Diep van binnen hoop ik dat die ons nooit bereiken...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:49 schreef INViCTuS het volgende:
Er kunnen nog makkelijk nieuwe buien uit Frankrijk naar Nederland komen
Hmm? Ik heb goddomme de hele dag de meest onheilspellende luchten hier gezien (dordt) niks, nada noppes, code geel oranje paars met stippeltjes? NIKSquote:Op maandag 9 juni 2014 23:46 schreef UpsideDown het volgende:
Wacht maar, vanacht zal de randstad wakkerschrikken van het helse geluid van loeiende sirenes en ontredderde mensen die in paniek over straat rennen.
Limburg heeft alles ingepiktquote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm? Ik heb goddomme de hele dag de meest onheilspellende luchten hier gezien (dordt) niks, nada noppes, code geel oranje paars met stippeltjes? NIKS
Ja, 3 grote druppels.
Het is plaatselijk Yvonne.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm? Ik heb goddomme de hele dag de meest onheilspellende luchten hier gezien (dordt) niks, nada noppes, code geel oranje paars met stippeltjes? NIKS
Ja, 3 grote druppels.
Ik bevind me ook in het rustige deel, amper een wokje gezien vandaag.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, 3 grote druppels.
Hier is het 21 graden buiten en vies benauwd. Plakweerquote:Op maandag 9 juni 2014 23:54 schreef Slobeend het volgende:
Groningen is nu nog de warmste plek van Nederland, 22,3 gradenGeen druppel regen gehad vandaag.
Zuid Limburg heeft geluk gehad, de grootste shit ging Duitsland in.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:57 schreef Sjeen het volgende:
Zuid Limburg heeft een mooie bui gehad, maar lang niet zo erg als in juli 2010.
Gaafquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Jumparound het volgende:
zat gister in noord frankrijk toen de cellen onstonden. BernyRiviera
Op foto 2 en 3 zie je een cell, er kwamen onophoudelijk flitsen uit, zeker wel 1 per 2 seconden. Dat was
een indrukwekkend gezicht.
De deuken in mn auto nadat een cell over waren getrokken wat minder...
Ik heb het vermoede dat deze buien later in belgie hebben huisgehouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals gister... Eerst laf tot half 1 in de verte een beetje rommelen en opeens dikke hagelstenen van 3 cm op je sta-caravanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef tralalala het volgende:
Het echte noodweer gaat gewoon nog komen
Ik denk het niet, Job.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef tralalala het volgende:
Plaatselijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:09 schreef tralalala het volgende:
Geweldige foto's.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:06 schreef Jumparound het volgende:
zat gister in noord frankrijk toen de cellen onstonden. BernyRiviera
Op foto 2 en 3 zie je een cell, er kwamen onophoudelijk flitsen uit, zeker wel 1 per 2 seconden. Dat was
een indrukwekkend gezicht.
De deuken in mn auto nadat een cell over waren getrokken wat minder...
Ik heb het vermoede dat deze buien later in belgie hebben huisgehouden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onweer volgt bepaalde lijnen en er zijn inderdaad bepaalde plaatsen die vaker de volle laag krijgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Katwijk, Zoetermeer, Alphen en Hillegom
Jouw richtingquote:Op maandag 9 juni 2014 23:50 schreef minthy het volgende:
Begint hier in noord-Overijssel flink te waaien![]()
Wat gerommel op afstand.
Dat miste ik wel een beetje, goed uit de wolken onweer. Maar de shelf die ik op de foto heb staan is is echt grandioosquote:
Het was sowieso moeilijk om een bliksemschicht te vangen, maar met engelengeduld heb ik toch een paar weten te schietenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:38 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat miste ik wel een beetje, goed uit de wolken onweer. Maar de shelf die ik op de foto heb staan is is echt grandioos!
Als je veilig staat kun je engelengeduld opbrengen maar ik moest ik rennen voor mijn levenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het was sowieso moeilijk om een bliksemschicht te vangen, maar met engelengeduld heb ik toch een paar weten te schieten
En, heb je de bliksem weten in te halen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Als je veilig staat kun je engelengeduld opbrengen maar ik moest ik rennen voor mijn leven!
Nee, dat was na de shelf een kansloze missiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En, heb je de bliksem weten in te halen?
Waar is hier?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:52 schreef alors het volgende:
waarom blijft het hier zo warm nu... het koelt echt totaal niet af....
Zuid Holland toevallig?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:52 schreef alors het volgende:
waarom blijft het hier zo warm nu... het koelt echt totaal niet af....
Er komt nog wel wat aan maar dat zijn paar buitjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
Misschien krijgen we straks nog wat de Buienradar geeft wel iets aan zo rond 03:00
Heel Nederland is een oranje vlek in verband met voetbalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:54 schreef alors het volgende:
[..]
in die oranje vlek op de temperatuurkaart.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heel Nederland is een oranje vlek in verband met voetbal
Mwah dan moeten ze eerst van Spanje winnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heel Nederland is een oranje vlek in verband met voetbal
De stemming, wisselend per regio, zit er in elk geval goed inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah dan moeten ze eerst van Spanje winnen.
In Zuid Limburg lopen ze duidelijk minder warm voor Oranje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De stemming, wisselend per regio, zit er in elk geval goed in![]()
[ afbeelding ]
Reserve Belgen hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Zuid Limburg lopen ze duidelijk minder warm voor Oranje.
Daar geven ze de voorkeur aan roze.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Zuid Limburg lopen ze duidelijk minder warm voor Oranje.
Die onderste is mooiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:04 schreef Koelkastje het volgende:
Maar twee donders die ook daadwerkelijk uit de wolken wouden komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hoeveel bliksems?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:04 schreef Koelkastje het volgende:
Maar twee donders die ook daadwerkelijk uit de wolken wouden komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooie foto'squote:
Die kleurenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:06 schreef Koelkastje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij die laatste lijkt het of die wolken elk moment bovenop je gaan vallen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:09 schreef Koelkastje het volgende:
Kon er niet lang van genieten, na de laatste foto was het rennen!
eer dat die weer hier zijn...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:07 schreef ACT-F het volgende:
Het begint weer te activeren boven Frankrijk. Op naar het volgende salvo
Dat was ook bijna het geval, uit het niet stak de wind op en begon het met bakken uit de lucht te vallenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij die laatste lijkt het of die wolken elk moment bovenop je gaan vallen.
Die tweede. Awesome.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:09 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Gaaf he?
Kon er niet lang van genieten, na de laatste foto was het rennen!
Wallpaperquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:19 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Aan welk formaat zit je te denken?
Toch wel jammer dat hij op een hoge ISO in genomen maar hoop dat je er wat mee kanquote:
Schitterend. Zou ik even doorsturen naar @weemanreinier en/of @helgavanleurquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat hij op een hoge ISO in genomen maar hoop dat je er wat mee kan!
[ afbeelding ]
Hier de 1920*1080: http://postimg.org/image/wk3li1a2t/
Ik heb geen Twitterquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schitterend. Zou ik even doorsturen naar @weemanreinier en/of @helgavanleur
Ik heb gelijk het programma Neatimage gebruikt om de ruis weg te werken:quote:
Topquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:32 schreef thesiren.nl het volgende:
Bedankt voor de nieuwe achtergrond hij staat hier mooi Koelkastje.
Zo de tering, dat programma moet ik ook hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb gelijk het programma Neatimage gebruikt om de ruis weg te werken:
http://www73.zippyshare.com/v/41458415/file.html
DMquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:36 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Top!
[..]
Zo de tering, dat programma moet ik ook hebben!
Gierigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:45 schreef Aelse het volgende:
Jup, dat stuk dat nu rondom Saint-Quentin hangt gaan we ook inpikken. We laten jullie nu voorlopig in de waan dat het recht noordelijk blijft trekken, maar zodra het binnen een km of 50 is schakelen we onze tractorbeams weer in
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:50 schreef Koelkastje het volgende:
Tijd om te pitten.
Doo heanig an [ afbeelding ]!
Wel rijk aan mooie beelden, hoop ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het wordt wel steeds groter daar in Frankrijk maar zit niet veel beweging in.![]()
Die arme mensen daar.
Je zit in Brugge?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Brugge krijgt ineens nu ook wat. Het lijkt erop dat de stroming aan het veranderen is.
Nee ik kijk hoe die bui zich irl aan het ontwikkelen is en weer afneemt soms weer even en daarna verdeelt in stukken die zich op bepaalde plekken weer verder groeien terwijl andere uitsterven.quote:
Het blijft in Noord Frankrijk hangen, daar hebben ze wel aardig wat last nu zo te zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat het gros bij regen zal blijven met een verdwaald bliksempje. De temp is te laag, de ingredienten zijn er niet meer om tot flink onweer te komen.
Mja, heb nog lang hoop gehouden, maar wat niet komt dat komt niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft in Frankrijk hangen, daar hebben ze wel aardig wat last nu zo te zien.
Front gaat erg langzaam en valt uit elkaar, richting Bonn is er wel 1 onderweg die flink groeit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, heb nog lang hoop gehouden, maar wat niet komt dat komt niet.
het had nog gekund, en het zou zeker de eerste keer niet zijn dat het om 4uur in de nacht ineens losbarst voor een 2e ronde.
jammer maar helaas.
Met Lightningmaps kun je het ontstaan en dan de richting en splitsing van zo'n front het best zien vind ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:18 schreef nachtzuster het volgende:
Waar volgen jullie het? Lightningmaps of nog andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |