Ik zit het ook te kijkenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef isax het volgende:
ik ga toch maar weer een aflevering orange is the new black kijken.
ik kijk echt vanalles door elkaar. kan niet goed zijn.
En ik was het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
Ben ik even weg, gaat het weer over pijpen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had toch wel een deep-throat gifje verwacht van jou.
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef isax het volgende:
ik ga toch maar weer een aflevering orange is the new black kijken.
ik kijk echt vanalles door elkaar. kan niet goed zijn.
ik keek heel kort anime maar die tieten irriteren mequote:Op maandag 9 juni 2014 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb daar nooit last van, ik kijk op het moment 12 anime series door elkaar. (Oke, ik kijk al een paar weken wat minder omdat druk, maar dat pak ik straks weer op) En ik lees op het moment drie boeken en een manga
Ik erger me er eerlijk gezegd ook kapot aan soms, het doet soms zo af van het verhaal. Maar er zijn ook een hoop series waarbij dat niet zo is. En als je nu net die paar series weet te vinden met een enorm goed verhaal, zonder al die fluff er bij, bohhquote:Op maandag 9 juni 2014 23:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik keek heel kort manga maar die tieten irriteren me
De liefde. Koud. Afstand.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is vrij makkelijk te doen, maar ga er nu even geen tijd in steken sorry
ik typte perongelijk mangaquote:Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik erger me er eerlijk gezegd ook kapot aan soms, het doet soms zo af van het verhaal. Maar er zijn ook een hoop series waarbij dat niet zo is. En als je nu net die paar series weet te vinden met een enorm goed verhaal, zonder al die fluff er bij, bohh
Deadline?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb zoveel stress op het moment, je wilt het niet weten.
Dan toch maar amputeren.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:20 schreef isax het volgende:
ik denk niet dat die splinter er uit komt door baking soda trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |