Jij hebt een boeiend leven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
Ik persoonlijk volg deze game al 2 jaar ofzo.
Pre-order kan je altijd cancellenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar goed, gewoon pre-orderen op basis van een trailer van 3 minuten terwijl het uiteindelijke product misschien 20% is van wat er werd getoond en werd beloofd.
Watch Dogs gemist?quote:
Je ziet er ook niet veel van met deze snelheidquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ik wist niet eens dat Ubi een racing game had
Maar moet altijd lachen wanneer mensen klagen over een spel terwijl ze wel pre-orderen.quote:
Nee, heb nooit gameplaybeelden gezien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Pheno het volgende:
Er is al genoeg gameplay van division verschenen. Dus ja, dit kun je wel weten. Of je vindt het niets, maar ggmm heeft sowieso slecht geslapen lees ik zo
Het is iets om ook maar snel weer te vergeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ik wist niet eens dat Ubi een racing game had
dit is meer arcadequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
Niet doen Ubisoft. Laat de racegames over aan Gran Turismo en Forza.
Omdat je te lui bent om verder te kijken dan je buik breed is #teamviesdikquote:
Waarom zou ik Ubisoft moeten geloven met wat ze nu tonen? Laat maar zien wat ze hebben een maand voor release, zal het er lang niet zo goed uitzien als nu / jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lul je allemaalBen je serieus redactie games?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat je te lui bent om verder te kijken dan je buik breed is #teamviesdik
Kijk op YouTube fattie
Ik heb WD ook al meer dan een jaar in de pre-order staan en het was niet wat ik ervan had verwacht. Ook al was het spel leuk klaag ik er dus wel over dat het niet aan mijn verwachtingen voldeed!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar moet altijd lachen wanneer mensen klagen over een spel terwijl ze wel pre-orderen.
Inderdaad maar even die beelden van vorig jaar kijken en die van Microsoft.quote:
Maar jij zegt dat het CGI isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zou ik Ubisoft moeten geloven met wat ze nu tonen? Laat maar zien wat ze hebben een maand voor release, zal het er lang niet zo goed uitzien als nu / jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |