Na isketch zou je juist nog beter moeten zijn geworden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou ook alleen op paint aangewezen zijn. Zou ook wel kunstig worden, daar niet van
Whehe, met mijn rechtervinger (als linkshandige) op de mousepadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na isketch zou je juist nog beter moeten zijn geworden.
Heb je mijn Jessica creatie nog ontvangen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Na isketch zou je juist nog beter moeten zijn geworden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn Jessica creatie nog ontvangen?
Vond je het mooi?
Nu je het zegt. Ik ben linkshandig, maar geen idee hoe ik sketch.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, met mijn rechtervinger (als linkshandige) op de mousepad
Ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn Jessica creatie nog ontvangen?
Vond je het mooi?
Deze?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
En om terug te komen op je DM.
Ja
en
Nee, wellicht als je de juiste UI instelt.
Ik moet met m'n linkervinger de linkermuisknop op m'n laptop ingedrukt houden, en dan met m'n rechtervinger over de mousepad bewegen om de cursor te bewegen en een lijn te zettenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik ben linkshandig, maar geen idee hoe ik sketch.
[..]
Ja.![]()
Ik twijfelde of ik nog een plaatje terug zou sturen. Ik was werkelijk diep ontroerd door Jessica's en jouw boodschap.
Gewoon terugsturen, toon geen angst, dat zou Jessica ook niet doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik ben linkshandig, maar geen idee hoe ik sketch.
[..]
Ja.![]()
Ik twijfelde of ik nog een plaatje terug zou sturen. Ik was werkelijk diep ontroerd door Jessica's en jouw boodschap.
Om weer terug te keren naar onze DM conversatie:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit eens niet met mijn klote te spelen daar is het te warm voor
Wow wat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moet met m'n linkervinger de linkermuisknop op m'n laptop ingedrukt houden, en dan met m'n rechtervinger over de mousepad bewegen om de cursor te bewegen en een lijn te zetten
Bedankt voor dit geweldige advies. Ik zal er wat meedoen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon terugsturen, toon geen angst, dat zou Jessica ook niet doen.
Scheveningen is weer paar kilometer van Den Haag he. Dat zou wel heel omslachtig worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om weer terug te keren naar onze DM conversatie:
Wassenaar is toch iets van 15 km van Den Haag?
Mss kunnen we wel een OV fiets huren en fietsen.
Ja, ik ga er helemaal voor. Hoop op een plekje in de subtop.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Tof dat je mee doet met ONZ Subleague, Johannes.
Ja, dus als mensen zeggen dat ze m'n paints lelijk vinden dan raakt me dat in m'n zielquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow wat.Dat klinkt nog best ingewikkeld.
[..]
Bedankt voor dit geweldige advies. Ik zal er wat meedoen.
Hij is een topic aan het maken, en ja dat heb ik al doorgegevenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Mono er ook nog? Weet hij wel dat Pax en ik hem en zijn meid graag willen ontmoeten?
Daarom hadden we donderdag moeten kiezen. Gewoon club in en slaapplek regelenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheveningen is weer paar kilometer van Den Haag he. Dat zou wel heel omslachtig worden.
Maar mocht het erop neerkomen dat jullie een nacht gaan doorhalen voor de eerstvolgende trein dan steun ik jullie gegarandeerd.
Zonder muis moet je gewoon een rat tekenen. Kan heel simpel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dus als mensen zeggen dat ze m'n paints lelijk vinden dan raakt me dat in m'n zielIk kan er gewoon niks aan doen zonder muis
Zo veel verdriet.
Beetje koekoek schreeuwen in het oor van een chick (of in jouw geval: een lekkere boi)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom hadden we donderdag moeten kiezen. Gewoon club in en slaapplek regelenJohannes als wingman
Hoe meer mensen, hoe meer concurrentie. Het wordt nog spannend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ga er helemaal voor. Hoop op een plekje in de subtop.
Slaap lekkerquote:
Gewoon FOK! knokploeg ervoor oproepen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dus als mensen zeggen dat ze m'n paints lelijk vinden dan raakt me dat in m'n zielIk kan er gewoon niks aan doen zonder muis
Zo veel verdriet.
Precies.quote:
Is hij een topic aan het maken over onze ontmoeting?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is een topic aan het maken, en ja dat heb ik al doorgegeven
Gewoon alleen in VI quotes praten. Heb ik met tinder wel eens gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje koekoek schreeuwen in het oor van een chick (of in jouw geval: een lekkere boi)
Gelukkig heb ik Gouden Koppel filmpjes en enkele legendarische VI uitzendingen op mijn mediaspeler staan dus tijdens de treinreis ga ik alles even uit mijn hoofd leren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon alleen in VI quotes praten. Heb ik met tinder wel eens gedaan
Hahaha, serieus?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon alleen in VI quotes praten. Heb ik met tinder wel eens gedaan
GoT ivm spoilers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet VI Oranje en GoT nog kijken. Wat eerst?
Snape kills Dumbledorequote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik sta 16e. Dat wordt playoff voetbal.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben inmiddels uit de degradatie regionen. Keurige 14de plek uit 18
hehequote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is hij een topic aan het maken over onze ontmoeting?
Sjonge hij is wel erg enthousiast zeg!
Gordon is te gastquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:52 schreef Monopoly het volgende:
ONZ / [WK topic] Dinsdag 10 Juni 2014: Vers, let's go!
Topic gemacht
Weet sowieso al wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha, serieus?![]()
[..]
GoT ivm spoilers.
Ik hou wel van die ordinaire homohumor. Al vind ik Geer leukerquote:
Hij heeft zijn single gezongen over een sambabal.quote:
Kunnen jullie ook 19 juni?quote:
Ik vond het vandaag niet het terugkijken waard overigensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft zijn single gezongen over een sambabal.
Tommie Beugelsdijk zat er wel in, die had nog een tip, welke speler de mensen in de gaten moeten houden.
Niet Marsiesio maar Cristiano Ronaldo, schijnt wel een talentje te zijn.
[..]
Kunnen jullie ook 19 juni?
Nou wat let je dan om niet VI eerst te kijken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet sowieso al wat er gaat gebeuren.
[..]
Ik hou wel van die ordinaire homohumor. Al vind ik Geer leuker
oh ja Gordon denkt soms echt dattie de man is terwijl het eigenlijk stiekem gewoon best wel een graftak isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet sowieso al wat er gaat gebeuren.
[..]
Ik hou wel van die ordinaire homohumor. Al vind ik Geer leuker
eeeh geen idee, moet je ff aan mono vragenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft zijn single gezongen over een sambabal.
Tommie Beugelsdijk zat er wel in, die had nog een tip, welke speler de mensen in de gaten moeten houden.
Niet Marsiesio maar Cristiano Ronaldo, schijnt wel een talentje te zijn.
[..]
Kunnen jullie ook 19 juni?
quote:
Ik heb hem dus niet zelf gemaakt he, ik heb alleen maar de banner van vbl gepakt en dat doorgekrastquote:
Ja dat had ik door, daarom issie prachtigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem dus niet zelf gemaakt he, ik heb alleen maar de banner van vbl gepakt en dat doorgekrast
Dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat had ik door, daarom issie prachtig
Ja als first lady van dit landje stijgt het hem soms allemaal naar het hoofdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh ja Gordon denkt soms echt dattie de man is terwijl het eigenlijk stiekem gewoon best wel een graftak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |