Hosselbaal- eh, baas gespot.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef Replicat het volgende:
Snowgodin? Waar?! Blizzard / Frost Nova this way pls!
Welk geld? Ik studeer man.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is uit op je geld. Smokkel haar over de grens met België. Vastbinden aan een boom met een bakje water en een emmer om in te poepen.
Bahquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn broek uitgetrokken. Zelfs deze extreme maatregel mocht niet baten
Ik heb er hier standaard drie of vier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die had ik dit weekend, maar die heeft een of ander naar mannetje meegenomen
GRAMMATIK MACHT FREI, JAWOHLquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nu ONZ nog, dan FA worden en dan GRA openen.
Heil Moira.
Heldinquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:24 schreef Flippiee het volgende:
Schaamteloos topicpromotie ONZ / [WK POULE] ONZ Subleague
Jouw subleague, Moira haar idee om het te promoten, en Fopje kwam met het idee om een topic te maken. Teamwerk tot en met dit.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:32 schreef Fopje het volgende:
Linkje staat ook in de Radio en de GYM reeks [ afbeelding ]
Prima hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:37 schreef Monopoly het volgende:
Saamhorigheid. Ik vind dat we een dagelijks WK topic moeten hebben. Even kletsen over alles dat is gebeurt op het WK, met een ONZ sausje.
Hier en daar een Brazilliaans tetje of bipsje, speciaal voor Flips wat ontblootte mannen zoals Blind en Ronaldo, speciaal voor Moira een lekkere geile Brazilliaanse shemale en voor Smegmanus enorme jetsers.
Vooruit, voor Hork een dode aangespoelde dolfijn op het Copacobana strand.
Doen?
Nicequote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal eens een OP in elkaar trappen.
Soort VI Oranje maar dan van ONZquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:37 schreef Monopoly het volgende:
Saamhorigheid. Ik vind dat we een dagelijks WK topic moeten hebben. Even kletsen over alles dat is gebeurt op het WK, met een ONZ sausje.
Hier en daar een Brazilliaans tetje of bipsje, speciaal voor Flips wat ontblootte mannen zoals Blind en Ronaldo, speciaal voor Moira een lekkere geile Brazilliaanse shemale en voor Smegmanus enorme jetsers.
Vooruit, voor Hork een dode aangespoelde dolfijn op het Copacobana strand.
Doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |