Ik stuur je wel een PM met een samenvatting incl. naaktpicsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Kort maar krachtig. Zoals jijzelf.
Hou me op de hoogte (als HL3 opeens aangekondigd wordt of zo).
Zeker is het gelikter etc maar tis nog wel een ripoff. De nieuwe Tomb Raider is ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veel beter dan de oude tomb raider games
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker is het gelikter etc maar tis nog wel een ripoff. De nieuwe Tomb Raider is ook
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef JimmyJames het volgende:
Het ziet er niet heel slecht uit, maar ik denk dat ik qua co-op FPS straks toch liever Evolve of een hypothetische L4D3 speel.
Dit zijn games waar je wel bij na moet denken, dat bevalt mij wel. Wel moet je mensen bij je hebben die beetje op hetzelfde level spelen en niet random naar binnen lopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef JimmyJames het volgende:
Het ziet er niet heel slecht uit, maar ik denk dat ik qua co-op FPS straks toch liever Evolve of een hypothetische L4D3 speel.
Geef mij maar gewoon een klapper van een aankondiging in de vorm van HL3, Mass Effect footage, nieuwe Fallout of wat dan ook. Ben al blij als de E3 1 grote verassing heeft, het is namelijk 1 grote teleurstelling tot nu toe.quote:
Ubertop moet nog uitkomen Destiny en The Division zijn kandidatenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een klapper van een aankondiging in de vorm van HL3, Mass Effect footage, nieuwe Fallout of wat dan ook. Ben al blij als de E3 1 grote verassing heeft, het is namelijk 1 grote teleurstelling tot nu toe.
Uncharted ken ik inmiddels wel, goede game maar naar mijn mening maar niet van het ubertopkaliber.
Ik wacht stilletjes af.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM met een samenvatting incl. naaktpics
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef GGMM het volgende:
Leuk idee, maar in de praktijk gaat dit nooit werken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |