Dit, alleen wel Italie ook als winnaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:54 schreef Fopje het volgende:
1-2 voor Italie en ik heb Engeland als winnaar gekozen.
4 kaarten.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij had direct rood. Dus er zijn vier kaarten totaal getrokken.
quote:Ook het aantal kaarten voorspel je. Hierbij geldt dat tweemaal geel, oftewel rood, telt als drie kaarten.
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
En hij had geen tweemaal geel, hij had direct rood. Dus telt ie maar als 1.
Volgens deze uitleg (onderaan de speelpagina) geldt een directe rood inderdaad als 1 kaart maar op basis van de uitleg op de spelregelpagina zou je anders kunnen concluderen.quote:* Het totaal aantal kaarten wordt bepaald door het aantal kaarten dat daadwerkelijk getrokken is. Tweemaal geel, oftewel rood, zal daarom tellen als drie kaarten.
Zonde inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:39 schreef Fopje het volgende:
Jammer dat ik Engeland als winnaar heb gekozen
Beetje vreemd uitgelegd inderdaad. Ze gaan er vanuit dat elke rode kaart gegeven wordt na 2 gele kaarten, dan kom je inderdaad op 3. Maar als je hem direct krijgt is het gewoon 1, of eventueel plus een gele die stond.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Volgens deze uitleg (onderaan de speelpagina) geldt een directe rood inderdaad als 1 kaart maar op basis van de uitleg op de spelregelpagina zou je anders kunnen concluderen.
Ach, ik heb bij elke wedstrijd 5 kaarten ingevuld dus zoveel maakt het nou ook weer niet uit.
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:39 schreef Klokov het volgende:
Zie net dat ik Argentinie als land heb die de meeste tegendoelpunten gaat krijgen
Jazeker.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:54 schreef Fopje het volgende:
Ik had 2-3 voor Ecuador. Zwitserland heeft wel 2 goals. Krijg ik daar ook punten voor?
Ohja ik ben zelfs een plekje gestegenquote:
Aiiight. Samen met skattiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |