Ja maar kwalijk kan je het ze niet nemen want iedereen doet hetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Only on Playstation dit. Only on Playstation dat.
Fuck off, seriously. Gesloten bullshit is het laatste wat de game industry nodig heeft
Oja wel logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan dan alleen spelen als diegene zelf ook speelt he(lijkt mij)
De game zelf is uiteraard multiplatform.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Only on Playstation dit. Only on Playstation dat.
Fuck off, seriously. Gesloten bullshit is het laatste wat de game industry nodig heeft
Binnen 2 weken heb je ook zoiets voor de Xbox weet het zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:42 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
De game zelf is uiteraard multiplatform.
Die feature, dat je anderen kunt uitnodigen ook als ze de game niet hebben, is alleen op PS.
Beetje te veelquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:44 schreef Verbodsbord het volgende:
PS4 is lekker bezig met exclusive content
Maar in de Sony vs Microsoft heeft Sony wel gewonnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:45 schreef Cikx het volgende:
Sony heeft weer gewonnen is wel duidelijk.(ofja misschien gaat Nintendo ons keihard wegblazen morgen)
Gaat iedereen wel vanuit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:45 schreef Cikx het volgende:
(ofja misschien gaat Nintendo ons keihard wegblazen morgen)
Heb je het nu over Hardline?quote:
Je bent niet sarcastisch?quote:
Ik heb BF4 niet en op basis van de trailer leek het me een cops vs robbers achtig iets en geen oorlog simulator. Dus vrij vernieuwend leek me.quote:
Tijd zal het zeggen..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:47 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hoe graag ik het ook zie gebeuren, betwijfel ik het.
Soort CTF zonder tanks en jets.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik heb BF4 niet en op basis van de trailer leek het me een cops vs robbers achtig iets en geen oorlog simulator. Dus vrij vernieuwend leek me.
Close enoughquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wedden dat die brillenmans dit zelf heeft geschreven
Jij hebt een Xbox One gehaald?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Exclusive exclusive exclusive exclusive exclusive exclusive
Nope, ben helemaal van de consoles afgestapt. Al dat exclusieve gedoe neemt echt idiote vormen aan.quote:
Anderhalf.quote:
Ik hoop 1,5 anders mis ik een titel die ik wel verwachtte te zien.quote:
Dan zul je blij zijn dat minimaal de helft (de andere helft misschien ook, maar die ken ik niet), al uit zijn of ook uit komen op de pc. Van die Devolver games.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope, ben helemaal van de consoles afgestapt. Al dat exclusieve gedoe neemt echt idiote vormen aan.
Yeah Devolver is ook goed PC gericht iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:56 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dan zul je blij zijn dat minimaal de helft (de andere helft misschien ook, maar die ken ik niet), al uit zijn of ook uit komen op de pc. Van die Devolver games.
In het begin deed het met niets maar deze wil ik eig wel spelenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:01 schreef Verbodsbord het volgende:
Ziet er verdomt goed uit voor een game van een indie studio
Watquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh dat zijn die gasten wiens kantoor was overstroomd en geen backups hadden![]()
Ging over de camera, die ze aanboden bij de PS4 from launchquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Wat was er gebeurd moest ff zeiken
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ging over de camera, die ze aanboden bij de PS4 from launch
"As a choice"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |