SPOILER: naaktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Fopje op 10-06-2014 11:08:28 ]
Vast wel iemand jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:14 schreef opreis het volgende:
heeft iemand het nr van die ene met de blote tetten?
quote:
Meestal winnen diegene vaak.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef Klokov het volgende:
Ingeschreven, heb echter 0 verstand van voetbal dus ben benieuwd
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef Klokov het volgende:
Ingeschreven, heb echter 0 verstand van voetbal dus ben benieuwd
Heldenquote:
Vreemdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zie 26?
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65
Wellicht het verschil tussen alleen op meedoen klikken en ook daadwerkelijk de lijst invullen. Bij de andere subfora zie je ook een verschil tussen beide aantallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vreemd
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/overzicht
Hier staat 31 achter ONZ-SC
Maar als je erop klikt staan er idd maar 26 in de lijst
Aaaah, dat zal het zijn, ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wellicht het verschil tussen alleen op meedoen klikken en ook daadwerkelijk de lijst invullen. Bij de andere subfora zie je ook een verschil tussen beide aantallen.
Linkje spammenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
De laatste 24 uur om mee te doen zijn ingegaan! Wacht dus niet te lang om mee te doen!
Ik had precies hetzelfde. Helaas.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:57 schreef Klokov het volgende:
Ik had 4-1 met 2 kaarten. Hoeveel kaarten zijn er gegeven, 2 of 3? Heb niet de hele wedstrijd gezien. Heb Brazilie als wereldkampioen staan trouwens maar ik kan het nu niet meer veranderen
Rodawa heeft ook alles goed, de slet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:07 schreef Klokov het volgende:
In ieder geval de winnaar correct[ afbeelding ]
VMS, represent team GYM
3-1 voor Spanje met 2 kaarten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:11 schreef Klokov het volgende:
Hoeveel heb je gezegd dat Nederland verliest tegen Spanje? Misschien maak ik wel een comeback. Ik heb nergens meer dan 4 kaarten ingevuld trouwens
Onzin vriend, ik had mijn lijst al ingevuld voor jij überhaupt de ONZ SC-poule had ontdekt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Rodawa heeft ook alles goed, de slet.
Maar dat komt omdat ik hem gisteren nog even bijgepraat hem omtrent mijn poule. Rodawa is een wijze jongen.
3-0 met 3 kaartenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:26 schreef Rodawa het volgende:
Spanje - Nederland wordt overigens 2-0 met 5 kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |