Slaap lekkerquote:
quote:
Ja baas, ik ga ook, slaap lekker jij en brainquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
Ik ga ook, en jullie ook! Kom op het is veel te laat!
Ben nog wel even wakker hoor. Moet nog eten ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
Eet smakelijk alvast danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben nog wel even wakker hoor. Moet nog eten ook.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja baas, ik ga ook, slaap lekker jij en brain![]()
Idem dito.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een moeilijke nacht was dat. Eerst kon ik niet slapen door de warmte (en mijn ietwat beschadigde ritme) en toen ik net in een soort van slaaptoestand was, onweer.
Het gaat een lange dag worden.
Heb je helemaal niet geslapen? Dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:28 schreef mootie het volgende:
Nog wakker. Wan feest.
Succes Liesertje, gelukkig hoef ik niks vandaag.
Gistermiddag zat ik om half 2 even op bed te knuffelen met Diesje. Op zich niet erg, ware het niet dat ik in slaap viel met dat stomme beest in mijn armen. Om half 8 werd ik wakker door de telefoon.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je helemaal niet geslapen? Dat is niet fijn.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een moeilijke nacht was dat. Eerst kon ik niet slapen door de warmte (en mijn ietwat beschadigde ritme) en toen ik net in een soort van slaaptoestand was, onweer.
Het gaat een lange dag worden.
slapen jullie echt zo moeilijk ? lijkt me vervelend.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:20 schreef mootie het volgende:
Het lijkt toch invloed op mijn humeur te hebben.
Ah ja, dan krijg je dat. Je zult nu wel slapen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Gistermiddag zat ik om half 2 even op bed te knuffelen met Diesje. Op zich niet erg, ware het niet dat ik in slaap viel met dat stomme beest in mijn armen. Om half 8 werd ik wakker door de telefoon.
Dat valt niet mee met zeepsop in je neus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, dan krijg je dat. Je zult nu wel slapen.
Nein! Nu ben ik helemaal opgedraaid en het is veel te warm!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, dan krijg je dat. Je zult nu wel slapen.
Ben je gek. Ik ben al boodschappen wezen doen en heb zelfs koffie gedronken op het terras. Ik ga zo bijslapen want ik was de halve nacht wakker.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nein! Nu ben ik helemaal opgedraaid en het is veel te warm!
Kom mee naar de schuimparty!
Blup blup.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat valt niet mee met zeepsop in je neus.
Oh, dat lijkt me een mooi moment om te gaan COSsen....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:20 schreef mootie het volgende:
Het lijkt toch invloed op mijn humeur te hebben.
Dat is een verzachtende term. Mongolen/debieltjes/idioten en wat zo meer zij was te confronterend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:43 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat lijkt me een mooi moment om te gaan COSsen....![]()
Hoe komt het dat de bezoekers van Utopia "Schuimpjes" genoemd worden?
Debieltjes, mongolen, achterlijken etc. was veel te gemeen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me een mooi moment om te gaan COSsen....![]()
Hoe komt het dat de bezoekers van Utopia "Schuimpjes" genoemd worden?
laat antwoord maar ja, ik heb de ergste vorm die er onderhand is. jammer genoeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had jij nou last van hooikoorts?
Zullen we even in jouw tuin gaan zitten? Of in mijn hangmat liggen?quote:
Hangmat, slapen!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we even in jouw tuin gaan zitten? Of in mijn hangmat liggen?
Die halfjes snappen het toch niet. Verspilde moeite.
schuimpjes zijn de snoepjes van de duivel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemaal schuimpjes, schuimpjes everywhere!
En als ik dan tegen je aan ga praten en je kopjes thee en koekjes geef? En als je dan toch in slaap dommelt, dan ga ik zingen. Dat kan ik namelijk niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:56 schreef mootie het volgende:
Hangmat, slapen!
Zo gek is dat, ik heb geen slaap maar ook geen fut om ook maar een voet te verzetten.
Hier ging het echt nergens over. Een rommeltje, stevige bui, klaar!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als ik dan tegen je aan ga praten en je kopjes thee en koekjes geef? En als je dan toch in slaap dommelt, dan ga ik zingen. Dat kan ik namelijk niet.
Ik denk dat het ook niet handig is nu te gaan slapen, dan heb je vannacht weer hetzelfde probleem.
Hier viel het trouwens enorm mee, qua storm vannacht. Hoorde het wel rommelen, maar dat was toch verder weg. So much for code red.
Rond een uur of een in de middag knalde het er even uit, wat afgewaaide takken. 's Nachts ben ik rond vijven of zo even wakker geworden van wat gerommel, maar dat klonk niet echt in de directe nabijheid.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:08 schreef mootie het volgende:
Mijn buurvrouw vertelde dan weer dat het in Eindhoven goed tekeer was gegaan.
Met alle liefde. Koekjes weggooien, opnieuw opstarten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:14 schreef mootie het volgende:
Wil je nu even mijn streamprobleem oplossen?
B.v.d.
Ze willen niet weten dat ze zelf ook iedere maand gaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een verzachtende term. Mongolen/debieltjes/idioten en wat zo meer zij was te confronterend.
Dat is een klein gedeelte. Het grootste gedeelte zwaait en maakt zich boos over de overduidelijke scripting. Die combineren schuim en alufolie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Leandra het volgende:
Ze willen niet weten dat ze zelf ook iedere maand gaan?
Ja! Ik wil ook in jullie tuin/hangmat liggenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we even in jouw tuin gaan zitten? Of in mijn hangmat liggen?
Die halfjes snappen het toch niet. Verspilde moeite.
Weer wat geleerd, je gaat kennelijk schuimbekken van aluminiumfolie...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een klein gedeelte. Het grootste gedeelte zwaait en maakt zich boos over de overduidelijke scripting. Die combineren schuim en alufolie.
Dat gaat broeien hè, op een zonnige dag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:20 schreef Leandra het volgende:
Weer wat geleerd, je gaat kennelijk schuimbekken van aluminiumfolie...
App helemaal afsluiten, device opnieuw opstarten, app opstarten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:27 schreef mootie het volgende:
Koekjes gewassen en nog steeds een paspoort nodig. Ingelogd en wel. Schuimapp!
Alles al gedaan. My life sux.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
App helemaal afsluiten, device opnieuw opstarten, app opstarten?
Kut.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:30 schreef mootie het volgende:
Alles al gedaan. My life sux.
Op mijn mobiel trouwens exact hetzelfde.
zeiken doe je maar met de deur dichtquote:
Niet als ik alleen thuis ben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeiken doe je maar met de deur dicht
welkom in de Utopia SC waar alles een dag achterschuimtquote:
Het is vast iets heel sulligs. Maar ik kan het nu niet bedenken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kut.
Op mijn mobiel doet-ie het prima.
Kom je hier kijken, in de hangmat!
modem uit tot 20 tellen aanzetten en streamen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is vast iets heel sulligs. Maar ik kan het nu niet bedenken.
Dat was hem ook niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
modem uit tot 20 tellen aanzetten en streamen.
je pc opnieuw opgestart ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
je pc opnieuw opgestart ?
Ander moet je ccleaner downloaden die pleurt zo alle cookies van je pcHet gaat om een Ipad en een mobiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik vreemd vind: Als ik mijn paspoort bekijk, staat er gratis paspoort.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:56 schreef sararaats het volgende:
aargh nog steeds niet naar de dokter, z'n secretaresse heeft middagpauze.
maar het komt goed hoor
owwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat om een Ipad en een mobiel.
Wat ik vreemd vind: Als ik mijn paspoort bekijk, staat er gratis paspoort.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef lorrie03 het volgende:
ik wil lot zien die is boos op het publiek
Ja het is drama. M'n ogen doen er bijna pijn van.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hé gezellig, jij ook al? Ik ben nog steeds wakker.
Ik ben een beetje misselijkachtig en draaierig. Maar slapen, no way.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja het is drama. M'n ogen doen er bijna pijn van.
Eerst was ik wachten tot het wat koeler werd. Daarna draaien en draaien in bed.quote:
nat en warm kut it isquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Helaas niet. Had ik best wat tijd mee kunnen doden.
Been there, done that.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef Joezi het volgende:
[..]elkaars warme kutje bewonderen doe je maar in de DM
ga lekker kakken boven een spiegel en schrijf je naam er inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef Joezi het volgende:
[..]elkaars warme kutje bewonderen doe je maar in de DM
Maak een milkshakequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ruud dennis en marije zijn genomineerd
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:18 schreef Pavement het volgende:
ga lekker kakken boven een spiegel en schrijf je naam er in
Been there, done that.
Maak een milkshakeHai, ben jij Billy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij nooit kak boven een spiegel en er -XXX- Mootie was here in schrijftquote:
schepijs fruit en blender of staaf mixerd kom op yes you canquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:24 schreef mootie het volgende:
Ho, stop. Ik word naar de SC verwezen. Wat is er mis met deze wereld.
Beetje off topic een halve analfabeet voor racist uitmaken omdat hij zegt dat een in Nederland afgestudeerde allochtoon, die in zijn filmpje prima Nederlands praat taalkundig niet mee kan komen. Terwijl die halve analfabeet zelf een buitenlandse vrouw in de keuken heeft. Dat analfabetisme zal wel uit solidariteit zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:24 schreef mootie het volgende:
Ho, stop. Ik word naar de SC verwezen. Wat is er mis met deze wereld.
Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje off topic een halve analfabeet voor racist uitmaken omdat hij zegt dat een in Nederland afgestudeerde allochtoon, die in zijn filmpje prima Nederlands praat taalkundig niet mee kan komen. Terwijl die halve analfabeet zelf een buitenlandse vrouw in de keuken heeft. Dat analfabetisme zal wel uit solidariteit zijn.
Is dat nu echt lekker of meer omdat het gezonder is ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:30 schreef Copycat het volgende:
Ik ga ook naar de bakker. Mijn gereserveerde speltbrood ophalen.
Ik vind het echt lekker en het schijnt gezonder te zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:31 schreef Pavement het volgende:
Is dat nu echt lekker of meer omdat het gezonder is ?
Ik ga het een keer testen, is het wat voor hartig beleg of zoet of maakt het niet uit ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker en het schijnt gezonder te zijn.
Ik eet alleen maar hartig beleg, maar het maakt volgens mij niet uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:34 schreef Pavement het volgende:
Ik ga het een keer testen, is het wat voor hartig beleg of zoet of maakt het niet uit ?
geen schepijsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
schepijs fruit en blender of staaf mixerd kom op yes you can
Ipad toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok.
Nu ga je me even uitleggen waarom mijn streams raar doen. Toch?
Ik ben braaf ingelogd, maar als ik van stream wil wisselen, beginnen ze te miepen dat ik moet inloggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol streams op je mobiel kijken is helemaal te gek.
Maar wat voor melding krijg je?
Hmm vreemd en dat constant of af en toe? En gebruik je de app of website?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben braaf ingelogd, maar als ik van stream wil wisselen, beginnen ze te miepen dat ik moet inloggen.
App.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm vreemd en dat constant of af en toe? En gebruik je de app of website?
En als je op al je devices eens uitlogt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben braaf ingelogd, maar als ik van stream wil wisselen, beginnen ze te miepen dat ik moet inloggen.
Sterker nog, die foto heb ik een tijd terug ook al gezien. Ook als vergelijk met Vanessa. 'Kijk mij er eens jofel uitzien!'quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef Joezi het volgende:
OMG er heeft iemand een selfie gepost in de COS
Mijn screenname of wat het ook is, was altijd een paar random letters, jjk geloof ik. Nu is het mijn voorletter en achternaam.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je op al je devices eens uitlogt?
Laptop, iPad, mobiel.... en dan allemaal uitzetten, modem van de stroom, modem weer aan, je devices weer aan, en een voor een weer aanmelden?
Nou ja, probeer eigenlijk dan eerst maar een en kijken of het dan wel lukt.
Bij mij staat er "Premium" in de banner bij m'n paspoort.
Met d'r kunstgebitje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterker nog, die foto heb ik een tijd terug ook al gezien. Ook als vergelijk met Vanessa. 'Kijk mij er eens jofel uitzien!'
Dan pas je dat gewoon aan in je paspoort?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn screenname of wat het ook is, was altijd een paar random letters, jjk geloof ik. Nu is het mijn voorletter en achternaam.
Hmm bij de app moet dat toch goed gaan, je hebt wel je verlenging netjes betaald?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
App.
En wat ik gek vind, als ik mijn paspoort bekijk staat er dat het een gratis paspoort is.
Volgens mij heb ik ze vrijdag voor het laatst bekeken.
Mutsje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:43 schreef mootie het volgende:
Hmm ok.![]()
Blijkbaar heb ik 2 accounts, een gratis en een betaalde.
Sorry.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:43 schreef mootie het volgende:
Hmm ok.![]()
Blijkbaar heb ik 2 accounts, een gratis en een betaalde.
Sorry.
Want de kans is groot ..quote:
Nou mooi dat het is opgelost.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:50 schreef mootie het volgende:
Ik zei toch dat het vast iets heel suligs was.
Ik heb ze een keer live gezien tijdens Viteski - Feyenoord in de rust.. De Rotterdam Hooligans bestormden massaal ons vak tijdens dit nummer, het was een griezelige situatie.quote:
Rellen in een voetbalstadion. Doodeng.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gezien tijdens Viteski - Feyenoord in de rust.. De Rotterdam Hooligans bestormden massaal ons vak tijdens dit nummer, het was een griezelige situatie.
Nee, ik zit hier heerlijk te hyperen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en jij? Het is alleen nog steeds benauwd hier.
Slaapkamer is ook geen optie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's toch niet verstandig met dit weer.
Dat vergeet ik echt altijd. Net 2 dagen bij mijn moeder geweest, en ook daar geen foto van de geschoren kont genomen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen tijd om te slapen? Te warm?
Wanneer zien we weer eens een poezenfoto?
Je moeder d'r kont is geschoren?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vergeet ik echt altijd. Net 2 dagen bij mijn moeder geweest, en ook daar geen foto van de geschoren kont genomen.
Ik moest lachen!quote:
Ik wist van niks. Dat was 't eerste wat Google zei.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Of een Fries zangduo met een anale fixatie?
Oh zo (opluchting). Wat zal hij het dan nu lekker fris hebben, met dit weer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moest lachen!
Nee, mijn moeder, de kattennoob, had niet genoeg geborsteld. En ze had niet door dat die dikke plak op Tippers rug vervilt haar was.![]()
Dat heb ik er in urenlange sessies afgepulkt, geknipt en gesneden. Prachtige ragdoll, prachtige vacht, met een kale achterkant.
Nu heeft mams het door, geen klit te vinden dit keer.
Zo'n ontzettend leuk beestje. Beste 'aankoop' ooit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo (opluchting). Wat zal hij het dan nu lekker fris hebben, met dit weer.
Tarrels!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vast het verkeerde woord. Maar ik ga het niet uitleggen.
Ik vind die Siamees van jou ook leuk. En die lummels van tonja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo'n ontzettend leuk beestje. Beste 'aankoop' ooit.
Beetje flauw van je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vast het verkeerde woord. Maar ik ga het niet uitleggen.
Mijn Smees is ook echt heel lief, echt een hangkat. Buiten spelen, tegen mij aanhangen, slapen, tegen mij aanslapen. Zo vult hij zijn dag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die Siamees van jou ook leuk. En die lummels van tonja.
En je legt snel associaties? Dat is fucked up ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik zit yoghurt met stukjes fruit te eten.
Ja maar jij bent een vent.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En je legt snel associaties? Dat is fucked up ja.
Gelukkig ben ik goed in context lezen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:11 schreef mootie het volgende:
http://www.ikbenzwanger.c(...)pelling.php?namen=nl
Nummer 13. Wat?
Scharreltarrel: tarrel die niet aan de kontharen kleeft, omdat deze verwijdert zijn, waardoor de tarrel door de onderbroek roltquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Ik ben heel tolerant hoor.
En ik dacht dat Billy en Ruud ranzig waren ..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Scharreltarrel: tarrel die niet aan de kontharen kleeft, omdat deze verwijdert zijn, waardoor de tarrel door de onderbroek rolt
Draaien die piemols binnenstebuiten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier in het UMCG hebben ze een genderteam.
En verlengen clitorissen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Draaien die piemols binnenstebuiten?
Maar dan zou ik niet meer klamme dotten vol kunnen blaffen met butt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar als je het echt wil, dan heb je ook wat.
HALEAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU loop naar de winkelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:41 schreef isax het volgende:
[..]
geen schepijs
geen fruit
blender staat wel ergens.
Eeeew?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar dan zou ik niet meer klamme dotten vol kunnen blaffen met butt.
Blaffende honden bijten nietquote:
Shocking!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar dan zou ik niet meer klamme dotten vol kunnen blaffen met butt.
Vind jij klamme dot dan niet heel ergquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kwam aan je verwachting tegemoet. Je wou het zo graag.
Als je, je dot met dit weer niet een beetje bijknipt en wast ja dan wel anders nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind jij klamme dot dan niet heel ergklinken?
Het kan me aan me reet roesten. Maar toch bedankt voor het medeleven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kwam aan je verwachting tegemoet. Je wou het zo graag.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar hij het over heeft. Dus ik doe maar aardig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind jij klamme dot dan niet heel ergklinken?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar hij het over heeft. Dus ik doe maar aardig.
Ga je nou weer over tarrels beginnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het kan me aan me reet roesten. Maar toch bedankt voor het medeleven.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar hij het over heeft. Dus ik doe maar aardig.
klamme dot'; vrouwelijk geslachtsorgaan dat door verregaande staat van opwinding vochtig is gewordenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat 'm nou joh, hij gaat net zo lekker.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
klamme dot'; vrouwelijk geslachtsorgaan dat door verregaande staat van opwinding vochtig is geworden
Ze vind me lekker.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat 'm nou joh, hij gaat net zo lekker.
Ik las Madonna en dacht: "Die heeft geen recht van spreken."quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:34 schreef Baconbus het volgende:
Maradona: De FIFA is een lelijk monster.
![]()
![]()
Nee die zou ik ook niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik las Madonna en dacht: "Die heeft geen recht van spreken."
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee die zou ik ook niet serieus nemen.
Trusten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:44 schreef mootie het volgende:
Verse witte boterham met roomboter en kaas. En dan écht slapen.
Succes ik hoop dat het eindelijk luktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:44 schreef mootie het volgende:
Verse witte boterham met roomboter en kaas. En dan écht slapen.
brand is nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
Pyromaan is hier weer bezig. Tegenover mijn oude huis de shoarmaboer in de fikEn ik heb de rook een keer kunnen zien
![]()
Weet ik wel en zeker niet omdat die pyromaan iedere keer panden zoekt met woningen er boven.quote:
Verdachte nummer 1: Chocoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik wel en zeker niet omdat die pyromaan iedere keer panden zoekt met woningen er boven.
En misschien is het dit keer niet de pyromaan maar gewoon een ongelukje maar het fikte goed in ieder geval
Je bedoelt dat je na je schimmige activiteiten een tijdje niet meer buiten de deur komt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik niet buiten dus ik val af
Ssst dadelijk vinden ze me hierquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je na je schimmige activiteiten een tijdje niet meer buiten de deur komt?
Begrijpelijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:02 schreef mootie het volgende:
>>>>>>>>>> CHOCO ZIT HIER, HALLO MENSEN! HIER! <<<<<<<<<
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:02 schreef mootie het volgende:
>>>>>>>>>> CHOCO ZIT HIER, HALLO MENSEN! HIER! <<<<<<<<<
You're welcome.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:10 schreef mootie het volgende:
Nu heb ik 'Alie van de Wegenwacht' in mijn hoofd. Treurnis.
Lukt het slapen nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:10 schreef mootie het volgende:
Nu heb ik 'Alie van de Wegenwacht' in mijn hoofd. Treurnis.
Je bent niet te stoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:21 schreef ChocoFan het volgende:
2 Grote branden hier vandaag, ergens anders ook een paar woonhuizen.
Wat een toestand
Oi!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Draaien die piemols binnenstebuiten?
Ik was het niet van plan eik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:05 schreef ChocoFan het volgende:
ff wachten met rellen Miek, ik moet ff weg![]()
![]()
Die had Joezi hier gister nog gepost. Tof filmpje. Ga 'm gewoon nog een keer checken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:09 schreef Gert het volgende:
Lekker rustig een eindje over de Autobahn rijden met je autistische zoon.
Oquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die had Joezi hier gister nog gepost.
Ken je ook de Dumpert of Geenstijl Remix ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef Gert het volgende:
[..]
O
Ja hij staat in het rijtje populaire tjoeps.
Leuk dus? Even kijken..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ken je ook de Dumpert of Geenstijl Remix ?
Die hele docu is de moeite waard. Kees en zijn ouders zijn mooie mensen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:09 schreef Gert het volgende:
Lekker rustig een eindje over de Autobahn rijden met je autistische zoon.
Even geen opnames.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hele docu is de moeite waard. Kees en zijn ouders zijn mooie mensen.
Vorige week.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:32 schreef Gert het volgende:
Die tegenstelling met het beschaafde accent ook, heerlijk.![]()
Afijn, daar hebben jullie het dus gisteren al over gehad.
Ja dat is het mooie, nette mensen die compleet flippen. I like.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:32 schreef Gert het volgende:
Die tegenstelling met het beschaafde accent ook, heerlijk.![]()
Afijn, daar hebben jullie het dus gisteren al over gehad.
Ook goed joh.quote:
Op Mofrika!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat is het mooie, nette mensen die compleet flippen. I like.
Waterstofbommen!
Drie stemmen op mij!quote:
Die moeder is ook leuk erbij. Kees, Keehees, doe nou rustig. En ook inhoudelijk erop ingaan, mooi.quote:
Je vergat 'kut'.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie stemmen op mij!
![]()
De docu was vorige week op tv, vandaar.
Inderdaad, volle bak! Maarrrrrr... ik vind je wèl heel erg top en ik hou zielsveel van je, echt, en ik hoop dat je in de SC blijft!quote:
Neen.quote:
Ik snap het en ik neem het mee als leermoment.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:36 schreef Gert het volgende:
Inderdaad, volle bak! Maarrrrrr... ik vind je wèl heel erg top en ik hou zielsveel van je, echt, en ik hoop dat je in de SC blijft!
Ik ga die docu kijken! Heb jij 'm ook gezien?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die moeder is ook leuk erbij. Kees, Keehees, doe nou rustig. En ook inhoudelijk erop ingaan, mooi.
Ja eerst hadden we samen naar Kees gekeken en daarna naar Matthijs. Goeie docu's.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga die docu kijken! Heb jij 'm ook gezien?
De Autobahn zal wel een hoogtepunt zijn, maar ik ben nu wel benieuwd.
Echt top idd!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hele docu is de moeite waard. Kees en zijn ouders zijn mooie mensen.
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:51 schreef Miek37 het volgende:
Heb ik al eerder tegen je gezegd, ik zit hier voor mn lol ben dat getreiter echt helemaal zat.
als je er niet op reageerd gebeurt er niet veelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:51 schreef Miek37 het volgende:
Heb ik al eerder tegen je gezegd, ik zit hier voor mn lol ben dat getreiter echt helemaal zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |