wij stonden op het kleine veldje direct bij binnenkomst, vlakbij de corrado geloof ik en bij de punto op de volvoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:10 schreef Dingest het volgende:
Ik wilde kijken of ik je zondag bij de start nog kon vinden Densmee, totdat ik mij bedacht dat ik geen flauw idee had hoe jullie wagens er nu uitzagen of wat het kenteken was. Iets teveel aanbod in Volvo's ook
de vlaggen hebben het volgehouden tot aan de finish tussen de cowboys, toen hebben we ze er maar afgehaald (scheelde 30 km per in top snelheid voor de 940quote:Op zondag 20 juli 2014 21:26 schreef ueberduitser het volgende:
Ah, die volvo's met die vlaggen! Wij hebben die onderweg meermaals gezien en elke keer vroegen we ons af hoe lang die vlaggen het nog vol gingen houden
Ik heb nog niet veel foto's en filmpjes, meeste staat bij m'n zwager, de eigenaar/bijrijder van de corrado op z'n telefoon.
Moet nog een leuk filmpje zijn van een stuk echte Hillclimb, wat de rest van de runners niet heeft gereden. Wij waren met de Wegenwacht meegegaan naar de plaats waarheen hun auto afgesleept werd. Die plaats lag wel 40km van de route af en we zijn van daar een hele andere route naar Nitra gereden. Op die route was die dag blijkbaar een Hillclimb gehouden
Alles aan borden etc. stond er nog dus daar hebben we maar gebruik van gemaakt. Niet echt voluit gegaan, maar wel meesterlijk gereden.
Grote minpunt vond ik Lviv, en dan vooral de kampeergelegenheid.
De weg naar en in Lviv was een hel voor de auto, we hebben echt elke meter in stress in de auto gezeten.
Warm? Loeiheet! Alsof het nog niet warm genoeg was. Maar die parkeerplek was wel matig inderdaad. Asfalt gaat nog wel, maar dit was gewoon een rotsgrond met losse stenen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:29 schreef densmee het volgende:
[..]
de vlaggen hebben het volgehouden tot aan de finish tussen de cowboys, toen hebben we ze er maar afgehaald (scheelde 30 km per in top snelheid voor de 940)
Lviv kwamen wij ook pas heel laat aan (half 2) na lang zoeken, wel hebben we daar de auto op de grasberm direct vooraan op de hoek en konden we de tenten gelukkig ook op het gras opzetten. De douches bij Lviv waren overigens wel de beste van de hele run, spelers kleedkamers moet warme douches
Wat is er dan precies mis met die wegen... Meer gat dan asfalt, of...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:26 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
De weg naar en in Lviv was een hel voor de auto, we hebben echt elke meter in stress in de auto gezeten.
Grote gaten, vreselijke drempels op de 90km/h wegen en vreselijke mede mede weggebruikers.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wat is er dan precies mis met die wegen... Meer gat dan asfalt, of...
Dat waren wijquote:Op zondag 20 juli 2014 12:34 schreef densmee het volgende:
Handremschoenen zijn toch wel handig om te hebben zeker in landen die minder vlak zijn dan nederland
deze reed redelijk zuinig, ongeveer 1 op 100 (olie)
[ afbeelding ]
The fuckquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:32 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat waren wijslechts 2800euro kwijt aan benzine en olie
Ja gelukkig wel, we waren met 4 man dus 700euro de man, maar we zijn nog even aan het rekenen of niet toch iets duurder is geworden aangezien mn broer 2x moest pinnen en dus geld in de pot bleefquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
The fuckWel met z'n vieren mag ik hopen? Anders is het een heel dure week. Wel een bazenbak om in mee te doen!
Dan is het nog te overzien, maar het blijft duur. Maar goed, je rijdt ook wel iets unieksquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:09 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, we waren met 4 man dus 700euro de man, maar we zijn nog even aan het rekenen of niet toch iets duurder is geworden aangezien mn broer 2x moest pinnen en dus geld in de pot bleef
Oef klopt, nog ff gepraat met paar mensen en toen uurtje geslapen omdat ene oude gek om kwart voor 6 stond te toeteren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:06 schreef densmee het volgende:
En toen kwamen jullie om half 5 in Slowakije aan, hoorde ik, wij waren ongeveer jullie buren daar weer net als in lviv
Nog redelijke hoge prijs voor 6 dagen vakantie alles bijelkaar voor mij rond de 900 euroquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dan is het nog te overzien, maar het blijft duur. Maar goed, je rijdt ook wel iets unieks
Wij hebben zo veel mogelijk gepind onderweg, nog geen 300 euro cash uitgegeven en geen vreemde valuta in onze handen gehad
Carbagerunstyle, zo hoort datquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:55 schreef Syd het volgende:
[..]
Oef klopt, nog ff gepraat met paar mensen en toen uurtje geslapen omdat ene oude gek om kwart voor 6 stond te toeteren.
Dat valt mij, wij zijn per persoon een stuk meer kwijtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Nog redelijke hoge prijs voor 6 dagen vakantie alles bijelkaar voor mij rond de 900 euromaar inderdaad we hadden onderweg veel bekijks en deze trip maak ik maar 1 keer mee
![]()
Als ik iemand kan vinden die mee wil doen en de route volgend jaar tof word, zal dat mijn eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:34 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Carbagerunstyle, zo hoort dat
[..]
Dat valt mij, wij zijn per persoon een stuk meer kwijt
Ik wacht even de bestemming voor volgend jaar af, maar denk dat het wel even mooi geweest is.
Vlak naast ons met z'n volvo amazone.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:55 schreef Syd het volgende:
[..]
Oef klopt, nog ff gepraat met paar mensen en toen uurtje geslapen omdat ene oude gek om kwart voor 6 stond te toeteren.
quote:Op maandag 1 september 2014 07:09 schreef slangpie het volgende:
Vanavond alweer de inschrijving.
Hoe zat dat ook alweer met de rijbewijsnummers, dat kon later ook nog toch?
Enige dat je per se nodig hebt zijn een bankrekening en je eigen emailadres+naam.quote:Op maandag 1 september 2014 07:09 schreef slangpie het volgende:
Vanavond alweer de inschrijving.
Hoe zat dat ook alweer met de rijbewijsnummers, dat kon later ook nog toch?
Thanksquote:Op maandag 1 september 2014 08:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Enige dat je per se nodig hebt zijn een bankrekening en je eigen emailadres+naam.
De rest kan later allemaal nog.
Overigens gaan wij dit jaar waarschijnlijk skippen, het lijkt er voorlopig even niet in te zitten. Mocht die situatie veranderen, kunnen we altijd nog kijken voor een tweedehandsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |