abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 10 juni 2014 @ 16:05:33 #151
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_140917965
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:11 schreef fraubitch het volgende:

[..]

Hai! O+

Wat een gaaf festival was het weer. Ik ben wel behoorlijk verbrand ondanks het regelmatige smeren.
Auw.

Hoogtepunten voor mij:
Joe Bonamassa op zaterdag
Artic Monkeys op zondag
Biffy Clyro en Arcade Fire op maandag
Biffy voor jou.

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf dinsdag 10 juni 2014 @ 16:14:37 #152
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_140918244
Dankjeeeee O+

Ik hou van Neil. Omg. Prachtige foto!!

Wat een show ook!! Ik ging helemaal uit mijn dak in het midden op het veld! Op een gegeven ogenblik ook een filmcrew voor me neus met de camera letterlijk in mijn gezicht... Meh. Dan klap ik dicht. Niet tof.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_140918380
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  Moderator dinsdag 10 juni 2014 @ 16:22:48 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_140918519
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:05 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Biffy voor jou.

[ afbeelding ]
Arcade Fire voor mij? O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_140919389
Metallica was machtig _O_ achter het scherm op het veld alle ruimte om uit m'n dak te gaan, flink gegleden en over de gerold daarzo.

Eerste keer Pinkpop, heb genoten! Dat buitje was ook supertof :D
pi_140920046
Smeets..flikker op met dat gezeik over dinsdag eindigen. Alleen d maandag geweest maar had het idee dat dit achteraf misschien wel de tofste dag was wat ik totaal niet had verwacht vooraf :D
pi_140920646
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
Smeets..flikker op met dat gezeik over dinsdag eindigen. Alleen d maandag geweest maar had het idee dat dit achteraf misschien wel de tofste dag was wat ik totaal niet had verwacht vooraf :D
Ik heb vele festivals bezocht in binnen- en buitenland, maar nergens loopt zo'n vermoeiende, zeverende organisator rond als op Pinkpop.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_140920886
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb vele festivals bezocht in binnen- en buitenland, maar nergens loopt zo'n vermoeiende, zeverende organisator rond als op Pinkpop.
true.
En ik blijf erbij dat ze er meer van kunnen maken wat betreft het terrein, iets meer aankleding kan best wel.. Zet desnoods skyboxen neer achter die eettentjes waar je extra geld vandaan haalt.

Wel een iets ander volk dan op festivals ala Lowlands en dergelijke...ik weet ook niet of ik de camping zo leuk zou vinden aangezien ik niet heel veel positiefs hoorde daarover. Op naar het volgende festival :D
pi_140920990
Gister mijn eerste pinkpop. Stond niet op de planning, en het is ook niet allemaal mijn muziek. Maar heb wel genoten. :)

Stromae. Wat een gek held.
Jett maakte er ook wel en showtje van.
★★★
pi_140921004
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:36 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

true.
En ik blijf erbij dat ze er meer van kunnen maken wat betreft het terrein, iets meer aankleding kan best wel.. Zet desnoods skyboxen neer achter die eettentjes waar je extra geld vandaan haalt.

Wel een iets ander volk dan op festivals ala Lowlands en dergelijke...ik weet ook niet of ik de camping zo leuk zou vinden aangezien ik niet heel veel positiefs hoorde daarover. Op naar het volgende festival :D
De camping is vrij tam vergeleken met de meeste andere festivals inderdaad. Niet eens zo vervelend als je voornamelijk voor de muziek komt, maar als je flink wilt feesten dan valt het wat tegen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:42:27 #161
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_140921040
pi_140921079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Gister mijn eerste pinkpop. Stond niet op de planning, en het is ook niet allemaal mijn muziek. Maar heb wel genoten. :)

Ik was Jett na 2 nummers zat en toen naar Bombay gegaan wat een stuk beter was voor mijn gemoedstoestand :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:03:46 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140921726
Ik heb op 3 verschillende radiostations vanmorgen (ik ben een zapper als ik rij :') ) gehoord dat Stromae absoluut het beste was wat pinkpop te bieden had dit weekend. Was het echt zo goed? :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_140921788
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:

Ondanks dat ik totaal niks heb met die Stromae, heeft hij toch heel goed weten te vermaken met zijn goede show stevige drum 'n bass achtige beats en heb zijn optreden dan ook met plezier uitgezeten. Op TV was zelfs vanaf de achterkant nog mijn roodachtig haar te zien omdat ik om alles beter te kunnen zien op de hekken heb gezeten die voor de geluidstoren stonden.

Maar Metallica was heerlijk knallen, dat donkere weer vond ik ondanks de vertraging best wel kicken. _O_
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_140921801
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:03 schreef Caland het volgende:
Ik heb op 3 verschillende radiostations vanmorgen (ik ben een zapper als ik rij :') ) gehoord dat Stromae absoluut het beste was wat pinkpop te bieden had dit weekend. Was het echt zo goed? :o
Dan moet het wel een heel belabberde editie zijn geweest en dat lijkt me niet met zo'n affiche.
pi_140921847
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

De camping is vrij tam vergeleken met de meeste andere festivals inderdaad. Niet eens zo vervelend als je voornamelijk voor de muziek komt, maar als je flink wilt feesten dan valt het wat tegen.
Sfeer verschilt niet veel met de campings van Werchter. Ook daar is het vrij rustig.
pi_140921892
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Sfeer verschilt niet veel met de campings van Werchter. Ook daar is het vrij rustig.
Daar ben ik nog nooit geweest. ;)
Maar dat is ook wel ongeveer hetzelfde type festival.
pi_140922305
D'r was anders een prima afterparty op camping A.

Niet in de dancetent, maar bij een van m'n buren die een complete geluidsinstallatie, laptop en lichten bij hadden :D Van links en rechts kwamen er steeds meer mensen bij, iedereen had drank en chips/nootjes en weet ik veel wat bij. *O*
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:30:41 #169
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_140922672
Eerste keer camping C, vooral vanwege nog nazeurende longontsteking van een maatje, en dat is eigenlijk uitermate goed bevallen! Lekker rustig, geen afterpartytent, en op mooie loopafstand van P-terrein ^O^ Die 10 minuten extra lopen naar het festivalterrein.. boeie! 8-)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:41:51 #170
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_140923077
Kijk Arcade Fire nu terug, goede show zeg _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_140923155
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:05 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ondanks dat ik totaal niks heb met die Stromae, heeft hij toch heel goed weten te vermaken met zijn goede show stevige drum 'n bass achtige beats en heb zijn optreden dan ook met plezier uitgezeten. Op TV was zelfs vanaf de achterkant nog mijn roodachtig haar te zien omdat ik om alles beter te kunnen zien op de hekken heb gezeten die voor de geluidstoren stonden.

Maar Metallica was heerlijk knallen, dat donkere weer vond ik ondanks de vertraging best wel kicken. _O_
Die kerel is raar. Zo raar dat het je aandacht trekt en je het langzamerhand goed gaat vinden. :D

Dat maakte het inderdaad nog toffer. Al was ik tijdens Metallica al weg.

quote:
Hij gaf een goed showtje weg, maar het beste wat Pinkpop te bieden had, nee.
★★★
pi_140923221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:51 schreef satecl het volgende:
Ja, mensen.... Hoe was Jake Bugg(mijn held) eigenlijk? Nog weinig over gelezen.
Die heeft nog weinig kaas gegeten van interactie met het publiek, categorie "ik had net zo goed de cd op kunnen zetten". Zang was verder wel prima.

Wat een droeftoeter is die Jan Smeets trouwens, het noodweer achteraf gaan lopen downgraden als "overdreven paniek" omdat het nu goed uitpakt. Dat het goed is afgelopen is naast de basishandelingen van de organisatie nog altijd ook een kwestie van geluk, een verkeerde bliksemschicht en je had een heel ander verhaal gehad. Dat zou dan weliswaar domme pech zijn geweest, maar om het nu af te doen als enkel een strak staaltje organiseren :') Iets meer nederigheid zou op zijn plaats zijn.

En dan ook nog zeiken dat al die poncho's zijn achtergebleven :')

Ik zie hem er voor aan om volgend jaar enkel poncho's toe te staan die op het terrein worden verkocht, voor 3 bonnen per stuk.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140923279
quote:
Arcade fire was denk epischer maar Stromae was zeker goed ook! Er was in ieder geval geen doorkomen aan op dat veld. Ik vond het dan al snel best en ging weer chillen op het gras voor mainstage.
pi_140923548
Wat waren sommigen slecht voorbereid zeg. Ik had een groepje voor me staan dat had niets bij zich geen regenjas, poncho of droge kleding. Stonden als schapen tegen elkaar aan te kleumen.

En dan had je nog een groepje wat op ging voor de darwin award: schuilen onder de borden die aan de lichtmasten vast zitten....... Hoeveel hersencellen heb je dan te weinig???

Eric Corton heeft het top gedaan. Bleef lekker kalm maar wel duidelijk. Ik vind het echt niet fijn om tijdens een onweerbui buiten te zijn. Maar een andere keuze hadden we niet echt. Van het terrein af gaan kom je alleen maar meer obstakels tegen waar de bliksem in kan slaan en waardoor er gewonden of doden kunnen vallen. Bovendien ontruimen had echt geen zin meer. Waar laat je zoveel mensen???

Pinkpop was heel erg tof. Mijn hoogtepunt was Robert Plant. Niet verwacht omdat ik zijn nieuwe werk niet ken. Maar wat een magie kwam er van het podium.
Rolling Stones vielen wat tegen. Dat lag niet aan Mick want die rockt nog steeds. Maar de rest van de band is te oud om het tempo er lekker in te houden. Jammer.
pi_140923692
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:55 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Stonden als schapen tegen elkaar aan te kleumen.

[..]

Ik vond het wel gezellig en knus hoor :@ .
pi_140923770
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:55 schreef Oceanonix het volgende:
Wat waren sommigen slecht voorbereid zeg. Ik had een groepje voor me staan dat had niets bij zich geen regenjas, poncho of droge kleding. Stonden als schapen tegen elkaar aan te kleumen.

En dan had je nog een groepje wat op ging voor de darwin award: schuilen onder de borden die aan de lichtmasten vast zitten....... Hoeveel hersencellen heb je dan te weinig???

Eric Corton heeft het top gedaan. Bleef lekker kalm maar wel duidelijk. Ik vind het echt niet fijn om tijdens een onweerbui buiten te zijn. Maar een andere keuze hadden we niet echt. Van het terrein af gaan kom je alleen maar meer obstakels tegen waar de bliksem in kan slaan en waardoor er gewonden of doden kunnen vallen. Bovendien ontruimen had echt geen zin meer. Waar laat je zoveel mensen???

Pinkpop was heel erg tof. Mijn hoogtepunt was Robert Plant. Niet verwacht omdat ik zijn nieuwe werk niet ken. Maar wat een magie kwam er van het podium.
Rolling Stones vielen wat tegen. Dat lag niet aan Mick want die rockt nog steeds. Maar de rest van de band is te oud om het tempo er lekker in te houden. Jammer.
Ik zag die borden ook, maar die waren losgetrokken..zag er wel huiselijk uit :) Maar ik zag ook heel veel meiden gewoon met hun broek ( nja, broek :') ) op de ijskoude grond gingen zitten met een poncho..of die bitches hebben geen gevoel of ze kunnen tegen de kou.

Wel heerlijk toen het overtrok dat de temperatuur meteen met 10 graden steeg weer :)
pi_140923994
quote:
Ik heb het niet gezien. Maar ik snap die hele Stromaehype dan ook niet. Ik vond Biffy Clyro geweldig, Rob Zombie was goed, Mastadon was ook leuk en Avenged Sevenfold was voor mij een hele positieve verrassing en metallica was weer erg goed.
pi_140924005
Ik kan prima tegen kou, maar ik kan dus níet tegen natte voeten. Had ik gisteren dus vette pech. Mijn schoenen waren echt totaal naar de maan na 3 dagen rondsjouwen en een paar regenbuien.

En inderdaad, meisjes in topjes en korte broek. Ik kreeg het gewoon koud als ik daar naar keek. :X
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_140924057
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan prima tegen kou, maar ik kan dus níet tegen natte voeten. Had ik gisteren dus vette pech. Mijn schoenen waren echt totaal naar de maan na 3 dagen rondsjouwen en een paar regenbuien.

En inderdaad, meisjes in topjes en korte broek. Ik kreeg het gewoon koud als ik daar naar keek. :X
Mja, 2 uur ervoor was het nog bloedheet dus wel begrijpelijk. Mijn schoenen zijn juist weer mooi en schoon geworden door die storm ( van zwart naar grijs weer ) :P Alleen even drogen nu.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:09:09 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140924065
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef ChatGirl het volgende:

Gewoon doorzuipen, dan valt het wel mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')