Diep van binnen hoop ik dat die ons nooit bereiken...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:49 schreef INViCTuS het volgende:
Er kunnen nog makkelijk nieuwe buien uit Frankrijk naar Nederland komen
Hmm? Ik heb goddomme de hele dag de meest onheilspellende luchten hier gezien (dordt) niks, nada noppes, code geel oranje paars met stippeltjes? NIKSquote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef UpsideDown het volgende:
Wacht maar, vanacht zal de randstad wakkerschrikken van het helse geluid van loeiende sirenes en ontredderde mensen die in paniek over straat rennen.
Limburg heeft alles ingepiktquote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm? Ik heb goddomme de hele dag de meest onheilspellende luchten hier gezien (dordt) niks, nada noppes, code geel oranje paars met stippeltjes? NIKS
Ja, 3 grote druppels.
Het is plaatselijk Yvonne.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm? Ik heb goddomme de hele dag de meest onheilspellende luchten hier gezien (dordt) niks, nada noppes, code geel oranje paars met stippeltjes? NIKS
Ja, 3 grote druppels.
Ik bevind me ook in het rustige deel, amper een wokje gezien vandaag.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, 3 grote druppels.
Hier is het 21 graden buiten en vies benauwd. Plakweerquote:Op maandag 9 juni 2014 23:54 schreef Slobeend het volgende:
Groningen is nu nog de warmste plek van Nederland, 22,3 gradenGeen druppel regen gehad vandaag.
Zuid Limburg heeft geluk gehad, de grootste shit ging Duitsland in.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:57 schreef Sjeen het volgende:
Zuid Limburg heeft een mooie bui gehad, maar lang niet zo erg als in juli 2010.
Gaafquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Jumparound het volgende:
zat gister in noord frankrijk toen de cellen onstonden. BernyRiviera
Op foto 2 en 3 zie je een cell, er kwamen onophoudelijk flitsen uit, zeker wel 1 per 2 seconden. Dat was
een indrukwekkend gezicht.
De deuken in mn auto nadat een cell over waren getrokken wat minder...
Ik heb het vermoede dat deze buien later in belgie hebben huisgehouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals gister... Eerst laf tot half 1 in de verte een beetje rommelen en opeens dikke hagelstenen van 3 cm op je sta-caravanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef tralalala het volgende:
Het echte noodweer gaat gewoon nog komen
Ik denk het niet, Job.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef tralalala het volgende:
Plaatselijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef tralalala het volgende:
Geweldige foto's.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Jumparound het volgende:
zat gister in noord frankrijk toen de cellen onstonden. BernyRiviera
Op foto 2 en 3 zie je een cell, er kwamen onophoudelijk flitsen uit, zeker wel 1 per 2 seconden. Dat was
een indrukwekkend gezicht.
De deuken in mn auto nadat een cell over waren getrokken wat minder...
Ik heb het vermoede dat deze buien later in belgie hebben huisgehouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onweer volgt bepaalde lijnen en er zijn inderdaad bepaalde plaatsen die vaker de volle laag krijgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Katwijk, Zoetermeer, Alphen en Hillegom
Jouw richtingquote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef minthy het volgende:
Begint hier in noord-Overijssel flink te waaien![]()
Wat gerommel op afstand.
Dat miste ik wel een beetje, goed uit de wolken onweer. Maar de shelf die ik op de foto heb staan is is echt grandioosquote:
Het was sowieso moeilijk om een bliksemschicht te vangen, maar met engelengeduld heb ik toch een paar weten te schietenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat miste ik wel een beetje, goed uit de wolken onweer. Maar de shelf die ik op de foto heb staan is is echt grandioos!
Als je veilig staat kun je engelengeduld opbrengen maar ik moest ik rennen voor mijn levenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was sowieso moeilijk om een bliksemschicht te vangen, maar met engelengeduld heb ik toch een paar weten te schieten
En, heb je de bliksem weten in te halen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Als je veilig staat kun je engelengeduld opbrengen maar ik moest ik rennen voor mijn leven!
Nee, dat was na de shelf een kansloze missiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En, heb je de bliksem weten in te halen?
Waar is hier?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:52 schreef alors het volgende:
waarom blijft het hier zo warm nu... het koelt echt totaal niet af....
Zuid Holland toevallig?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:52 schreef alors het volgende:
waarom blijft het hier zo warm nu... het koelt echt totaal niet af....
Er komt nog wel wat aan maar dat zijn paar buitjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
Misschien krijgen we straks nog wat de Buienradar geeft wel iets aan zo rond 03:00
Heel Nederland is een oranje vlek in verband met voetbalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:54 schreef alors het volgende:
[..]
in die oranje vlek op de temperatuurkaart.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heel Nederland is een oranje vlek in verband met voetbal
Mwah dan moeten ze eerst van Spanje winnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heel Nederland is een oranje vlek in verband met voetbal
De stemming, wisselend per regio, zit er in elk geval goed inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah dan moeten ze eerst van Spanje winnen.
In Zuid Limburg lopen ze duidelijk minder warm voor Oranje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De stemming, wisselend per regio, zit er in elk geval goed in![]()
[ afbeelding ]
Reserve Belgen hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Zuid Limburg lopen ze duidelijk minder warm voor Oranje.
Daar geven ze de voorkeur aan roze.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Zuid Limburg lopen ze duidelijk minder warm voor Oranje.
Die onderste is mooiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:04 schreef Koelkastje het volgende:
Maar twee donders die ook daadwerkelijk uit de wolken wouden komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hoeveel bliksems?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:04 schreef Koelkastje het volgende:
Maar twee donders die ook daadwerkelijk uit de wolken wouden komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooie foto'squote:
Die kleurenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:06 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die laatste lijkt het of die wolken elk moment bovenop je gaan vallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:09 schreef Koelkastje het volgende:
Kon er niet lang van genieten, na de laatste foto was het rennen!
eer dat die weer hier zijn...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:07 schreef ACT-F het volgende:
Het begint weer te activeren boven Frankrijk. Op naar het volgende salvo
Dat was ook bijna het geval, uit het niet stak de wind op en begon het met bakken uit de lucht te vallenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij die laatste lijkt het of die wolken elk moment bovenop je gaan vallen.
Die tweede. Awesome.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:09 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Gaaf he?
Kon er niet lang van genieten, na de laatste foto was het rennen!
Wallpaperquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:19 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Aan welk formaat zit je te denken?
Toch wel jammer dat hij op een hoge ISO in genomen maar hoop dat je er wat mee kanquote:
Schitterend. Zou ik even doorsturen naar @weemanreinier en/of @helgavanleurquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat hij op een hoge ISO in genomen maar hoop dat je er wat mee kan!
[ afbeelding ]
Hier de 1920*1080: http://postimg.org/image/wk3li1a2t/
Ik heb geen Twitterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schitterend. Zou ik even doorsturen naar @weemanreinier en/of @helgavanleur
Ik heb gelijk het programma Neatimage gebruikt om de ruis weg te werken:quote:
Topquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:32 schreef thesiren.nl het volgende:
Bedankt voor de nieuwe achtergrond hij staat hier mooi Koelkastje.
Zo de tering, dat programma moet ik ook hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb gelijk het programma Neatimage gebruikt om de ruis weg te werken:
http://www73.zippyshare.com/v/41458415/file.html
DMquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:36 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Top!
[..]
Zo de tering, dat programma moet ik ook hebben!
Gierigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:45 schreef Aelse het volgende:
Jup, dat stuk dat nu rondom Saint-Quentin hangt gaan we ook inpikken. We laten jullie nu voorlopig in de waan dat het recht noordelijk blijft trekken, maar zodra het binnen een km of 50 is schakelen we onze tractorbeams weer in
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:50 schreef Koelkastje het volgende:
Tijd om te pitten.
Doo heanig an [ afbeelding ]!
Wel rijk aan mooie beelden, hoop ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het wordt wel steeds groter daar in Frankrijk maar zit niet veel beweging in.![]()
Die arme mensen daar.
Je zit in Brugge?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Brugge krijgt ineens nu ook wat. Het lijkt erop dat de stroming aan het veranderen is.
Nee ik kijk hoe die bui zich irl aan het ontwikkelen is en weer afneemt soms weer even en daarna verdeelt in stukken die zich op bepaalde plekken weer verder groeien terwijl andere uitsterven.quote:
Het blijft in Noord Frankrijk hangen, daar hebben ze wel aardig wat last nu zo te zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat het gros bij regen zal blijven met een verdwaald bliksempje. De temp is te laag, de ingredienten zijn er niet meer om tot flink onweer te komen.
Mja, heb nog lang hoop gehouden, maar wat niet komt dat komt niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft in Frankrijk hangen, daar hebben ze wel aardig wat last nu zo te zien.
Front gaat erg langzaam en valt uit elkaar, richting Bonn is er wel 1 onderweg die flink groeit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, heb nog lang hoop gehouden, maar wat niet komt dat komt niet.
het had nog gekund, en het zou zeker de eerste keer niet zijn dat het om 4uur in de nacht ineens losbarst voor een 2e ronde.
jammer maar helaas.
Met Lightningmaps kun je het ontstaan en dan de richting en splitsing van zo'n front het best zien vind ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:18 schreef nachtzuster het volgende:
Waar volgen jullie het? Lightningmaps of nog andere?
Ok, thanks, dan heb ik de goeiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met Lightningmaps kun je het ontstaan en dan de richting en splitsing van zo'n front het best zien vind ik.
Wanneer dat grote front dat er nu blijft hangen en niet echt veel beweegt al een tijd, ineens snel hierheen zou komen aaneengesloten dat heb je feest.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:31 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ok, thanks, dan heb ik de goeie
Tof dat real-time, het flitst hier aardig nog steeds maar echt een goeie bui gaat hem niet worden helaas.
Nou, het groeit toch stevig aan in Belgie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer dat grote front dat er nu blijft hangen en niet echt veel beweegt al een tijd, ineens snel hierheen zou komen aaneengesloten dat heb je feest.
Vooruit grafieken kijk ik niet naar, wat ik nu zie is dat het steeds breder wordt en wat minder actief.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou, het groeit toch stevig aan in Belgie.
De 3 uursgrafiek vooruit gooit de boel bijna noordelijk, maar mij lijkt dat het wel meer NO zal trekken toch?
Ik gok dat er deel richting Tilburg trekt, ander deel is al goed op weg naar Duitsland en richting het westen valt uit elkaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:46 schreef nachtzuster het volgende:
Kan nog wel even duren dus, áls het al wat wordt.
Gaat ook iets teveel afbuigen naar het Oosten voor mij denk ik (West Zws. Vlaanderen).
Doe es ff Breda intrekken ipv Tilburg aubquote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gok dat er deel richting Tilburg trekt, ander deel is al goed op weg naar Duitsland en richting het westen valt uit elkaar.
Omdat het hier 8 van de 10 keer splijt of oplost bij de grensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tilburg is vaak de pineut, waarom weet ik ook niet?
Duitsland en stuk van Limburg gaan zeker nog last krijgen, dat stuk gaat het snelst en groeit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:06 schreef Aelse het volgende:
Jup, de tractor beams zijn weer actief hier. Nog geen weerlicht in de verte.
Het is nog niet eens bij Brussel, aan de rechterkant gaat het stuk sneller richting Luik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:15 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat ik de flitsen in de verte al wel moet kunnen zien nu.
*gaat kijken*
Woon je zo hoog?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:18 schreef roislecxe het volgende:
Wow, hele lichtshow in de verte, en nog mooie bliksems ook.
Ik verkas naar buiten
Ah da's wel mooi.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
6 hoog, Vrij uitzicht op de Belgische grens.
Altijd. Linksom kijk ik richting Tilburg, rechtsom richting antwerpen zegmaar. En dan alles wat er tussen zit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zie je steeds alles in het oosten langstrekken.
Het is in Antwerpen anders al een beetje aan het donderen, en volgens de buienradar gaat de hele troep er ook recht overheen richting het noorden. Dus maak je borst maar nat (of droog).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nog niet eens bij Brussel, aan de rechterkant gaat het stuk sneller richting Luik.
De vaart zit er goed in ineens, er komen ineens overal nieuwe ontladingen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:24 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Het is in Antwerpen anders al een beetje aan het donderen, en volgens de buienradar gaat de hele troep er ook recht overheen richting het noorden. Dus maak je borst maar nat (of droog).
Rivieren hebben een bepaalde invloed inderdaad, ik woon stukje achter Waal en Rijn en het valt daar vaak stil, wanneer de buien dan weer boven veel bos komen dan groeien ze weer, zie je ook steeds boven de Ardennen gebeuren en in Duitsland.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:25 schreef Aelse het volgende:
Ik ben even naar buiten gegaan om te kijken, ook hier is het al goed te zien richting ZZW, gewoon vanaf de straat. Ik hoef niet naar boven te lopen om de show te kunnen volgen, dat scheelt want mijn vriendin ligt te slapen.
Ik woon trouwens hemelsbreed een kilometertje van de grens, meestal komt het net niet tot hier als het een kleinere bui is, dan blijft het voor de maas hangen.
Bliksems die kant op zijn goed fel iig. Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:35 schreef DarkAccountant het volgende:
De wind in Antwerpen neemt behoorlijk toe in kracht, en inmiddels heb ik ook de eerste bliksems gezien. En volgens mij gaan die buien in noordelijke richting, dus we zullen zien wat er gebeurt.
Breda krijgt zo wat voorlopers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bliksems die kant op zijn goed fel iig. Ziet er goed uit.
Volgens mij zie ik ook een shelf....
Ik merk het ja, zijn echt bijnahierboven. Maar wel geluidloosquote:
Even wachten nog, komt goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik merk het ja, zijn echt bijnahierboven. Maar wel geluidloos
Donders alleen in de verte. Wel superfelle schichten
Klopt wel ja reed vandaag met de trein door/langs de Utrechtse Heuvelrug ook regen of dreiging daar net buiten niets aan de hand.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rivieren hebben een bepaalde invloed inderdaad, ik woon stukje achter Waal en Rijn en het valt daar vaak stil, wanneer de buien dan weer boven veel bos komen dan groeien ze weer, zie je ook steeds boven de Ardennen gebeuren en in Duitsland.
Eindhoven en inmiddels heel Limburg liggen op ramkoers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:44 schreef Aelse het volgende:
De activiteit neemt ook wat toe over de hele breedte lijkt het.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:46 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een diepe diepe rommel. word er wakker van.
Toegegeven, we zijn ook met weinig al best gelukkigquote:
geloof dat het hier alweer afneemt...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Limburg gaat er zometeen weer aan geloven.
Hier ken je 't aardig goed zien waar het heen gaat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:05 schreef roislecxe het volgende:
Net was het dichtbij, nu kan ik weer naar de grens kijken voor de volgende lading (hopelijk)
Inmiddels ook weer helemaal stil in de lucht...
Heb ik open staanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier ken je 't aardig goed zien waar het heen gaat.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Das nog wel een eindje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Dusseldorf zou ik echt wegwezen nu.
Wij nog een keerquote:
Had ik je toch beloofd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:19 schreef roislecxe het volgende:
En we hebben weer donder te pakken. Gelijk een behoorlijke. En de wind gaat nog maar wat harder
Ik heb er wel wat kijk op, niet altijd hoor, mijn vrouw klaagt regelmatig.quote:
Checkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wedden dat Eindhoven zometeen wakker is.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wedden dat Eindhoven zometeen wakker is.
Mijn vriendin ligt naast een open schuifdeur te slapen nu omdat ik nu écht niet naar binnen gaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
IK heb er wel wat kijk op, niet altijd hoor, mijn vrouw klaagt regelmatig.
In Antwerpen is het onweer in ieder geval nog steeds aan de gang, maar iets minder heftig. Maar ik heb begrepen dat je niet in die streek woont, dus misschien wil dat niets zeggen over de situatie daar bij jou.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wij nog een keer
Vanuit belgie begint het toch weer aardig op te lichten. Elke 10 sec wel.
Woon in Breda, dus wel p de route. gaat nu flink weer tekeer hier hoor. Al denk lightningmaps van niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:24 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
In Antwerpen is het onweer in ieder geval nog steeds aan de gang, maar iets minder heftig. Maar ik heb begrepen dat je niet in die streek woont, dus misschien wil dat niets zeggen over de situatie daar bij jou.
Zolang er maar niet opnieuw zo'n apocalyptische hagelbui uit komt zoals vorige keer ben ik al blij. Ik heb de eigenaar van een night shop hier in de buurt, die uit Bangla Desh komt, moeten uitleggen wat het Nederlandse woord "hagel" betekent. Want zijn autoruit was kapot.
Voor mijn doen is dit behoorlijk hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De volle mep gaat in Breda niet zo snel gebeuren , het gaat er meestal net langs.
Ik maakte daarstraks per ongeluk een foto in plaats van een filmpje. En had voor het eerst in mn leven een flits op beeld te pakken. Een van de eerste vd avond.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:32 schreef Rabieluh het volgende:
haha timing, ik start precies met filmen op een bliksem.
trefferquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik maakte daarstraks per ongeluk een foto in plaats van een filmpje. En had voor het eerst in mn leven een flits op beeld te pakken. Een van de eerste vd avond.
Was dat die van '73 ofzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als jonge gozer was ik ooit in Chaam bij het putven toen er windhoos overheen ging en dat heeft diepe indruk achter gelaten, erg absurd het gaat in golven, bomen knappen af als luciferhoutjes en dan gaat het weer ff omhoog en blijft alles heel, daarna gaat die weer weer naar beneden en zo paar keer met spoor van paar Km en breedte van 500m zoiets.
Foto 3 is de Kennedylaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:36 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paar feauteaux.![]()
1967, ik was 8 toen en met ouders en zusje daar toen. Nog net op tijd de auto in en zo snel mogelijk wegwezen was het toen die bui losging.quote:
een Nog grotere, ook over de hele lucht en naar beneden. en nog 1!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat was ook gelijk de laatste lijkt het.
daar heb ik wel fotos van gezien en stukken van gelezen. Werd geschat op F3 geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1967, ik was 8 toen en met ouders en zusje daar toen. Nog net op tijd de auto in en zo snel mogelijk wegwezen was het toen die bui losging.
http://www.omroepbrabant.(...)dhoos+opgedoken.aspx
Minder flitsen, maar verdomd mooie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
een Nog grotere, ook over de hele lucht en naar beneden. en nog 1!
Als zoiets over Pinkpop raast dan helpt hurken ook niet meer, je gaat letterlijk de lucht in.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
daar heb ik wel fotos van gezien en stukken van gelezen. Werd geschat op F3 geloof ik.
Pittig buitje
Heb je hem op camera ja? Was een knalharde donder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
en gefilmd! snoeiharde tik voordat de rommel kwam. wauw
Het gaat hier langzaam beetje los nu ff camera pakken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:45 schreef tralalala het volgende:
Zie je nou wel dat die zooi het nog tot Nederland ging redden.
Ik wilde dit net gaat tikken. Gister was ook mooi, maar die dreunen nuquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:54 schreef tralalala het volgende:
Wat een knallenBeter dan dat laffe onweersbuitje van 24 uur geleden.
Komt er weer 1quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:56 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een absurd harde klappen zijn dit, alles schudt hier. Ik heb dat rare geluid ook vastgelegd trouwens. duidelijk 2 harde ploppen te horen.
Zeker uploaden straksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:56 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een absurd harde klappen zijn dit, alles schudt hier. Ik heb dat rare geluid ook vastgelegd trouwens. duidelijk 2 harde ploppen te horen.
Vraag me af waar ie insloeg. Dat was echt absurd. Veel harder dan die 2 knallen net.quote:
Nicequote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:02 schreef Rabieluh het volgende:
ow nee hij staat er toch op. Wat een breed ding.
Ja dat zat er al een tijdje in.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:04 schreef Houtenbeen het volgende:
En het heftigste gedeelte van de bui gaat weer recht op Dusseldorf af
Die hagelstenen zijn gelukkig meestal op wanneer die buien hier zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Wel geluk dat er hier in Nederland niet zo'n grote hagelstenen zijn gevallen. In Frankrijk zaten die er wel bij, bij dit front.
daar word je toch echt niet vrolijker van.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Wel geluk dat er hier in Nederland niet zo'n grote hagelstenen zijn gevallen. In Frankrijk zaten die er wel bij, bij dit front.
In NL hebben we het ijs op de sloot, niet uit de lucht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
daar word je toch echt niet vrolijker van.
Zo ik zit binnen.
Moetje hier komen staan op 6quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:14 schreef Rabieluh het volgende:
duurde lang maar weer bliksempje vastgelegd. jammer dat er vanalles in de weg staat...
Op de goeie gok een foto makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn camera is zo traag dat ik moet knippen wanneer bliksem er nog niet is.
Aha, mijn halve familie woont in het binnenveld.quote:
Ik ben een witte terrasstoel kwijt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:21 schreef Geralt het volgende:
Morgen. Kutonweer. Ruim een uur te vroeg wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |