Je snapt dat ik bedoel ''sinds dat YT bestaat'' of begrijp je dat niet? The Division trailers staan al een jaar op YT ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Youtube bestond 10 jaar geleden niet eens.
nee sorry, je wordt er niet geloofwaardiger op zo.
Ik negeer jou vanaf nu. Wat een rare onzin komt er uit jouw toetsenbord zeg.
Jammer alleen dat ze haar gekozen hebben..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:26 schreef Cikx het volgende:
Wel grappig dat contrast tussen die vrouw die gewoon spontaan overkomt en dan die ingestudeerde autocue praatjes van die developers.
Noem het dan geen beta, want met de feedback wordt traditioneel geen ene zak gedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:27 schreef Pheno het volgende:
Wel opvallend dat er zoveel bčta's komen. Demo's are back
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar he die weten alles van games enzo....
Debiele blijf je altijd houden of course. Mod geworden als bewijsdrang voor de vriendengroep, standaard verhaal.quote:
Serieus? Valt me van je tegen.quote:
In welk universum krijg je aanzicht door FOK! mod te worden?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Debiele blijf je altijd houden of course. Mod geworden als bewijsdrang voor de vriendengroep, standaard verhaal.
als ze nou eens couch co-op terugbrachten...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:27 schreef Pheno het volgende:
Wel opvallend dat er zoveel bčta's komen. Demo's are back
Ja, heb één van de delen ooit 10 minuten gespeeld, leek me geen zak aan eigenlijk. Was ook supermakkelijk.quote:
En daar gaat E3 toch omquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef Cikx het volgende:
[..]das iets anders als het verkopen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |