Goede PoHi idd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Glenn is sowieso een kloon maar dat was al even duidelijk.
Succesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bedenk me alleen nog even welke VI-volger 3fm luistert.
Dan had ik het toch goed onthoudenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee ik was er alleen zaterdag maar heb het wel allemaal gevolgd
Was John Mayer?quote:
Ja, hij kwam voor Ed Sheeran.quote:
quote:
Bal is rond.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
Coen heeft wel een punt. Mayer was wel een beetje slaapverwekkend.
Een 3FM-dj die kritiek heeft op een 3FM-huisartiest op een 3FM-festival!!1!1!!11 Die zal volgend jaar wel thuis moeten blijven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
Coen heeft wel een punt. Mayer was wel een beetje slaapverwekkend.
WAT EEN SPANNINGtwitter:Domien twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 16:33:02Vind dit ZO spannend: vanavond wordt de strijkers/koorversie van XO opgenomen! Vanavond alle details @ditisdomien http://t.co/VzDo9aor80 reageer retweet
Broekje uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:38 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN SPANNINGtwitter:Domien twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 16:33:02Vind dit ZO spannend: vanavond wordt de strijkers/koorversie van XO opgenomen! Vanavond alle details @ditisdomien http://t.co/VzDo9aor80 reageer retweet
Family Guyquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef minthy het volgende:
Family Guy is onmeunig tof, maar het is geen kloon van mij.
Ik hou wel van een mysterie op z'n tijd
Ik ben blij dat't weekend voorbij is, heb'm eindelijk weer eens aanquote:
Precies.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat't weekend voorbij is, heb'm eindelijk weer eens aan
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
Heerlijk smerig wijf ookquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kreeg ie nu de prijs alsnog of niet?
Ook een paar keer bijna gehadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:57 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb zojuist voor de 2e keer in een week m'n parkeerkaart uit het raam laten vliegen bij een rotonde![]()
/liefdagboek
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:57 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb zojuist voor de 2e keer in een week m'n parkeerkaart uit het raam laten vliegen bij een rotonde![]()
/liefdagboek
Op Yorin FM 2 keer bij Henk Westbroek en 1 keer bij Timurrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:58 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hebben jullie ooit iets gewonnen bij 3FM?
Ik kaartjes voor Coldplay, bij Eric Corton, was echt heel erg grappig
/liefdagboek
/liefdagboek
Niks.quote:
Kaartjes voor Alt-Jquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:58 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik had een cabrio te leenquote:
Ja ik wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:58 schreef Broccolitaartje het volgende:
wat heb je gewonnen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op Yorin FM 2 keer bij Henk Westbroek en 1 keer bij Timurrrrrrrrrrrrrr
Dvd box, kaartjes voor de film en een cd geloof ikquote:
Waarom deed je dan mee als je keane toch kut vindtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dvd box, kaartjes voor de film en een cd geloof ik
Cd was van Keaneweggegeven aan een collega
Prijs was niet bekend...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:07 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Waarom deed je dan mee als je keane toch kut vindt
Viel wel mee maar met Roos zijn alle telefoongesprekken awkward.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:01 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
ALT-J![]()
![]()
![]()
![]()
Kon jij ook opeens niet meer praten toen je op de radio was?
Ja true, Roos is sws een beetje awkward op de radio...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Viel wel mee maar met Roos zijn alle telefoongesprekken awkward.
Ik dacht dat ze van te voren altijd een gesprekje houden voordat je daadwerkelijk live bentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:26 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ja true, Roos is sws een beetje awkward op de radio...
Maar ze belden me dus, maar het was een onbekend nummer, dus ik neem op, hoor opeens mezelf op de radio. Dus ik helemaal zenuwachtig (en dat is speciaal want ik ben nooooit zenuwachtig voor dingen), en Eric vroeg dus zo van "jaa waar woon je?" dus ik zo "Amsterdam, nee ik bedoel Amersfoort!"![]()
Echt heel erg komisch
Ik dacht dat je eerst de producer van dienst aan de lijn kreeg om de gegevens te noteren. Of gebeurt dat achteraf?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:26 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ja true, Roos is sws een beetje awkward op de radio...
Maar ze belden me dus, maar het was een onbekend nummer, dus ik neem op, hoor opeens mezelf op de radio. Dus ik helemaal zenuwachtig (en dat is speciaal want ik ben nooooit zenuwachtig voor dingen), en Eric vroeg dus zo van "jaa waar woon je?" dus ik zo "Amsterdam, nee ik bedoel Amersfoort!"![]()
Echt heel erg komisch
Heel fijn, ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee
Dat zou pas fijn zijn als ik Hans was
Hai!quote:
Nou!quote:
Ik las héél wat andersquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een dido-pakket gewonnen...lanjg geleden. in 2004 of 2005, maar die heb ik nooit gekregen. wel jammer want er zat een roze didopolo in......en toen was er die vrijdag nog een hoofprijsvraag maar om onverklaarbare reden stond mijn telefoon op stil en deed de trilfunctie het niet dus heb ik de telefoon nooit opgenomen
Inb4 'Ik las dildopakket'.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een dido-pakket gewonnen...lanjg geleden. in 2004 of 2005, maar die heb ik nooit gekregen. wel jammer want er zat een roze didopolo in......en toen was er die vrijdag nog een hoofprijsvraag maar om onverklaarbare reden stond mijn telefoon op stil en deed de trilfunctie het niet dus heb ik de telefoon nooit opgenomen
Waarom las ik "Dildo" en "roze" en "trilfunctie"...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik wist hetquote:
Rock dóet het er gewoon omquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom las ik "Dildo" en "roze" en "trilfunctie"...
ik doe absoluut nergens een roze dildo met trilfunctie om...quote:
jaaaaren geleden bij Radio 538quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:58 schreef Broccolitaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze van te voren altijd een gesprekje houden voordat je daadwerkelijk live bent
Gebeurde achteraf, anders is het natuurlijk ook geen verassing meerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerst de producer van dienst aan de lijn kreeg om de gegevens te noteren. Of gebeurt dat achteraf?
Als ik net een antwoord heb ge'smst en een onbekend nummer belt mij dan weet ik al genoeg, 1+1=2quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:04 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
[..]
Gebeurde achteraf, anders is het natuurlijk ook geen verassing meer
Het kan ook zijn dat ze je bellen omdat je bij de laatste drie kandidaten zit. Dat gebeurde mij toen ik destijds voor de wincode (Tot en met vorig jaar een programmaonderdeel in het programma MetMichiel) had gesmst.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:10 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Als ik net een antwoord heb ge'smst en een onbekend nummer belt mij dan weet ik al genoeg, 1+1=2
Kaartjes voor concerten, toegang tot minigigs en nieuwjaarsreceptie, cd's, dvd's, een GEM-beker + single (rood vinyl, mooi ding), badeenden, badeendsleutelhangers, MetMichiel in-ears...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:58 schreef Broccolitaartje het volgende:
Maar al een tijd geen hooikoorts meerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN WEEKEND, WAT EEN WEEKEND!!!
Hij doet het gewoon.
In chronologische volgorde:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:58 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ohjaa en die laatste was met dat mens van Fans van Thomas Berge toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
In chronologische volgorde:
Een Take That videoband.
Een walkman.
1000 gulden.
Een Vara horloge.
Een cd pakket.
Een overnachting in een hotel inGeldrop
39 gulden.
Een meet and greet met Adam Lambert.
Die stond buiten met d'r bulldogbakkes ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ohjaa en die laatste was met dat mens van Fans van Thomas Berge toch?
Ik las het ook, precies die woorden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:53 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:
Dames! Het is nog maar dinsdag!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Klootviolen godverdomme.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
XO van Meejer maar dan met een paar strijkers (nee niet die BAM JONGUH) eronder.
quote:
Ceequote:
Klopt. Meestal werk ik het even bij tijdens de gang naar het toilet maar dat was ik vergeten...quote:
het is dan ook een schijtpotje ik heb alleen maar schijtlettersquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Meestal werk ik het even bij tijdens de gang naar het toilet maar dat was ik vergeten...
Inderdaad. Volmondig KAK.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het is dan ook een schijtpotje ik heb alleen maar schijtletters
Geen resultaat voor ' Nurk 'quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen resultaat voor ' Nurk '
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Een Nurk is iemand die nurks is: http://www.encyclo.nl/begrip/nurkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Was ook verbaasd over de goedkeuring![]()
Nurks is overigens wél een woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
welke nederlandse rapper spuit je onder je oksel?Verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HA!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Een Nurk is iemand die nurks is: http://www.encyclo.nl/begrip/nurk
en wat zijn dames toch smerig. je hoeft alleen maar de woorden "roze", "trilstand" en "dido" te typen en de hele vrouwelijk goegemeente ligt met een soppende doos op de bank
ja, iedere keer als ik een slechte woordgrap maak sterft er een duits kleutertjequote:
Ja, gaan die arme kinders allemaal onder het schlagersmesquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, iedere keer als ik een slechte woordgrap maak sterft er een duits kleutertje
schlaap lekker schaapjequote:
geen wedstrijden vergeten. Kan je punten kostenquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:21 schreef Cee het volgende:
![]()
Fok! WK Pool aan het invullen, hebben mensen nog tips?
Ik had bijna al het aantal kaarten voor Italië/Engeland overgeslagen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:23 schreef franklop het volgende:
[..]
geen wedstrijden vergeten. Kan je punten kosten
Nederland is niet zo goedquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:21 schreef Cee het volgende:
![]()
Dat iddquote:
een Keu gebruiken en vergeet niet dat de zwarte bal met nr 8 als laatste gepot moet wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:21 schreef Cee het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een Keu gebruiken en vergeet niet dat de zwarte bal met nr 8 als laatste gepot moet worden
Bij twijfel: 2-0.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:21 schreef Cee het volgende:
![]()
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 11-06-2014 om 09:44:48Wow wow wow. @johnmayer, please check out how @Domien made your XO even better. Way, way. No offense. http://t.co/uacXrcnuTX reageer retweet
Man. Man. Man.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:00 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 11-06-2014 om 09:44:48Wow wow wow. @johnmayer, please check out how @Domien made your XO even better. Way, way. No offense. http://t.co/uacXrcnuTX reageer retweet
Nieuw Caledonië - West Samoa....ik denk 2-0!quote:
een koekje aub.quote:
twitter:Domien twitterde op woensdag 11-06-2014 om 10:08:33@JohnMayer Dear John, I know you're busy, but you should really check out this mind-blowing edit of XO! http://t.co/JD9EywjmHG (03:10) reageer retweet
Verdommequote:Op woensdag 11 juni 2014 10:39 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op woensdag 11-06-2014 om 10:08:33@JohnMayer Dear John, I know you're busy, but you should really check out this mind-blowing edit of XO! http://t.co/JD9EywjmHG (03:10) reageer retweet
![]()
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar die tweet staat er echtquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:39 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Viesquote:
oja jij hebt een hekel aan electronische new wavequote:Op woensdag 11 juni 2014 11:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat is werkelijk waar zulks een aidsnummer.
Zelden zo'n baggerplaat gehoord.
Inderdaad, in combinatie met dat gezang. Brr.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja jij hebt een hekel aan electronische new wave
onbegrip hier
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef Pino112 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2112684/1/30#140948347
Goede post.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef Pino112 het volgende:
Goede post.
Geile foto's.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:29 schreef Pino112 het volgende:
Goede post.
De laatste toon ja.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat einde van die Will and the People plaat was best tof.
quote:
Goed gezien.quote:
xd lol haha laggequote:
Dat concept hebben ze van Coldplay gejatquote:
Aangezien je daar impotent van wordt is het een prima natuurlijke selectiequote:
Heerlijke vrouwquote:
Eens.quote:
Eens.quote:
Heyquote:
Hoiquote:
Ik dacht dat mijn maag aan het knorren was door de enorme honger, maar ze zijn buiten het gras aan het maaien.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wordt dat tegenwoordig nog gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wordt dat tegenwoordig nog gegeven?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Godsamme, duo Gaaikema..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Is het heel erg als ik weet uit welke serie dit komt?quote:
Cabaretier die slechte grappen maakt over Belgische vogels...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Cabaretier die slechte grappen maakt over Belgische vogels...Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we hem een kaartje sturen met "Welkom Thuis!"quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:03 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom moet het in het nieuws dat V.de Graaf in Apeldoorn woont
Nicequote:Op woensdag 11 juni 2014 13:02 schreef Pino112 het volgende:
Paul gaat hard op woensdag!
De week door midden hakken hoeft natuurlijk niet perse op happy hardcore, het kan ook op metal, hardstyle of hardrock! Paul gaat hard op woensdag en hakt daarmee de week doormidden! Vanmiddag met Metallica, maar met welke van Metallica? Stemmen doe je hier:
Metallica - Enter Sandman
Metallica - Sad but true
Metallica - One
Altijd One.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:02 schreef Pino112 het volgende:
Paul gaat hard op woensdag!
De week door midden hakken hoeft natuurlijk niet perse op happy hardcore, het kan ook op metal, hardstyle of hardrock! Paul gaat hard op woensdag en hakt daarmee de week doormidden! Vanmiddag met Metallica, maar met welke van Metallica? Stemmen doe je hier:
Metallica - Enter Sandman
Metallica - Sad but true
Metallica - One
Geslaagdtquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag weer veel mensen geslaagt dus.
Je bent een schatquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:07 schreef DeLuna het volgende:
Het maakt mij niet uit maar voor jullie heb ik op One gestemd.
Je hebt smaakquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:07 schreef DeLuna het volgende:
Het maakt mij niet uit maar voor jullie heb ik op One gestemd.
LB1 voor mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |