Nee, wij hebben een uur staan wachten totdat "Rather Be" werd gespeeld maar wij stonden nét buiten de tent (omdat die helemaal vol was). De sfeer was daar jammer genoeg niet zo dat je helemaal los kon gaan... daar moest je echt voor in de tent staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet veel gemist
Bij Stromae stond ik best wel vooraan, en daar werd er wel goed gesprongen en meegedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:28 schreef Dos37 het volgende:
Ah het was echt genieten gisteren. Stromae was echt geweldig alleen wilde hij dat het publiek wat meedeed wat natuurlijk niet echt makkelijk ging met 35 graden en brandende zon. Maar echt een ras artiest.
En de regen schitterend toen Metallica dat was ook uitermate tof.
Daar zijn standaarden voor ontwikkeld, die constructies gaan echt niet omver in dit weer. Althans, als alle regeltjes nageleefd worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staan inderdaad geen bomen, metalen constructies, en tenten die mensen kunnen bedolven ofzo. Oh wacht...
Jajaja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:16 schreef MaJo het volgende:
Vanavond Arcade Fireik kan wel janken zoveel zin heb ik er in
![]()
verslagje of full on recensie? Recenseer eigenlijk nooit concerten waar ik voor mezelf heen ga maar wil best een uitzondering makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jajaja.
Misschien kun je de thuisblijvers nog verblijden met een verslagje achteraf?
Wat jij wilt uiteraard, ben altijd wel benieuwd hoe het was. Denk dat men het in MUZ / Arcade Fire #7 naar Pinkpop ook wel kan waarderen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
verslagje of full on recensie? Recenseer eigenlijk nooit concerten waar ik voor mezelf heen ga maar wil best een uitzondering maken
ik ga mijn best doen!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat jij wilt uiteraard, ben altijd wel benieuwd hoe het was. Denk dat men het in MUZ / Arcade Fire #7 naar Pinkpop ook wel kan waarderen.
Arcade Fire had ook op main stage kunnen staan maar wilde zelf niet voor Metallica staanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de programmering wel weer wazig soms... Stromae, Limp Bizkit en eigenlijk ook Arcade Fire hadden qua populariteit of verdiende naam en faam toch wel op de mainstage gemoeten...
Ik snap dat ze een opbouw wilden richting Metallica, maar Rob Zombie en Avenged Sevenfold hadden qua publieke belangstelling makkelijker op het 3FM-stage gepast
dat gaat wel lukkenquote:
Had je A7X wel gezien? Die rockten Metallica compleet van het podium af. :pquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat ze een opbouw wilden richting Metallica, maar Rob Zombie en Avenged Sevenfold hadden qua publieke belangstelling makkelijker op het 3FM-stage gepast
Hai!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:12 schreef theKiD het volgende:
Zo! Net thuis. Dat was een erg goede, zonnige () en gezellige pinkpop.
Erg verbrand, en gemeet met Fraubitch
Beest ben je ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo, heel erg vet feestje! Veel leuker dan ik gedacht had. Gelukkig werd het pas laat echt slecht weer. Ook nog een nummer geregeld op de weg terug, dag kon niet meer stuk.
maar wel een goed verhaal voor het thuisfront erbijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:48 schreef peaceman het volgende:
Door het weer een beetje bizarre dag, maar ik heb me erg goed vermaakt. Prima gedaan Pinkpop!
Wel leuk, maar erg statisch.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:51 schreef satecl het volgende:
Ja, mensen.... Hoe was Jake Bugg(mijn held) eigenlijk? Nog weinig over gelezen.
haha dat zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wel een goed verhaal voor het thuisfront erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |