Omdat het precies BF4 isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent wel echt de enige die ik enthousiast zie doen over Hardline.
De game wordt op nagenoeg elk gaming-forum gekraakt.
Tot een gameplay video laat het me volledig koud eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ziet er wel ziek uit hoorHopenlijk snel een gameplay vid
Trauma van Watch Dogs?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tot een gameplay video laat het me volledig koud eigenlijk.
Juist niet, die vind ik boven verwachting tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:06 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Trauma van Watch Dogs?
Uncharted 2 en 3 hebben mij totaal weggeblazen op de ps3, ik verwacht dit dubbel en dwars van deel 4.
Ik twijfel nog over WD. Misschien over een maandje een leuke deal op marktplaats scoren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, die vind ik boven verwachting tof.
Maar trailers zonder gameplay doen me gewoon weinig.
Misschien verkoop ik m wel tegen die tijd, als ik de verhaallijn heb uitgespeeld kan ie weer weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over WD. Misschien over een maandje een leuke deal op marktplaats scoren.
Ik wil geen verplaatsende objectives en dat soort story-elementen. Ik wil gewoon lekker simpel Conquest, en dus niet dat we massaal allemaal op hetzelfde afrennen, maar ik wil gewoon lekker mijn eigen gangetje kunnen gaan, zoals in Battlefield 1943...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:01 schreef RRuben het volgende:
Hardline is gewoon conquest (heist dan) met verplaatsende objectives en in een nieuw jasje
Ik wacht zelf even op een GOTY-versie, dus dat duurt nog wel een poosje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over WD. Misschien over een maandje een leuke deal op marktplaats scoren.
Jij moet ondertussen op zoveel GOTY-versies wachtenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wacht zelf even op een GOTY-versie, dus dat duurt nog wel een poosje.
Mwoa, grafisch waren ze leuk, maar weggeblazen: nee. Zoals the remasterd The Last of Us me dat nu ook niet doet. Wat een compliment voor eerder werk is, want de ps3-versie was al gewoon beste game voor die console.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:06 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Trauma van Watch Dogs?
Uncharted 2 en 3 hebben mij totaal weggeblazen op de ps3, ik verwacht dit dubbel en dwars van deel 4.
Ik vond het verhaal in Uncharted ook gewoon leukquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, grafisch waren ze leuk, maar weggeblazen: nee. Zoals the remasterd The Last of Us me dat nu ook niet doet. Wat een compliment voor eerder werk is, want de ps3-versie was al gewoon beste game voor die console.
Aliens. Yeah. Nee, die wending vond ik minder. Maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal in Uncharted ook gewoon leuk
Doe maar pm'tje dan tegen die tijd dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien verkoop ik m wel tegen die tijd, als ik de verhaallijn heb uitgespeeld kan ie weer weg.
Vanavond verder met co op?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:15 schreef jackson het volgende:
Stick it to the man... Ik heb een half uur met zo'n gezicht gezeten:.
Uninstall. Douchen. Klaar.
Valt wel mee eerlijk gezegd. GTA5 next gen, The Last of Us zijn aangekondigd, dus die komen vanzelf wel...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij moet ondertussen op zoveel GOTY-versies wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |