Achteraf best stoer maar op het moment best beangstigend, kreeg wel een beetje het idee dat het noodweer te lang onderschat is door de organisatie, pas tijdens Arcade Fire kwam er een rode waarschuwing op de borden, maar toen het eenmaal los ging werd het goed gemanaged vanaf de mainstage.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ach het is goed afgelopen en iedereen die er was heeft een stoer Pinkpop verhaal.
Het blijft geluk hebben zoiets, het festival eerder eindigen omdat er onweer aankomt is ook niet echt een optie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Achteraf best stoer maar op het moment best beangstigend, kreeg wel een beetje het idee dat het noodweer te lang onderschat is door de organisatie, pas tijdens Arcade Fire kwam er een rode waarschuwing op de borden, maar toen het eenmaal los ging werd het goed gemanaged vanaf de mainstage.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt geen 70k mensen in no-time evacueren en veilig ondernemen voor noodweer..
Eens,maar het ging nu van "jongens niks aan de hand" naar "zeer ernstig noodweer" rond 8 uur, terwijl wij op buienradar al om 6 uur/ half 7 zagen dat we echt de volle laag zouden...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt geen 70k mensen in no-time evacueren en veilig ondernemen voor noodweer..
Die sfeer werd ook wel een beetje gemaakt op internet hoor. Om half zeven kun je geen spontane evacuatie meer uitvoeren. Je staat daar ook een beetje op eigen initiatief en risico natuurlijk. Heb begin jaren '90 wel eens een festival in Zuid Frankrijk meegemaakt, ook overvallen door een hoos- en onweersbui (was wel erg tof, de Chili Peppers met onweer op de achtergrond), bij terugkomst was de hele camping getroffen door een mega storm, geen tent stond meer overeind, tsja, dat zijn dingen die gebeurden gewoon. Volgende dag op de bonnefooi naar huis gegaan. Tegenwoordig denken we alles te kunnen voorkomen en manipuleren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens,maar het ging nu van "jongens niks aan de hand" naar "zeer ernstig noodweer" rond 8 uur, terwijl wij op buienradar al om 6 uur/ half 7 zagen dat we echt de volle laag zouden...
Portishead was totale perfectie. Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:18 schreef theodoor9 het volgende:
Maar atzegod vond Arcade Fire dus Portishead overtreffen?
Maar hij zegt: nog nooit zoiets bijzonders gezien en wie deze show heeft gezien kan gelukkig sterven..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portishead was totale perfectie. Lijkt me sterk.
Vraag het 'm op twitter zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar hij zegt: nog nooit zoiets bijzonders gezien en wie deze show heeft gezien kan gelukkig sterven..
Zijn die sinds 2007 niet meer in Nederland geweest?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Arcade Fire, ik hoop dat ze niet weer 7 jaar wachten om naar NL te komen
Heb ik nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag het 'm op twitter zou ik zeggen.
2007 was het laatste festivaloptreden (op Lowlands). Daarna hebben ze nog 2x in de HMH gestaan (2007 en 2011).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn die sinds 2007 niet meer in Nederland geweest?
Ja maar wat is de andere optie/gok? Als mensen bovendien bij elkaar blijven zou er ook bij een windhoos niet veel mis kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blijft een gok zoiets, komt er windhoos dan is er geen houden aan.
Een heleboel mensen die letterlijk gaan vliegen dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja maar wat is de andere optie/gok? Als mensen bovendien bij elkaar blijven zou er ook bij een windhoos niet veel mis kunnen gaan.
Er staan inderdaad geen bomen, metalen constructies, en tenten die mensen kunnen bedolven ofzo. Oh wacht...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja maar wat is de andere optie/gok? Als mensen bovendien bij elkaar blijven zou er ook bij een windhoos niet veel mis kunnen gaan.
Ik ook. Zal niet de laatste keer zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:07 schreef alors het volgende:
Ik heb de set van Arcade Fire nog maar een keer opgezet.
Volgens mij heb je niet veel gemistquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:14 schreef Devv het volgende:
Het enige waar ik een beetje van baal, is dat we te laat waren voor Clean Bandit. Ik was ze in Paradiso misgelopen, dus ik dacht ze hier dan alsnog te kunnen zien. En uiteraard was er weer overmacht. Eerst was er een omleiding, omdat een loslopende hond een ongeluk had veroorzaakt op de A2. En daarna moesten we iemand uit de auto helpen die in de greppel naast de afrit was gereden. Dat was precies het half uur vertraging wat ons heeft genekt
.
Die recensie is niet van atze toch? alleen die tweet die eronder staat volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar hij zegt: nog nooit zoiets bijzonders gezien en wie deze show heeft gezien kan gelukkig sterven..
Klopt recensie is van Timo Pisart. Dat "wie deze show heeft gezien kan gelukkig sterven" staat in de de recensie en "nooit zoiets bijzonders gezien" staat in die tweet van Atze.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:49 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Die recensie is niet van atze toch? alleen die tweet die eronder staat volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |