Kijk, dat is een puike regeling.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:53 schreef spiritusbus het volgende:
Heb vier jaar een bijbaan gehad als postbode, daarna drie jaar als postbesteller met behoud van salaris.
Was een prima bijbaan
Niets moet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:51 schreef dud0r het volgende:
Ik ben druk bezig de planning voor de komende dagen rond te breien want ik heb lekker 3 dagen vrij na vandaag. Maar ergens anders in de regio komen ze zwaar mensen tekort dus moeten wij morgen iemand sturen die ik zelf heel goed had kunnen gebruiken.
Zeg jij dat tegen de ketenmanager?quote:
Hangt er vanaf wat mijn functie zou zijnquote:
Je mag mij drie dagen vervangen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat mijn functie zou zijn
Altijd al willen doenquote:
Ik moet er ook nog rekening mee houden dat ik een contract voor bepaalde tijd heb en mocht ik kans maken om verlengd te worden naar onbepaalde tijd kan ik natuurlijk niet keihard tegen dit soort dingen in gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd al willen doen![]()
Dan durf ik vast geen nee te zeggen tegen de ketenmanager. :S
Begrijpelijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog rekening mee houden dat ik een contract voor bepaalde tijd heb en mocht ik kans maken om verlengd te worden naar onbepaalde tijd kan ik natuurlijk niet keihard tegen dit soort dingen in gaan.
maar jij bent toch vrij, dus wat maakt het uit dat jullie die persoon zelf heel goed hadden kunnen gebruiken, het is toch niet meer jouw probleem danquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:51 schreef dud0r het volgende:
Ik ben druk bezig de planning voor de komende dagen rond te breien want ik heb lekker 3 dagen vrij na vandaag. Maar ergens anders in de regio komen ze zwaar mensen tekort dus moeten wij morgen iemand sturen die ik zelf heel goed had kunnen gebruiken.
Alleen maar omdat ik er niet ben, wil niet zeggen dat ik niet verantwoordelijk gehouden wordt als het misloopt door mijn planningquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:16 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
maar jij bent toch vrij, dus wat maakt het uit dat jullie die persoon zelf heel goed hadden kunnen gebruiken, het is toch niet meer jouw probleem dan
Hoezo scheelt dat jou geld? Het is jouw wijk, dus jij krijgt het geld. Dat iemand anders 'm meeneemt doet daar niets aan af. Anders is het wel erg makkelijk bijverdienen: gewoon naar het depot rijden en een paar extra tassen meenemen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:58 schreef posje het volgende:
Vandaag was de chaos eens in mijn voordeel; mijn derde wijk bleek al door iemand anders meegenomen. Oke scheelt wel 7 euro, maar dan heb je nog wat aan je dag
Nou, ik heb vaak genoeg gehad dat iemand mij met alle zooi liet zitten, liep ik me tot in de late uurtjes te pletter en zag ik de week daarop dat die ander leuk alles uitbetaald had gekregen, wat ik gelopen had dus. Voelt verd*md kl*te#$^! (helemaal als een tc de frustratie daarover niet begrijpt).quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hoezo scheelt dat jou geld? Het is jouw wijk, dus jij krijgt het geld. Dat iemand anders 'm meeneemt doet daar niets aan af. Anders is het wel erg makkelijk bijverdienen: gewoon naar het depot rijden en een paar extra tassen meenemen.
Dus heb je die TC met een oranje kaart om z'n oren geslagen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:55 schreef posje het volgende:
[..]
Nou, ik heb vaak genoeg gehad dat iemand mij met alle zooi liet zitten, liep ik me tot in de late uurtjes te pletter en zag ik de week daarop dat die ander leuk alles uitbetaald had gekregen, wat ik gelopen had dus. Voelt verd*md kl*te#$^! (helemaal als een tc de frustratie daarover niet begrijpt).
Je doet het nu voorkomen alsof er sprake is van kwade opzet van de kant van de bezorger die de wijk heeft bezorgd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hoezo scheelt dat jou geld? Het is jouw wijk, dus jij krijgt het geld. Dat iemand anders 'm meeneemt doet daar niets aan af. Anders is het wel erg makkelijk bijverdienen: gewoon naar het depot rijden en een paar extra tassen meenemen.
Haha wat ben jij voor slapjanus dat je 1. Iemand anders rotzooi gaat opruimen, 2. Het laat gebeuren dat die kneus het geld krijgt en 3. Het doodleuk nog vaker doetquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:55 schreef posje het volgende:
[..]
Nou, ik heb vaak genoeg gehad dat iemand mij met alle zooi liet zitten, liep ik me tot in de late uurtjes te pletter en zag ik de week daarop dat die ander leuk alles uitbetaald had gekregen, wat ik gelopen had dus. Voelt verd*md kl*te#$^! (helemaal als een tc de frustratie daarover niet begrijpt).
In dit geval ga ik ervan uit dat het een vergissing was, of misschien zelfs attent (ik was laat, omdat ik eerst twee wijken vanaf een ander depot liep). Ben zelf depotchecker, dus kon alleen melden: depot is leeg, maar dat was niet de bedoeling
Dit dus. Als jouw tassen weg zijn zonder enige communicatie, dan zou ik de werkdag al afgerond beschouwen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha wat ben jij voor slapjanus dat je 1. Iemand anders rotzooi gaat opruimen, 2. Het laat gebeuren dat die kneus het geld krijgt en 3. Het doodleuk nog vaker doet. Onvoorstelbaar dat mensen zich zo laten gebruiken.
Klopt wel, dat ik een onverbeterlijke slapjanus ben. Anders had ik ook niet bij de post gewerkt. Een van mijn weinige talenten is dat ik me laat misbruiken. Laatst riep ik 'dit was de laatste keer, dat ik iemand geholpen heb'. Antwoord: 'Lukt je niet, je bent veel te sociaal.' Helemaal waar, ik moet de deur achter me dichttrekken en de post laten staan. Maar ja, dat kost me haast nog meer energie. Ik vrees dat het ongeneeslijk is...quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha wat ben jij voor slapjanus dat je 1. Iemand anders rotzooi gaat opruimen, 2. Het laat gebeuren dat die kneus het geld krijgt en 3. Het doodleuk nog vaker doet. Onvoorstelbaar dat mensen zich zo laten gebruiken.
Snap het wel, zal me flink schuldig voelen dat mensen hun post niet krijgen..quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:06 schreef posje het volgende:
[..]
Klopt wel, dat ik een onverbeterlijke slapjanus ben. Anders had ik ook niet bij de post gewerkt. Een van mijn weinige talenten is dat ik me laat misbruiken. Laatst riep ik 'dit was de laatste keer, dat ik iemand geholpen heb'. Antwoord: 'Lukt je niet, je bent veel te sociaal.' Helemaal waar, ik moet de deur achter me dichttrekken en de post laten staan. Maar ja, dat kost me haast nog meer energie. Ik vrees dat het ongeneeslijk is...
Dan vraag ik me af of het hier isquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:51 schreef dud0r het volgende:
Nou ik had laatst dat ik op het depot kwam en te horen kreeg, hey ik dacht dat jij vrij was!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:06 schreef posje het volgende:
[..]
Klopt wel, dat ik een onverbeterlijke slapjanus ben. Anders had ik ook niet bij de post gewerkt. Een van mijn weinige talenten is dat ik me laat misbruiken. Laatst riep ik 'dit was de laatste keer, dat ik iemand geholpen heb'. Antwoord: 'Lukt je niet, je bent veel te sociaal.' Helemaal waar, ik moet de deur achter me dichttrekken en de post laten staan. Maar ja, dat kost me haast nog meer energie. Ik vrees dat het ongeneeslijk is...
Yep, de valkuil.... zo ben ik wel vaker (bijna) kapot gegaan aan verantwoordelijkheidsgevoel. Mijn eigen TC is wel eerlijk en aanspreekbaar hoor, als het moet. Anders had ik mijn tassen allang ingeleverd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Snap het wel, zal me flink schuldig voelen dat mensen hun post niet krijgen..
Wat heb ik voor hol?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:45 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Een nette TC, ja dat was onze ook en die hebben ze verkast naar zo'n dud0r hol.![]()
Nu afwachten wat we als TC terug krijgen.
Stelt weer niet veel voor vandaag. Net eigenlijk als alle andere weken dat de kampioen er niet is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:54 schreef houdjemond het volgende:
iemand trouwens enig idee wat we kunnen verwachten vandaag?
was het een algemene flyer of eentje voor de vakantieperiode?quote:hmm, geen HaH maar wel een flyer van postNL zelf, dat ze mensen zoeken. Hebben jullie die ook gehad of willen ze me nu al weghebben
Ik heb al aangeboden om desnoods zelf de wijk te zettenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb ik voor hol?![]()
@herfstblad, zaterdag wordt het niet gigantisch druk dus dat zou denk ik wel moeten lukken. Als ze binnen genoeg mensen hebben tenminste.
Daar hoef je je niet schuldig om te voelen, het is jouw schuld toch niet dat de post blijft staan? Het is of de schuld van de bezorger die niet is komen opdagen, of de schuld van de TC die fouten heeft gemaakt in de planning (bij ons is meestal het laatste het geval).quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Snap het wel, zal me flink schuldig voelen dat mensen hun post niet krijgen..
Nee de algemene,postbezorger, deel van je leven.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:24 schreef allweather het volgende:
[..]
was het een algemene flyer of eentje voor de vakantieperiode?
Hier heb ik nog geen flyers gezien, maar ik weet dat er op zaterdag vaak wel flink wat wijken open staan.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Of zeggen dat je hem alleen wil weglopen als je zwart op wit de toezegging krijgt dat jij dan ook die extra uren krijgt!!
Ze hebben hem tc voorbereiding gemaakt. Neem aan dat de hallen van de vbl's toch min of meer het zelfde zijn,quote:
Ik zit nog niet op een vblquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:10 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ze hebben hem tc voorbereiding gemaakt. Neem aan dat de hallen van de vbl's toch min of meer het zelfde zijn,
die hier laat zich het beste beschrijven als een troosteloos deprimerend hol.![]()
Nou, dat zal wel goedzitten op vrijdag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:43 schreef houdjemond het volgende:
beterschap inderdaad, laten we hopen op een klein tasje post vandaag!
Hier weet je het nooit.. Maar heb nog zat te doen vanmiddag dus voor mij is 1 tasje zatquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:09 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel goedzitten op vrijdag.
mwah, lijkt me sterk dat je op een daldag veel post zal hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier weet je het nooit.. Maar heb nog zat te doen vanmiddag dus voor mij is 1 tasje zat
Oh en geen HaH natuurlijk, misschien heb ik mazzel vandaag, maar had vorige keer op een daldag ook 7 tassen dus ga nergens meer vanuit..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
mwah, lijkt me sterk dat je op een daldag veel post zal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |