Ja ik bedoel ook New and Tasty. Ze zouden gameplay laten zien tijdens E3, maar blijkbaar is dat een andere presentatie ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:48 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik ook, plus nog een Animal Crossing voor de Wii U.
[..]
Is dat al aangekondigd?
Ik dacht dat ze New and Tasty eerst uitbrachten om te kijken wat de ontvangst is daarvan, en of er interesse is in een nieuwe Oddworld?
Nee, en waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:51 schreef mrstylo het volgende:
Mwah. Beetje te lang voor weinig games eigenlijk. En ook beetje onduidelijk. Zijn mgs en GTA5 nou exclusief?
Waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:51 schreef mrstylo het volgende:
Mwah. Beetje te lang voor weinig games eigenlijk. En ook beetje onduidelijk. Zijn mgs en GTA5 nou exclusief?
MGS5 is al bekend dat het voor PS en Xbox uitkomt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:52 schreef yamiown het volgende:
[..]
Waarschijnlijk?
Ik bedoel het zijn grote titels die Microsoft zeker wel had gebruikt als ze het konden bevestigen, zeker aangezien ze dan voor Sony zouden zijn.
Denk eerder dat dit een confirmatie is van rockstar dat het voor de next gen komtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:53 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
MGS5 is al bekend dat het voor PS en MS uitkomt.
Als GTA5 exclusief voor de PS4 was, hadden ze dat echt wel gezegd.
Mja, uitgekouwdquote:
Van mij mogen ze het wel even laten rusten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:05 schreef yamiown het volgende:
Overigens jammer dat EA geen nieuwe Command and Conquer aankondigde.
Ik vraag me af of de serie nu definitief afgelopen is.
Ik vraag me alleen af hoe ze dat aan gaan pakken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:07 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het wel even laten rusten.
Volgend jaar een aankondiging van een compleet nieuwe Generals game ofzo lijkt me wel tof. Wel een complete en nieuwe game, dus geen free2play bs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |