Slaap lekkerquote:
quote:
Ja baas, ik ga ook, slaap lekker jij en brainquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
Ik ga ook, en jullie ook! Kom op het is veel te laat!
Ben nog wel even wakker hoor. Moet nog eten ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
Eet smakelijk alvast danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben nog wel even wakker hoor. Moet nog eten ook.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef Joezi het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja baas, ik ga ook, slaap lekker jij en brain![]()
Idem dito.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een moeilijke nacht was dat. Eerst kon ik niet slapen door de warmte (en mijn ietwat beschadigde ritme) en toen ik net in een soort van slaaptoestand was, onweer.
Het gaat een lange dag worden.
Heb je helemaal niet geslapen? Dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:28 schreef mootie het volgende:
Nog wakker. Wan feest.
Succes Liesertje, gelukkig hoef ik niks vandaag.
Gistermiddag zat ik om half 2 even op bed te knuffelen met Diesje. Op zich niet erg, ware het niet dat ik in slaap viel met dat stomme beest in mijn armen. Om half 8 werd ik wakker door de telefoon.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je helemaal niet geslapen? Dat is niet fijn.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een moeilijke nacht was dat. Eerst kon ik niet slapen door de warmte (en mijn ietwat beschadigde ritme) en toen ik net in een soort van slaaptoestand was, onweer.
Het gaat een lange dag worden.
slapen jullie echt zo moeilijk ? lijkt me vervelend.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:20 schreef mootie het volgende:
Het lijkt toch invloed op mijn humeur te hebben.
Ah ja, dan krijg je dat. Je zult nu wel slapen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Gistermiddag zat ik om half 2 even op bed te knuffelen met Diesje. Op zich niet erg, ware het niet dat ik in slaap viel met dat stomme beest in mijn armen. Om half 8 werd ik wakker door de telefoon.
Dat valt niet mee met zeepsop in je neus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, dan krijg je dat. Je zult nu wel slapen.
Nein! Nu ben ik helemaal opgedraaid en het is veel te warm!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ja, dan krijg je dat. Je zult nu wel slapen.
Ben je gek. Ik ben al boodschappen wezen doen en heb zelfs koffie gedronken op het terras. Ik ga zo bijslapen want ik was de halve nacht wakker.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nein! Nu ben ik helemaal opgedraaid en het is veel te warm!
Kom mee naar de schuimparty!
Blup blup.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat valt niet mee met zeepsop in je neus.
Oh, dat lijkt me een mooi moment om te gaan COSsen....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:20 schreef mootie het volgende:
Het lijkt toch invloed op mijn humeur te hebben.
Dat is een verzachtende term. Mongolen/debieltjes/idioten en wat zo meer zij was te confronterend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:43 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat lijkt me een mooi moment om te gaan COSsen....![]()
Hoe komt het dat de bezoekers van Utopia "Schuimpjes" genoemd worden?
Debieltjes, mongolen, achterlijken etc. was veel te gemeen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me een mooi moment om te gaan COSsen....![]()
Hoe komt het dat de bezoekers van Utopia "Schuimpjes" genoemd worden?
laat antwoord maar ja, ik heb de ergste vorm die er onderhand is. jammer genoeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Had jij nou last van hooikoorts?
Zullen we even in jouw tuin gaan zitten? Of in mijn hangmat liggen?quote:
Hangmat, slapen!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we even in jouw tuin gaan zitten? Of in mijn hangmat liggen?
Die halfjes snappen het toch niet. Verspilde moeite.
schuimpjes zijn de snoepjes van de duivel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemaal schuimpjes, schuimpjes everywhere!
En als ik dan tegen je aan ga praten en je kopjes thee en koekjes geef? En als je dan toch in slaap dommelt, dan ga ik zingen. Dat kan ik namelijk niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:56 schreef mootie het volgende:
Hangmat, slapen!
Zo gek is dat, ik heb geen slaap maar ook geen fut om ook maar een voet te verzetten.
Hier ging het echt nergens over. Een rommeltje, stevige bui, klaar!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als ik dan tegen je aan ga praten en je kopjes thee en koekjes geef? En als je dan toch in slaap dommelt, dan ga ik zingen. Dat kan ik namelijk niet.
Ik denk dat het ook niet handig is nu te gaan slapen, dan heb je vannacht weer hetzelfde probleem.
Hier viel het trouwens enorm mee, qua storm vannacht. Hoorde het wel rommelen, maar dat was toch verder weg. So much for code red.
Rond een uur of een in de middag knalde het er even uit, wat afgewaaide takken. 's Nachts ben ik rond vijven of zo even wakker geworden van wat gerommel, maar dat klonk niet echt in de directe nabijheid.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:08 schreef mootie het volgende:
Mijn buurvrouw vertelde dan weer dat het in Eindhoven goed tekeer was gegaan.
Met alle liefde. Koekjes weggooien, opnieuw opstarten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:14 schreef mootie het volgende:
Wil je nu even mijn streamprobleem oplossen?
B.v.d.
Ze willen niet weten dat ze zelf ook iedere maand gaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een verzachtende term. Mongolen/debieltjes/idioten en wat zo meer zij was te confronterend.
Dat is een klein gedeelte. Het grootste gedeelte zwaait en maakt zich boos over de overduidelijke scripting. Die combineren schuim en alufolie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Leandra het volgende:
Ze willen niet weten dat ze zelf ook iedere maand gaan?
Ja! Ik wil ook in jullie tuin/hangmat liggenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we even in jouw tuin gaan zitten? Of in mijn hangmat liggen?
Die halfjes snappen het toch niet. Verspilde moeite.
Weer wat geleerd, je gaat kennelijk schuimbekken van aluminiumfolie...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is een klein gedeelte. Het grootste gedeelte zwaait en maakt zich boos over de overduidelijke scripting. Die combineren schuim en alufolie.
Dat gaat broeien hè, op een zonnige dag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:20 schreef Leandra het volgende:
Weer wat geleerd, je gaat kennelijk schuimbekken van aluminiumfolie...
App helemaal afsluiten, device opnieuw opstarten, app opstarten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:27 schreef mootie het volgende:
Koekjes gewassen en nog steeds een paspoort nodig. Ingelogd en wel. Schuimapp!
Alles al gedaan. My life sux.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
App helemaal afsluiten, device opnieuw opstarten, app opstarten?
Kut.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:30 schreef mootie het volgende:
Alles al gedaan. My life sux.
Op mijn mobiel trouwens exact hetzelfde.
zeiken doe je maar met de deur dichtquote:
Niet als ik alleen thuis ben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeiken doe je maar met de deur dicht
welkom in de Utopia SC waar alles een dag achterschuimtquote:
Het is vast iets heel sulligs. Maar ik kan het nu niet bedenken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kut.
Op mijn mobiel doet-ie het prima.
Kom je hier kijken, in de hangmat!
modem uit tot 20 tellen aanzetten en streamen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is vast iets heel sulligs. Maar ik kan het nu niet bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |