Godver moet ik me nou gaan bewijzen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kom je anders bij een bericht van een dag oud?
Jij wilde alleen in bed.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stoel, tafel, bank, vloer, achterbank van een auto, motorkap, muurtje, bed.
De locaties ken ik wel. Genoeg getestquote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
daten dan maar in plaats van neuken?quote:
quote:
nee, jij bent te jong.quote:
Veel succes met het neuken op jouw achterbankquote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt het hele huis doorgewerkt?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PlsVerzin geen dingen die niet waar zijn
Waarom zou je het op een oncomfortabele plek doen als het ook in bed kan?quote:
Zit er zeker nietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel succes met het neuken op jouw achterbank
Nee, ik ben niet vies van wat experimenteren.quote:
Pls denk niet dat we het niet gedaan hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
het was op de bank?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Peu is terugquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, voor de sierquote:
Alleen omdat het te warm is om iets anders te doenquote:
Niks mis met bed.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je het op een oncomfortabele plek doen als het ook in bed kan?
niet alleen daarover toch?quote:
Ja, dat gaat 'm niet wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was de butler zeg ik jequote:
met de kandelaar?quote:
ik dacht dat het eenmalig was?quote:
Motorkap kan prima, achterklep is ideaal als je wilt beffen of zij pijpenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat gaat 'm niet wordenDe voorstoelen ook niet, de motorkap ook niet, de achterklep ook niet
Hij wil natuurlijk niet met jou gezien worden, snap dat dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Niks mis met bed.
Maar vinniie noemde zoveel plekken op terwijl hij dat niet wilde
niet?quote:
Verstandig, de rest komt vanzelf wel tijnquote:
Gewoon daar doen waar je zin hebt en enigszins mogelijk is...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Motorkap kan prima, achterklep is ideaal als je wilt beffen of zij pijpen
Deze man weetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon daar doen waar je zin hebt en enigszins mogelijk is...
Dat zei ik niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Pls denk niet dat we het niet gedaan hebben
Ja.quote:
Succes met mijn eettafelquote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Niks mis met bed.
Maar vinniie noemde zoveel plekken op terwijl hij dat niet wilde
Eerst wat ervaring krijgenquote:
Zit mijn spoiler in de wegquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik iemand op mijn motorkap laat zitten?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet bij mijn auto, ik heb geen achterklep.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
onmogelijkquote:
die kan geen 60kg aan? Dan levert die ook geen serieuze downforce, dus is het puur "show, no-go"quote:
Dat zei ik niet, zei alleen dat het konquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik iemand op mijn motorkap laat zitten?
handen erop, en kont naar achter. Vinnie, je snapt het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik iemand op mijn motorkap laat zitten?
Geen coupe hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Niet bij mijn auto, ik heb geen achterklep.
saaierdquote:
jij moet nog ervaring opdoen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst wat ervaring krijgenof begon jij ook gelijk met zwemmen in het diepe band?
Waar heb jij het allemaal gedaan?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
saaierd
[..]
jij moet nog ervaring opdoen?
omg iemand kent tijn niet hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
saaierd
[..]
Peu, ik heb een 1.5 vtec-equote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kan geen 60kg aan? Dan levert die ook geen serieuze downforce, dus is het puur "show, no-go"
SHOTS FIRED! RATATATATATATAquote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk niet met jou gezien worden, snap dat dan.
Waar heb jij het allemaal gedaan dan?quote:
Wannabee jeep, wel zo handig bij mijn bijbaanquote:
True that.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, zei alleen dat het kon
Dat zou misschien de enige mogelijkheid zijn jaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
handen erop, en kont naar achter. Vinnie, je snapt het niet
Ik stopte met lezen bij de 1quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Peu, ik heb een 1.5 vtec-e
Daar is geen go aan te behalen.
Mijn hele seksleven is een handvolquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
saaierd
[..]
Hey jijquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
saaierd
[..]
Nog ergerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Wannabee jeep, wel zo handig bij mijn bijbaan
quote:
Gmtaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb jij het allemaal gedaan dan?
quote:
OMG, NEUKEN?quote:
quote:
Ondertussen al meer dan ik hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn![]()
Ik dacht dat ik al weinig ervaring had
goed idee van mezelf.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True that.
[..]
Dat zou misschien de enige mogelijkheid zijn ja
Jij hebt ook een "dark side"?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Wannabee jeep, wel zo handig bij mijn bijbaan
Komt ooit nog wel fax. Ik geloof er echt niets van dat jij eeuwig vrijgezel blijftquote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ondertussen al meer dan ik hoor.
Tja ik heb vaker geneukt... ook omdat er een knop omging op een gegeven moment. Maar kusjekroelikbenzoverliefdopjeseks gaat nooit gebeuren
Boeiend, ik rij 1 op 7,5 gemiddeld en daar hoor je me nooit over. Alleen dat ik elke 350km moet tanken is vervelend.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel lekker zuinig
En er hangen soms hippe Cars zonneschermen in.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb vaker geneukt... ook omdat er een knop omging op een gegeven moment. Maar kusjekroelikbenzoverliefdopjeseks gaat nooit gebeuren
Nee, stalpootjes, he.quote:
Onbewustquote:
Eh, wat? Nee, mijn eigen bedrijfje brengt nog te weinig op. Ds heb ik mijn bijbaan behouden.quote:
Meer argumenten heb ik nietquote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boeiend, ik rij 1 op 7,5 gemiddeld en daar hoor je me nooit over. Alleen dat ik elke 350km moet tanken is vervelend.
uhm ff denken..quote:
DON'T GIVE UP ON ME!11quote:
Hoiquote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef artelligence het volgende:
Ben ik weer even. Zie dat zeefje de lapo weer gekaapt heeft. Dat Vin zeefje heeft uitgewoond op de bank en in bed. Dat MK een geile donder is (maar dat 'wist' ik al).
Btw, bed is idd gewoon lekker.
Jij hebt ook maar 2 cilindersquote:
Je bent een waardig lidquote:
Je moet het echt eens op een pooltafel doen hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 22:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm ff denken..
bed, bank, salontafel, eettafel, kast (vitrinekast waarbij het onderste deel stuk uitsteekt), tegen de muur, douche, bad, trap, kleedhokje, vloer, zolder, uh ik denk dat dat het wel was
Dexter niet gezien?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat? Nee, mijn eigen bedrijfje brengt nog te weinig op. Ds heb ik mijn bijbaan behouden.
jezus, moeilijk ben je hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Alleen niet nu hoor, ik word liever nat van wat anders dan de regen.
Ben je anaal ontmaagd?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm ff denken..
bed, bank, salontafel, eettafel, kast (vitrinekast waarbij het onderste deel stuk uitsteekt), tegen de muur, douche, bad, trap, kleedhokje, vloer, zolder, uh ik denk dat dat het wel was
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar 2 cilinderseen beetje luchtcompressor heeft dat al.
Wtf, dat is alles?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm ff denken..
Tss, niet eens een hoi terugquote:Op maandag 9 juni 2014 22:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm ff denken..
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet het echt eens op een pooltafel doen hoor
Je weet niet half hoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, mis ik daar iets aan?quote:
goede vraag.quote:
Niet de hoop opgevenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh, dit had ik niet verwacht.quote:
Goede samenvattingquote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik neuk me de tering maar ben nniet verliefd dus daarom zielig
Niet meer in mn huidige auto, licht kleurige bekledingquote:
Omg Hoe danquote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
raarste plek was bij mij in een tent die opgezet was in de winkel![]()
spannend wel. Alleen durfde we niet compleet naakt te gaan
haha, tja xD is lekker hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dit had ik niet verwacht.Nice.
Ik wilde net weggaan uit deze sekspraat, maar pikte dit nog net even mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Arme jongen, ik leef met je meequote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik neuk me de tering maar ben nniet verliefd dus daarom zielig
Wutquote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
Mooie actie!quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, nu is het omdat ik het vraag zeker? Nee, dat maak je niet zomaar goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
zo'n tentenwinkel, en vanbinnen de rits aan elkaar geknooptquote:
Handboek eronder, dan kan het bestquote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet meer in mn huidige auto, licht kleurige bekleding
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo'n tentenwinkel, en vanbinnen de rits aan elkaar geknooptWe gingen een iglo tentje kopen. en elkaar uitdagen.
Thnxquote:
srsquote:
Topic zit vol met sletten, mannelijk en vrouwelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef zeefje het volgende:
Amangold is eigenlijk een sletje zo te lezen.
Is dan ook de sletjessc
Nee deze gaat het niet worden hoor meneer de verkopert.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo'n tentenwinkel, en vanbinnen de rits aan elkaar geknooptWe gingen een iglo tentje kopen. en elkaar uitdagen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, nu is het omdat ik het vraag zeker? Nee, dat maak je niet zomaar goedik had het niet gezien, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Topic zit vol met sletten, mannelijk en vrouwelijk
Nee, geheim van de smidquote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kan je mij leren hoe je hier foksters hosselt?
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet niet half hoeJe hebt mij gedaan. Natuurlijk ben je dan niet moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Goed hoorquote:
sletje omdat ik van anaal houd? asjeblieft zegquote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef zeefje het volgende:
Amangold is eigenlijk een sletje zo te lezen.
Is dan ook de sletjessc
Vrouwem zijn hoerwn toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Topic zit vol met sletten, mannelijk en vrouwelijk
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik had het niet gezien, sorryVooruit dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee deze gaat het niet worden hoor meneer de verkopert.
Dit ding neukt voor geen meter.
Dat kan wel, maar met dit weer kan je net zo makkelijk in het gras gaan liggenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Handboek eronder, dan kan het best
Je hoort er niet bij als je mij nog niet gedaan hebt hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
sletje omdat ik van anaal houd? asjeblieft zeg
Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja, dat doen nette meisjes natuurlijk niet hequote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Alsof jij wel moeilijk bentquote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je hebt mij gedaan. Natuurlijk ben je dan niet moeilijk
Rot kinderenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]gelukkig heeft niemand ons gezien, alleen waren rondrennende kinderen wel een beetje een storende factor.
Jij, al rimmend Amangold plezieren... Stiekem bi-schierig, dus triootje met artelligence uiteraard. Mooi, ik ga even 'slapen'quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat spannend, dat je betrapt kan worden?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]gelukkig heeft niemand ons gezien, alleen waren rondrennende kinderen wel een beetje een storende factor.
ik, en andersom ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft er wel eens toegekeken terwijl andere aan het seksen waren?
Ja lekker buitenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar met dit weer kan je net zo makkelijk in het gras gaan liggen
Ja en andersom ookquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Als ze er geld voor vragen dan wel, anders slettenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit dan maartopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, wel een aantal keer pottekijkers gehadquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
dankuquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hoort er niet bij als je mij nog niet gedaan hebt hoor
Smooth, deze dame.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat spannend, dat je betrapt kan worden?
Gelukkig ben ik geen nette meid danquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja, dat doen nette meisjes natuurlijk niet he
check. In een hotel dat uitkeek op de slaapkamer van een jong stelletje, eerst gekeken met mijn vriendin, daarna zelf geneukt.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik alleen kijkenquote:
soms.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat spannend, dat je betrapt kan worden?
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
topVan harte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
na een aantal keer is het niet meer geil hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik alleen kijkenmaar dat was wel geil
Kan vanavondquote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja lekker buitennog beter
Ik wil het graag een X in de regen doen
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik alleen kijkenmaar dat was wel geil
Andersom vond ik het wel een aparte ervaring.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
na een aantal keer is het niet meer geil hoor.
althans, voor mij niet.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Van harte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, het blijft spannend om betrapt te kunnen worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
na een aantal keer is het niet meer geil hoor.
althans, voor mij niet.
Niemand die mee kan hierquote:
Geef je geen ongelijk, ik had t over mezelfquote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef AMangold het volgende:
[..]
[/spoiler]ik geef deze niet op[/spoiler]
Vertel.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Andersom vond ik het wel een aparte ervaring.
daar ging dit niet overquote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, het blijft spannend om betrapt te kunnen worden.
haha, ik ben geen nummertjequote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fout antwoord. Geef je nummer, spreken we een keer af
Geen scharrel in de buurt die tijd heeft? Ik zou het wel wetenquote:
Ja in het begin vond ik het wel heel erg ongemakkelijk ja.quote:
ik vind het fijner dat iemand kijkt dan dat ik zelf moet kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Andersom vond ik het wel een aparte ervaring.
Ben bang van nietquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen scharrel in de buurt die tijd heeft? Ik zou het wel weten
Ow, om zelf te kijken? Dat vind ik niet zo spannend eigenlijkquote:
je bent anders wel mijn nummer 1, schatje.quote:
nee ik dus ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, om zelf te kijken? Dat vind ik niet zo spannend eigenlijk
Stel in een hotelkamer, zij vonden het geil als er werd toegekeken en ik wilde toekijken. En er waren nog een paar gasten die toekeken. En ook meededen.quote:
Ligt er een beetje aan naar wie je kijkt ook denk ikquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het fijner dat iemand kijkt dan dat ik zelf moet kijken.
en ja, da's een flauwe grap.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
je bent anders wel mijn nummer 1, schatje.
Wat een gemis.quote:
Twee keer gehad, twee keer waren het 50 plussers. Sorry, maar niet mijn ding...quote:
wellicht ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan naar wie je kijkt ook denk ik
ik had een poly relatie, dus dat was anders.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Twee keer gehad, twee keer waren het 50 plussers. Sorry, maar niet mijn ding...
Dan heb je de verkeerde locatie uitgezochtquote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ja erg he, en ik heb me toch een zin vandaagquote:
Je ouders zien seksenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Vaag...quote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel in een hotelkamer, zij vonden het geil als er werd toegekeken en ik wilde toekijken. En er waren nog een paar gasten die toekeken. En ook meededen.
ook hoii, jou ken ik nog niet volgens mijquote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
je bent anders wel mijn nummer 1, schatje.
Hier nog een, de hele dag al, komt door t weer denk ik. Zag vandaag nog een heel aantal geschikte plekjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja erg he, en ik heb me toch een zin vandaag
Dat zal vast schelen ja. Ik voel me soms echt een onervaren broekie hier overigens, terwijl ik toch echt meer geprobeerd heb dan 70% van de Nederlandse bevolkingquote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had een poly relatie, dus dat was anders.
Waren mijn achterburenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde locatie uitgezocht
Wat? Waat? waaaaaaaaaaaaaaaaat???quote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel eens gehad dat er iemand zat te luisteren terwijl ik bezig was.
En een keer dat iemand in het bed ernaast lag. Maar we dachten dat hij sliep.
Pfff, alleen vandaag? Dit weer is echt niet goed voor mijquote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja erg he, en ik heb me toch een zin vandaag
Ik vond het juist spannend dat er random mensen langs liepen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had een poly relatie, dus dat was anders.
Als de berg niet naar Mohammed dan gaat Mohammed wel naar de berg.quote:
ik heb ook bizar veel gedaan en extreme dingen gedaan, dus je moet jezelf niet met mij vergelijken..quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zal vast schelen ja. Ik voel me soms echt een onervaren broekie hier overigens, terwijl ik toch echt meer geprobeerd heb dan 70% van de Nederlandse bevolking
Ja ik kan ook we wat plekjes bedenkenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier nog een, de hele dag al, komt door t weer denk ik. Zag vandaag nog een heel aantal geschikte plekjes.
in dat geval: hoi, ik ben AirwiN.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
ook hoii, jou ken ik nog niet volgens mij
Oh, als ik die ander was, zou ik het niet kunnen laten om er een opmerking over te maken. "Wat trek jij een raar gezicht als je klaarkomt.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
lol, zo dicht bij huis doe ik het niet publiekelijkquote:
Ik heb altijd wel zinquote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Pfff, alleen vandaag? Dit weer is echt niet goed voor mij
Hehe, inderdaad wel eens gedaan met een vriendin op de kamer, en met dit weer sowieso altijd met het raam open, dus dan kan iedereen mee genieten, lekker boeiend.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap ik. Toch zonde dat ik zo'n moeite met versieren heb. Ik heb nog genoeg dat ik wil proberenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb ook bizar veel gedaan en extreme dingen gedaan, dus je moet jezelf niet met mij vergelijken..
Jij had toch n leven?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, zo dicht bij huis doe ik het niet publiekelijk
wat wil je proberen?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Snap ik. Toch zonde dat ik zo'n moeite met versieren heb. Ik heb nog genoeg dat ik wil proberen
wil eigenlijk een bootje, lekker op de Loosdrechtse plassenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik kan ook we wat plekjes bedenken![]()
Met dit weer is buiten wel ideaal idd
Ik weet niet of ik een raar gezicht trek.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, als ik die ander was, zou ik het niet kunnen laten om er een opmerking over te maken. "Wat trek jij een raar gezicht als je klaarkomt."
Lel. Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las even in hetzelfde bed naast me
ik heb het wel es gedaan in mijn achtertuin.quote:
haha ja nu nog weten te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je zeker doen is echt leukquote:Op maandag 9 juni 2014 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wil eigenlijk een bootje, lekker op de Loosdrechtse plassen
Klopt, maar t is te warm vanavondquote:
Een trio staat nog steeds met stip op 1, en dan zowel FFM als MFM. Er zijn ook altijd andere locaties te verzinnen (het strand heb ik bijvoorbeeld nog nooit getest)quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha ja nu nog weten te houden
Ik voel me afgewezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plakkend zand is niet zo geweldigquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Een trio staat nog steeds met stip op 1, en dan zowel FFM als MFM. Er zijn ook altijd andere locaties te verzinnen (het strand heb ik bijvoorbeeld nog nooit getest)
Gaat ook zeker wel gebeuren. Heb het al eens gedaan, maar nog nooit 's nachts.quote:
dan maar geen seksquote:
ja inmiddels welquote:
daarom ook geen kinderen nemen want minder seksquote:
ikquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
heb ik al gedaan. want weissmanquote:
vond ik viesquote:
Geen last van als de handdoek groot genoeg isquote:
Het strand lijkt mij niet zo fijn, zand overalquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Een trio staat nog steeds met stip op 1, en dan zowel FFM als MFM. Er zijn ook altijd andere locaties te verzinnen (het strand heb ik bijvoorbeeld nog nooit getest)
Ga je daarna/tijdens de zee in?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het strand lijkt mij niet zo fijn, zand overal
ik wil nog wel eens mmv.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
doe maarquote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenwijs als ik ben ga ik het de volgende keer toch proberen
Ja idd dan spoel je zo het zand er weer afquote:
En die ik jou laatst vertelde?quote:
I will keep that in mindquote:
ik ookquote:
Ik zou het ook wel een keer willenquote:
Zolang niet van me verwacht word dat ik iets bij de andere man moet doen wil ik het best proberen jaquote:
Nee doet hij dan wel bij jouquote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang niet van me verwacht word dat ik iets bij de andere man moet doen wil ik het best proberen ja
Als de ballen raken ben je homoquote:Op maandag 9 juni 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang niet van me verwacht word dat ik iets bij de andere man moet doen wil ik het best proberen ja
I'll keep that in mind.quote:
is leuk joh.quote:
omgquote:
Valt te overwegen. Al hangt dat van de andere man af.quote:
Hm, mag ik daar even over nadenken? Ik hoef in ieder geval geen leuter in mijn reetquote:
quote:
neem maar van mij aan dat het zo is.quote:
nou wat wil je precies weten?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
omg
tell me more
ik wil ook, nu nog twee mannen vinden![]()
quote:
Ach, beetje open mind houden johquote:Op maandag 9 juni 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Valt te overwegen. Al hangt dat van de andere man af.
[..]
Hm, mag ik daar even over nadenken? Ik hoef in ieder geval geen leuter in mijn reet
[..]
quote:
lekker anaal laten penetreren johquote:Op maandag 9 juni 2014 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Valt te overwegen. Al hangt dat van de andere man af.
[..]
Hm, mag ik daar even over nadenken? Ik hoef in ieder geval geen leuter in mijn reet
[..]
i willquote:
Op dat gebied niet. Dat is bij mijn alleen een uitgangquote:
Ik dacht dat je geen stront aan de knikker wilde?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
omg
tell me more
ik wil ook, nu nog twee mannen vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |