek :{

net eentje

"heb je nog post voor mij?"
"jawel, geen leuke helaas"
"oh, loop je mijn post door te spitten :{"

nee kutwijf, ik herken echt een stapel cjib brieven wel :')
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 juni 2014 @ 16:58:27 #92
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_141074301
Hier was het een makje, al liep het in de sortering wat minder soepeltjes dan normaal. Kan gebeuren :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_141077563
quote:

[..]

Is dat de enige kar?
Hier horen ze echt bij specifieke wijken, en dan is het dus de bedoeling dat anderen ze laten staan. Is wel eens gebeurd dat een ander het dan mee nam en degene die hem nodig had (grotere wijken meestal, of ingedeeld op lopen met kar), het dus maar op de fiets moest zien te redden.
Wat dan weer niet de bedoeling is: een bezorger hier nam hem mee naar huis en weigerde hem aan mij te geven op een zeer drukke dag toen zij al klaar was, want ze had het handvat aangepast en als ie op het depot bleef staan nam iedereen juist die mee. Had hem ook prima bij haar huis weer neer kunnen zetten, maar goed. Was niet de enige die hem in die tijd nog mee naar huis nam, waardoor vervangers in vakantie en tijdens ziekte vaak zonder kar zaten.

Ik hoor sinds vandaag bij het clubje postbezorgers/bodes die gebeten zijn door een hond. Iemand had een deur open laten staan, waardoor de hond de voortuin in kwam en hapte in mijn bovenarm toen ik net de post in de bus had gegooid. Gelukkig niet doorgebeten, maar het is wel flink blauw en deed de rest van het rondje best wel zeer. Kon hem niet zien toen ik de tuin in kwam :{
En ik merkte dat ik toch wel wat huiverig werd bij het open maken van tuinhekjes, vooral op plekken waar je niet de hele tuin kan overzien of waar het door loopt langs het huis naar de achtertuin etc :X

Bewoner vond het wel echt vervelend, leek me ook wel echt een ongelukje. Bij een collega begonnen ze ooit gewoon te schelden toen die er wat over zei, die was daar 2x gebeten. 1x over het hek heen (waar de bus aan hing) en 1x toen ze het hek open hadden laten staan (zelf beweerden ze dat het stuk geweest was). Toen mochten ze tijdelijk de post komen halen op het postkantoor, totdat ze zeiden dat ze het hek gerepareerd hadden en toen moest het gewoon weer bezorgd worden.

Wat ik dan wel weer stom vind, bij een ander adres hebben ze vorig jaar al gezegd dat ze een buitenbus zouden gaan ophangen. Als de voordeur daar open staat mag je dus absoluut niet die voortuin in komen. Al hangen daar dus ook wel bordjes met 'Pas op, hond! betreden op eigen risico'. Maar ondertussen dus nog steeds geen bus -O-
Volgens mij hoef je ook tuinen niet in als er een hond rondloopt, had iemand het daar laatst niet over? Vanwege de veiligheid.
pi_141078017
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 19:00 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Hier horen ze echt bij specifieke wijken, en dan is het dus de bedoeling dat anderen ze laten staan. Is wel eens gebeurd dat een ander het dan mee nam en degene die hem nodig had (grotere wijken meestal, of ingedeeld op lopen met kar), het dus maar op de fiets moest zien te redden.
Wat dan weer niet de bedoeling is: een bezorger hier nam hem mee naar huis en weigerde hem aan mij te geven op een zeer drukke dag toen zij al klaar was, want ze had het handvat aangepast en als ie op het depot bleef staan nam iedereen juist die mee. Had hem ook prima bij haar huis weer neer kunnen zetten, maar goed. Was niet de enige die hem in die tijd nog mee naar huis nam, waardoor vervangers in vakantie en tijdens ziekte vaak zonder kar zaten.

Ik hoor sinds vandaag bij het clubje postbezorgers/bodes die gebeten zijn door een hond. Iemand had een deur open laten staan, waardoor de hond de voortuin in kwam en hapte in mijn bovenarm toen ik net de post in de bus had gegooid. Gelukkig niet doorgebeten, maar het is wel flink blauw en deed de rest van het rondje best wel zeer. Kon hem niet zien toen ik de tuin in kwam :{
En ik merkte dat ik toch wel wat huiverig werd bij het open maken van tuinhekjes, vooral op plekken waar je niet de hele tuin kan overzien of waar het door loopt langs het huis naar de achtertuin etc :X

Bewoner vond het wel echt vervelend, leek me ook wel echt een ongelukje. Bij een collega begonnen ze ooit gewoon te schelden toen die er wat over zei, die was daar 2x gebeten. 1x over het hek heen (waar de bus aan hing) en 1x toen ze het hek open hadden laten staan (zelf beweerden ze dat het stuk geweest was). Toen mochten ze tijdelijk de post komen halen op het postkantoor, totdat ze zeiden dat ze het hek gerepareerd hadden en toen moest het gewoon weer bezorgd worden.

Wat ik dan wel weer stom vind, bij een ander adres hebben ze vorig jaar al gezegd dat ze een buitenbus zouden gaan ophangen. Als de voordeur daar open staat mag je dus absoluut niet die voortuin in komen. Al hangen daar dus ook wel bordjes met 'Pas op, hond! betreden op eigen risico'. Maar ondertussen dus nog steeds geen bus -O-
Volgens mij hoef je ook tuinen niet in als er een hond rondloopt, had iemand het daar laatst niet over? Vanwege de veiligheid.
hele wijk bestaat uit alleen maar lange, karsrechte straten. Prachtig vinex.

80% loopt met kar :')
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 14 juni 2014 @ 19:21:25 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_141078274
ik had vandaag een wijk waarbij een deel met kar het snelste loopt en het andere deel het snelste per fiets. Halverwege kom je toch langs het depot en dan wissel je om :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_141078410
Oh ja nog een vraagje... meen me ook te herinneren dat er in het zakboekje voor PBZ iets stond over dat je zulke gevallen met honden etc moet melden, heeft iemand zo'n ding toevallig nog bij de hand?
Ga het sowieso wel doorgeven, maar volgens mij stond er dus ook iets over in het boekje.
pi_141078854
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:49 schreef Yreal het volgende:
Krijg ik van de tl een reactie dat het überhaupt niet de bedoeling is dat iemand met die loopkarren weg gaat omdat iedereen een fietswijk heeft, op 3 na. Whut :')

kutdag hoor. Allemaal zeikpubliek :{

net eentje

"heb je nog post voor mij?"
"jawel, geen leuke helaas"
"oh, loop je mijn post door te spitten :{"

nee kutwijf, ik herken echt een stapel cjib brieven wel :')
Echt he, sommige mensen. :') Denken echt dat wij zelf nooit post krijgen ofzo. :')
  zaterdag 14 juni 2014 @ 19:37:06 #98
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141078868
Ik kan mijn inzetrooster voor volgende week niet zien :{
  zaterdag 14 juni 2014 @ 19:37:46 #99
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_141078893
ja je kan/mag het melden geloof ik..

Heb hier 2 van die krengen zitten, smijt de post gewoon loeihard door de bus :X op hun kop.

voed gewoon je huisdier op, dat geblaf en agressief gedoe lijkt me niet de bedoeling.
-Scorpion_17
  zaterdag 14 juni 2014 @ 19:48:11 #100
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_141079206
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 19:37 schreef houdjemond het volgende:
ja je kan/mag het melden geloof ik..

Heb hier 2 van die krengen zitten, smijt de post gewoon loeihard door de bus :X op hun kop.

voed gewoon je huisdier op, dat geblaf en agressief gedoe lijkt me niet de bedoeling.
Gewoon de post vasthouden zodat ze het kapotscheuren, dan is het snel afgelopen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')