Oh cool, wist niet dat dat bestondquote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zie edit haha, had linkje bij geplakt: MED / Moira. op CRE
Dat bedoelde ik met tetten. Ro's tettenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En gelukkig een wilde rodawa gevangen met m'n ultra ball
Nu welquote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh cool, wist niet dat dat bestond
Tevens jij ook Snow.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En gelukkig een wilde rodawa gevangen met m'n ultra ball
Begin je nu al.quote:
Moobsquote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met tetten. Ro's tetten
Ik ken amper wat van voetbalquote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tevens jij ook Snow.
Vul die WK poule in van FOK! en dan ook even aansluiten bij ONZSC subleague
[..]
Begin je nu al.
Jaaa ik had mono ook nog gehosseld, die zit er ook inquote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tevens jij ook Snow.
Vul die WK poule in van FOK! en dan ook even aansluiten bij ONZSC subleague
[..]
Begin je nu al.
Naisquote:Op maandag 9 juni 2014 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa ik had mono ook nog gehosseld, die zit er ook in
Boeiend. Ik heb ook zomaar wat ingevuldquote:
Anders vullen we hem samen in.quote:
Ik zag hetquote:Op maandag 9 juni 2014 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa ik had mono ook nog gehosseld, die zit er ook in
Vul m wel ff in, moet er nog twee anderenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een vrouw.
Tevens doe je mee met FOK! wk poule? En dam net name met de ONZ SC subleague?
Hehe zelfde probleem.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vul m wel ff in, moet er nog twee anderen
Dit inderdaadquote:
Wil ik ditquote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt de poule ook nog niet ingevuld.
Maar ik kan heul niet knutselen enzoquote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu welEn nu gaan we 't nóg toffer maken en ga je er posten
Gewoon doenquote:
Ook niet painten? Ook niet shoppen? Ook niet kleien? Ook niet vogelhuisjes maken?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar ik kan heul niet knutselen enzo
We gaan morgen gewoon allemaal snow DM'en/quoten dat ze dat ding in moet vullen.quote:
Als wij met ons aanmoedigende gedrag niet bovenaan in de subleague komen te staan dan weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon doenFf 5 minuutjes van je tijd om random antwoorden in te vullen en je aan te sluiten bij de ONZ SC subleague
En anders maak ik je dit weekend dronken, en vullen we het dan in.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom ga jij me er aan houden natuurlijk
Ik had het zelfde jaquote:Op maandag 9 juni 2014 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Ik was ook stoned dus ik had er op de helft pas aan gedacht dat een team ook 0 punten gescoord kon hebbenHad dus eerst alleen 3-1's en 1-2's enzo ingevuld, pas daarna de (meestvoorkomende) 0-1's en 2-0's pas
Snap je dit verhaal? Ik heb het idee dat het een beetje vaag geformuleerd is
Dit is de laatste emo.gif van deze post:
Moet wel voor a.s. donderdag 21:59quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En anders maak ik je dit weekend dronken, en vullen we het dan in.
#teamflipsmoiraquote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als wij met ons aanmoedigende gedrag niet bovenaan in de subleague komen te staan dan weet ik het ook niet meer.
[..]
En anders maak ik je dit weekend dronken, en vullen we het dan in.
Ook een ideequote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
We gaan morgen gewoon allemaal snow DM'en/quoten dat ze dat ding in moet vullen.
Vraag gewoon iemand om hulp.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En wie gaat mij er bij helpen dan
Oh kak.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet wel voor a.s. donderdag 21:59
Je brein.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En wie gaat mij er bij helpen dan
Oh dan lag het misschien ook gewoon aan m'n normale brein, niet m'n stonedequote:Op maandag 9 juni 2014 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik had het zelfde jaMaar ik was niet stoned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |