Er was echt ff een windhoos hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:26 schreef Geralt het volgende:
Die is zeker weggewaaid met dat noodweer Piet
Duitsland krijgt weer het meeste.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:35 schreef TLC het volgende:
Hevige onweersbuien met flink wat regen en dito windvlagen net, was wel een erg mooie lichtshow buiten
Brand bij de AH.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:26 schreef essnhills het volgende:
Ik hoor hier in delft nu ook de brandweer na die klap van net.
En nu nog een keer zo te zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 06:06 schreef Houtenbeen het volgende:
5 doden door noodweer in Duitsland
http://nos.nl/artikel/658926-doden-bij-noodweer-duitsland.html
Geen foto gemaakt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er was echt ff een windhoos hier.
Ik heb een poging gewaagd maar de flitsen was ik steeds te laat en een kleine windhoos in het donker blijft lastig om in beeld te brengen.quote:
Is ook lastig. Zag wel wat foto's van het spektakel, maar die zijn vast gemaakt door mensen die veel met fotograferen bezig zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 06:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een poging gewaagd maar de flitsen was ik steeds te laat en een kleine windhoos in het donker blijft lastig om in beeld te brengen.
Dat was het kleine windhoosje er staan nogal wat bomen langs het spoor daar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 06:26 schreef JDude het volgende:
De treinen zijn stuk tussen Arnhem en Ede. Leuk buitje geweest vannacht.
Was S.E. Fireworks weer bezig?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:08 schreef Rikketik het volgende:
Allejezus wat een knal net boven Enschede.
Ik vreesde er wel even voor, en dat is geen grap. Ik raak nog altijd licht in paniek als ik zo'n harde, plotselinge knal hoor en dat had ik net ook. Het was maar een fractie van een seconde en daarna was het ook weer voorbij, en ik wist in dit geval ook dat het door het onweer kwam. Zo'n ramp laat toch een indruk achter. Ik ben benieuwd of ik daar ooit nog vanaf kom.quote:
Mijn voorspellingen waren ook niet slecht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:26 schreef Frutsel het volgende:
Zo iedereens geduld weer beloond? En dan met name het midden en westen? Zei toch dat er nog wat kwam. Rommelt hier nog wat na. V maar het was een heerlijk DASOO dagje/nachtje :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |