Biffy voor jou.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hai!
Wat een gaaf festival was het weer. Ik ben wel behoorlijk verbrand ondanks het regelmatige smeren.
Auw.
Hoogtepunten voor mij:
Joe Bonamassa op zaterdag
Artic Monkeys op zondag
Biffy Clyro en Arcade Fire op maandag
Arcade Fire voor mij?quote:
Ik heb vele festivals bezocht in binnen- en buitenland, maar nergens loopt zo'n vermoeiende, zeverende organisator rond als op Pinkpop.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
Smeets..flikker op met dat gezeik over dinsdag eindigen. Alleen d maandag geweest maar had het idee dat dit achteraf misschien wel de tofste dag was wat ik totaal niet had verwacht vooraf
true.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb vele festivals bezocht in binnen- en buitenland, maar nergens loopt zo'n vermoeiende, zeverende organisator rond als op Pinkpop.
De camping is vrij tam vergeleken met de meeste andere festivals inderdaad. Niet eens zo vervelend als je voornamelijk voor de muziek komt, maar als je flink wilt feesten dan valt het wat tegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
true.
En ik blijf erbij dat ze er meer van kunnen maken wat betreft het terrein, iets meer aankleding kan best wel.. Zet desnoods skyboxen neer achter die eettentjes waar je extra geld vandaan haalt.
Wel een iets ander volk dan op festivals ala Lowlands en dergelijke...ik weet ook niet of ik de camping zo leuk zou vinden aangezien ik niet heel veel positiefs hoorde daarover. Op naar het volgende festival
Ik was Jett na 2 nummers zat en toen naar Bombay gegaan wat een stuk beter was voor mijn gemoedstoestandquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Gister mijn eerste pinkpop. Stond niet op de planning, en het is ook niet allemaal mijn muziek. Maar heb wel genoten.
Stromae. Wat een gek held.
Jett maakte er ook wel en showtje van.
Ondanks dat ik totaal niks heb met die Stromae, heeft hij toch heel goed weten te vermaken met zijn goede show stevige drum 'n bass achtige beats en heb zijn optreden dan ook met plezier uitgezeten. Op TV was zelfs vanaf de achterkant nog mijn roodachtig haar te zien omdat ik om alles beter te kunnen zien op de hekken heb gezeten die voor de geluidstoren stonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Stromae. Wat een gek held.
Jett maakte er ook wel en showtje van.
Dan moet het wel een heel belabberde editie zijn geweest en dat lijkt me niet met zo'n affiche.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:03 schreef Caland het volgende:
Ik heb op 3 verschillende radiostations vanmorgen (ik ben een zapper als ik rij) gehoord dat Stromae absoluut het beste was wat pinkpop te bieden had dit weekend. Was het echt zo goed?
Sfeer verschilt niet veel met de campings van Werchter. Ook daar is het vrij rustig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
De camping is vrij tam vergeleken met de meeste andere festivals inderdaad. Niet eens zo vervelend als je voornamelijk voor de muziek komt, maar als je flink wilt feesten dan valt het wat tegen.
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Sfeer verschilt niet veel met de campings van Werchter. Ook daar is het vrij rustig.
Die kerel is raar. Zo raar dat het je aandacht trekt en je het langzamerhand goed gaat vinden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:05 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ondanks dat ik totaal niks heb met die Stromae, heeft hij toch heel goed weten te vermaken met zijn goede show stevige drum 'n bass achtige beats en heb zijn optreden dan ook met plezier uitgezeten. Op TV was zelfs vanaf de achterkant nog mijn roodachtig haar te zien omdat ik om alles beter te kunnen zien op de hekken heb gezeten die voor de geluidstoren stonden.
Maar Metallica was heerlijk knallen, dat donkere weer vond ik ondanks de vertraging best wel kicken.
Hij gaf een goed showtje weg, maar het beste wat Pinkpop te bieden had, nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:03 schreef Caland het volgende:
Ik heb op 3 verschillende radiostations vanmorgen (ik ben een zapper als ik rij) gehoord dat Stromae absoluut het beste was wat pinkpop te bieden had dit weekend. Was het echt zo goed?
Die heeft nog weinig kaas gegeten van interactie met het publiek, categorie "ik had net zo goed de cd op kunnen zetten". Zang was verder wel prima.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:51 schreef satecl het volgende:
Ja, mensen.... Hoe was Jake Bugg(mijn held) eigenlijk? Nog weinig over gelezen.
Arcade fire was denk epischer maar Stromae was zeker goed ook! Er was in ieder geval geen doorkomen aan op dat veld. Ik vond het dan al snel best en ging weer chillen op het gras voor mainstage.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond het wel gezellig en knus hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:55 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Stonden als schapen tegen elkaar aan te kleumen.
[..]
Ik zag die borden ook, maar die waren losgetrokken..zag er wel huiselijk uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:55 schreef Oceanonix het volgende:
Wat waren sommigen slecht voorbereid zeg. Ik had een groepje voor me staan dat had niets bij zich geen regenjas, poncho of droge kleding. Stonden als schapen tegen elkaar aan te kleumen.
En dan had je nog een groepje wat op ging voor de darwin award: schuilen onder de borden die aan de lichtmasten vast zitten....... Hoeveel hersencellen heb je dan te weinig???
Eric Corton heeft het top gedaan. Bleef lekker kalm maar wel duidelijk. Ik vind het echt niet fijn om tijdens een onweerbui buiten te zijn. Maar een andere keuze hadden we niet echt. Van het terrein af gaan kom je alleen maar meer obstakels tegen waar de bliksem in kan slaan en waardoor er gewonden of doden kunnen vallen. Bovendien ontruimen had echt geen zin meer. Waar laat je zoveel mensen???
Pinkpop was heel erg tof. Mijn hoogtepunt was Robert Plant. Niet verwacht omdat ik zijn nieuwe werk niet ken. Maar wat een magie kwam er van het podium.
Rolling Stones vielen wat tegen. Dat lag niet aan Mick want die rockt nog steeds. Maar de rest van de band is te oud om het tempo er lekker in te houden. Jammer.
Ik heb het niet gezien. Maar ik snap die hele Stromaehype dan ook niet. Ik vond Biffy Clyro geweldig, Rob Zombie was goed, Mastadon was ook leuk en Avenged Sevenfold was voor mij een hele positieve verrassing en metallica was weer erg goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:03 schreef Caland het volgende:
Mja, 2 uur ervoor was het nog bloedheet dus wel begrijpelijk. Mijn schoenen zijn juist weer mooi en schoon geworden door die storm ( van zwart naar grijs weer )quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan prima tegen kou, maar ik kan dus níet tegen natte voeten. Had ik gisteren dus vette pech. Mijn schoenen waren echt totaal naar de maan na 3 dagen rondsjouwen en een paar regenbuien.
En inderdaad, meisjes in topjes en korte broek. Ik kreeg het gewoon koud als ik daar naar keek.
Gewoon doorzuipen, dan valt het wel mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan prima tegen kou, maar ik kan dus níet tegen natte voeten. Had ik gisteren dus vette pech. Mijn schoenen waren echt totaal naar de maan na 3 dagen rondsjouwen en een paar regenbuien.
En inderdaad, meisjes in topjes en korte broek. Ik kreeg het gewoon koud als ik daar naar keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |