ik dacht er gister nog wel aan tijdens de voetbal training... maar toen ik thuis was ( met een aantal biertjes verder) ben ik het vergeten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zat gister nog te twijfelen of ik een PM moest sturen, maar ik dacht "Neh, dat vergeet-ie niet". Had ik het nou maar wel gedaan.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ik dacht er gister nog wel aan tijdens de voetbal training... maar toen ik thuis was ( met een aantal biertjes verder) ben ik het vergeten.
Stuur ze voortaan maar.
En dan toch naar 3e overall stijgen bij teams, net dank aan de concurrentiequote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Niet gek, strak onderaan met Sauber.
1 van de 3 teams met 2 entries. Kan ook slechter inderdaad.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
En dan toch naar 3e overall stijgen bij teams, net dank aan de concurrentie
Toch dacht ik 24 punten gescoord te hebben. Niet dat het veel scheelt, maar die Maffe Fries loopt me iets te hard inquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Niet gek, strak onderaan met Sauber.
Ik denk dat je de straf van Magnussen hebt gemist / niet meegerekend?quote:Op woensdag 3 september 2014 04:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Toch dacht ik 24 punten gescoord te hebben. Niet dat het veel scheelt, maar die Maffe Fries loopt me iets te hard in
Nelis, ik tel 1 punt voor de 2e VT (Ham), 4 punten voor Quali (Ham+Ros), 17 punten voor race (Ros 3, Bot 6, Vett 4, But 1 en Perez 3) en 2 punten voor eerste uitvaller (Cat)?
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:03 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de straf van Magnussen hebt gemist / niet meegerekend?
Dan levert Button voor de race namelijk 0 op, Hulkenberg 1 en Perez 1
Daar tegenover staat dat je wel de topsnelheid in de kwalificatie goed had met Mercedes!
VT
1
Quali
5
Race
17
Geen probleem, een foutje kan snel gemaakt zijnquote:
flipsen was gewoon bang dat ik hem te snel ging achterhalenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:18 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Geen probleem, een foutje kan snel gemaakt zijnDoor dit soort vragen blijf ik ook scherp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |