Ik vind het primaquote:Op zondag 15 juni 2014 18:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij niet echt. Moet misschien nog? geen idee eigen eigenlijk.
Ik niet, en die gaat er niet komen ook. Voor mij hoort bij een vakantie ook vrijheid van de 'plicht' om alles te delen. Ik denk wel dat ik na afloop een verhaal tik en die naar geļnteresseerden mailquote:
Het ligt er ook aan hoe je erin stapt natuurlijk. Vakantie betekent inderdaad vrijheid, maar ik zie de updates niet echt als een plicht. Als het niet kan, dan niet. Kan het wel, dan welquote:Op maandag 16 juni 2014 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet, en die gaat er niet komen ook. Voor mij hoort bij een vakantie ook vrijheid van de 'plicht' om alles te delen. Ik denk wel dat ik na afloop een verhaal tik en die naar geļnteresseerden mail
Ik zie nog niet echt in hoe wij dat gaan doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Is wel leuk voor het thuisfront toch? Wij zijn echt wel voornemens om dit jaar de belevenissen consequent te delen met alle support
- Kut, gequotequote:Op maandag 16 juni 2014 09:27 schreef awiebo het volgende:
https://www.facebook.com/dehealwiizefriezen
Zo, hier ook een teamsite.![]()
![]()
En wij nemen een laptop mee en een teamgenoot van mij is trucker en heeft zelf zo'n duur vodafone red plus abbo. Dus daar gaan wij een beetje op internetten. Maar niet te gek. Moet leuk blijven.![]()
Nog een fotootje er bij![]()
[ afbeelding ]
Als ze hun reguliere baan nog niet hebben opgezegd kunnen ze dat binnenkort wel doen denk ik zoquote:Op maandag 16 juni 2014 14:27 schreef Dingest het volgende:
De organisatie weet het wel lekker verder uit te melken, nu doen ze er nog een regulier type rally bij ookMaar dat zal wel wat ander volk trekken dan de Run.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:00 schreef ueberduitser het volgende:
Gespot, vanmiddag op de oprit.![]()
[ afbeelding ]
Waar lees je dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:27 schreef Dingest het volgende:
De organisatie weet het wel lekker verder uit te melken, nu doen ze er nog een regulier type rally bij ookMaar dat zal wel wat ander volk trekken dan de Run.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:00 schreef ueberduitser het volgende:
Gespot, vanmiddag op de oprit.![]()
[ afbeelding ]
Wij gaan hier voor dagbundels denk ik.Vorig jaar hebben we ons ook wel redelijk gered met die 35 mb per dag :p.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:27 schreef awiebo het volgende:
https://www.facebook.com/dehealwiizefriezen
Zo, hier ook een teamsite.![]()
![]()
En wij nemen een laptop mee en een teamgenoot van mij is trucker en heeft zelf zo'n duur vodafone red plus abbo. Dus daar gaan wij een beetje op internetten. Maar niet te gek. Moet leuk blijven.![]()
quote:
Beste bak geld welquote:Op maandag 16 juni 2014 15:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
www.ramblerally.nl.
1.200 euro inschrijfgeld en je weet niet waar je heen gaat. Het zal vast fantastisch zijn hoor, maar 600 euro de neus kwijt zijn voordat je weg bent, vind ik wel erg veel geld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |