Vraag het 'm op twitter zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar hij zegt: nog nooit zoiets bijzonders gezien en wie deze show heeft gezien kan gelukkig sterven..
Zijn die sinds 2007 niet meer in Nederland geweest?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Arcade Fire, ik hoop dat ze niet weer 7 jaar wachten om naar NL te komen
Heb ik nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag het 'm op twitter zou ik zeggen.
2007 was het laatste festivaloptreden (op Lowlands). Daarna hebben ze nog 2x in de HMH gestaan (2007 en 2011).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn die sinds 2007 niet meer in Nederland geweest?
Ja maar wat is de andere optie/gok? Als mensen bovendien bij elkaar blijven zou er ook bij een windhoos niet veel mis kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blijft een gok zoiets, komt er windhoos dan is er geen houden aan.
Een heleboel mensen die letterlijk gaan vliegen dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja maar wat is de andere optie/gok? Als mensen bovendien bij elkaar blijven zou er ook bij een windhoos niet veel mis kunnen gaan.
Er staan inderdaad geen bomen, metalen constructies, en tenten die mensen kunnen bedolven ofzo. Oh wacht...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja maar wat is de andere optie/gok? Als mensen bovendien bij elkaar blijven zou er ook bij een windhoos niet veel mis kunnen gaan.
Ik ook. Zal niet de laatste keer zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:07 schreef alors het volgende:
Ik heb de set van Arcade Fire nog maar een keer opgezet.
Volgens mij heb je niet veel gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:14 schreef Devv het volgende:
Het enige waar ik een beetje van baal, is dat we te laat waren voor Clean Bandit. Ik was ze in Paradiso misgelopen, dus ik dacht ze hier dan alsnog te kunnen zien. En uiteraard was er weer overmacht. Eerst was er een omleiding, omdat een loslopende hond een ongeluk had veroorzaakt op de A2. En daarna moesten we iemand uit de auto helpen die in de greppel naast de afrit was gereden. Dat was precies het half uur vertraging wat ons heeft genekt
.
Die recensie is niet van atze toch? alleen die tweet die eronder staat volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar hij zegt: nog nooit zoiets bijzonders gezien en wie deze show heeft gezien kan gelukkig sterven..
Klopt recensie is van Timo Pisart. Dat "wie deze show heeft gezien kan gelukkig sterven" staat in de de recensie en "nooit zoiets bijzonders gezien" staat in die tweet van Atze.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:49 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Die recensie is niet van atze toch? alleen die tweet die eronder staat volgens mij.
Nee, wij hebben een uur staan wachten totdat "Rather Be" werd gespeeld maar wij stonden nét buiten de tent (omdat die helemaal vol was). De sfeer was daar jammer genoeg niet zo dat je helemaal los kon gaan... daar moest je echt voor in de tent staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet veel gemist
Bij Stromae stond ik best wel vooraan, en daar werd er wel goed gesprongen en meegedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:28 schreef Dos37 het volgende:
Ah het was echt genieten gisteren. Stromae was echt geweldig alleen wilde hij dat het publiek wat meedeed wat natuurlijk niet echt makkelijk ging met 35 graden en brandende zon. Maar echt een ras artiest.
En de regen schitterend toen Metallica dat was ook uitermate tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |