Lul ik ging kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, fijn dat je mijn foto's leuk vindt.
Hahaha, dus hij had geen typaids? Wat een opluchting.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe telefoon dus hij kan nu gewoon appen zonder al die spelfouten. Tijd voor een nieuw groepsgesprek als we eens wat af gaan spreken.
[..]
Laat me weten wat je vindt van mijn kpd-nudies. :$quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha, dus hij had geen typaids? Wat een opluchting.
Even zoeken naar je foto's.
quote:
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je nog maar jaarlijks naar Wasteland met mij wil gewoon doen
[..]
[..]
Ik heb geen toegang tot KPD. Uit pure zelfbescherming.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat me weten wat je vindt van mijn kpd-nudies. :$
[..]
[ afbeelding ]
Doe eens gek, laat jezelf eens gaan. En dan niet door te praten nadat je een heliumballon hebt leeggezogen. Vraag toegang aan tot KPD.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot KPD. Uit pure zelfbescherming.
Onze whatsapp gesprekken zijn wel privé ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe eens gek, laat jezelf eens gaan. En dan niet door te praten nadat je een heliumballon hebt leeggezogen. Vraag toegang aan tot KPD.
ik ga het nu lekker alsnog delenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onze whatsapp gesprekken zijn wel privé ja.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:34 schreef Rodawa het volgende:
xcachet fokforu: hoi rodawa
rodawa: hoi xachet
xcachet fokforu: alles goed
rodawa: ja mj
xcachet fokforu: ook
rodawa: oke
xcachet fokforu: kan je je kpd-pics naar me sturen via whatsapap??
rodawa: nee die zijn alleen voor 18+'ers
xcachet fokforu: oke laters
rodawa: dag xachwetx
Wat verschrikkelijk open minded van je.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat lief van je.
Ik wil Tjacka best met je delen voor Wasteland.
Dat was best leuk ouwe barkruktrapper van me.quote:
doomdenkerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
Slecht nieuws voor alle FOK!kers!
dacht bij het lezen van de titel dat tieten weer in de ban gingen ofzo
Euh?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Probeer de steamversie, misschien is die leuker dan de cd-versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |