Wat een leed in de wereld!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:26 schreef V__L_N het volgende:
Ik verveel me een beetje, dus zat op de postnl twitter te kijken. Kwam ik dit tegen
https://twitter.com/ErikL(...)779656003585/photo/1
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:26 schreef V__L_N het volgende:
Ik verveel me een beetje, dus zat op de postnl twitter te kijken. Kwam ik dit tegen
Hoop dat de chauffeur geen kras op de auto heeft - die heg moest wel nodig gesnoeid...quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Tiswat
Wat bij betreft heeft ie die tak zelf uit de heg geplukt en op de grond geposeerd.
Laat die vent dan eens een bril kopen, want er staat toch duidelijk op die sticker: NEE, geen ONgeadresseerd reclamedrukwerk. Over geadresseerd staat er niets.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:44 schreef posje het volgende:
Ben uit verveling ook eens gaan lezen. Ook vaak opmerkingen als: "die l*l van een postbode gooit allemaal geadresseerde reclame in mijn bus, heb niet voor niks een NEE NEE-sticker".
(En dan: mag ik je NAW dan gaan we er werk van maken.)
Mag ik je adresgegevens nog voor de treinkaartjes?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:26 schreef V__L_N het volgende:
Zo zeg, dat schept vertrouwenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[ link | afbeelding ]
U betaald? Serieus?
En als je dan deze berichten op de site van de Consumentenbond leest, zit je natuurlijk helemaal niet meer op dit van de vrachtwagen gevallen (vandaar die doosschadequote:
EN allerlei technische snufjes… terwijl de nieuwe werkelijkheid is dat we voor elke scheet naar een Service Centrum moeten bellen dat de helft van de tijd niet te bereiken is (dagelijks afmelden depot, gevonden of verloren tassen, help waar blijft mijn post etc.). Natuurlijk snap ik dat die serviceman ook andere dingen te doen heeft, maar ja, ik ook… soms wil ik de werkdag gewoon af kunnen sluiten (sms-je kan dus niet meer).quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Net even de nieuwe "Dichtbij" doorgebladerd.
jij kaart het tenminste aan hierquote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat ik ook raar vind: Op rustige dagen is er voor TC's toch ook veel minder te doen? Dan zijn er bijv. ook veel minder voorbereiders, minder postbezorgers, etc. Gaan die TC's dan ook eerder naar huis en schrijven die uren van hun eigen verlof af? (Retorische vraag).
zolang er geen massale staking van pbz komt gaat dit nog jaren vrolijk verderquote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:35 schreef posje het volgende:
[..]
Maar best een goeieHet werk van een tc zou in elk geval (ook) een stuk efficiėnter kunnen, wat ik er zo van zie. Waarom iedere bezorger op straat gaan uitleggen wat je ook even op de mail kunt zetten? Ja, ik snap het relationele aspect, maar kan het soms niet rijmen met het feit dat van ons bij elke nieuwe stoeptegel weer een minuut wordt afgesnoept.
En ik ben vast niet de enige die zich afvraagt waarom een tc de tijd van de baas mag vollullen terwijl bezorgers verondersteld worden het in eigen tijd aan te horen.
dat scheelt je zo 2.5/3pw= 13 pm en rond de 100 nettoquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:57 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Gevarengeld eisen!
Hier wordt het dus definitief een korting van 20 procent op daldagen en 15 procent op piekdagen, 10 weken lang.
Ik begrijp toch niet waarom er voor dit soort zaken geen landelijke regels of richtlijnen zijn.
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Net even de nieuwe "Dichtbij" doorgebladerd. Ik vat het even samen, hoeven jullie 'm niet meer te lezen.
Op de voorkant staat een postbezorger poserend met een koptelefoon op (terwijl je niet mag bezorgen met een mp3-speler of andere geluidsdrager). Verderop een artikel waarin er eerst op wordt gehamerd dat veiligheid boven alles staat, maar vervolgens een TC aangeeft er geen been in te zien om collega's tijdens weercode donkerrood op hun brommertje (zonder helm op!) een dijk op te sturen.
Verder nog een flyer met aanbiedingen voor een aantal Philips-producten uit een schadepartij, waaronder een koptelefoon die het verkeerslawaai goed buiten sluit, kortom lekker veilig.
wereldbaan Tc Dudorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:26 schreef dud0r het volgende:
Eindelijk thuis. Wat een dag, liep pas om 15.55 de deur uit op kantoor. Heb het wel gehad nu vanaf 05.45(op werk, wekker gaat om 04.30)
Iedereen al lekker aan het weekend begonnen?
wil hem nog niet voor niksquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[ link | afbeelding ]
U betaald? Serieus?
Nou, vrolijk niet. Ben niet zo goed in massale stakingen, protesteer soms verdrietig en machteloos in mijn eentje, op mijn manier. Om te zeggen: ga gerust nog jaren zo door, maar niet met mij!quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:20 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
zolang er geen massale staking van pbz komt gaat dit nog jaren vrolijk verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |