Godver moet ik me nou gaan bewijzen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kom je anders bij een bericht van een dag oud?
Jij wilde alleen in bed.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stoel, tafel, bank, vloer, achterbank van een auto, motorkap, muurtje, bed.
De locaties ken ik wel. Genoeg getestquote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
daten dan maar in plaats van neuken?quote:
quote:
nee, jij bent te jong.quote:
Veel succes met het neuken op jouw achterbankquote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt het hele huis doorgewerkt?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PlsVerzin geen dingen die niet waar zijn
Waarom zou je het op een oncomfortabele plek doen als het ook in bed kan?quote:
Zit er zeker nietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel succes met het neuken op jouw achterbank
Nee, ik ben niet vies van wat experimenteren.quote:
Pls denk niet dat we het niet gedaan hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
het was op de bank?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Peu is terugquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, voor de sierquote:
Alleen omdat het te warm is om iets anders te doenquote:
Niks mis met bed.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je het op een oncomfortabele plek doen als het ook in bed kan?
niet alleen daarover toch?quote:
Ja, dat gaat 'm niet wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het was de butler zeg ik jequote:
met de kandelaar?quote:
ik dacht dat het eenmalig was?quote:
Motorkap kan prima, achterklep is ideaal als je wilt beffen of zij pijpenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat gaat 'm niet wordenDe voorstoelen ook niet, de motorkap ook niet, de achterklep ook niet
Hij wil natuurlijk niet met jou gezien worden, snap dat dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Niks mis met bed.
Maar vinniie noemde zoveel plekken op terwijl hij dat niet wilde
niet?quote:
Verstandig, de rest komt vanzelf wel tijnquote:
Gewoon daar doen waar je zin hebt en enigszins mogelijk is...quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Motorkap kan prima, achterklep is ideaal als je wilt beffen of zij pijpen
Deze man weetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon daar doen waar je zin hebt en enigszins mogelijk is...
Dat zei ik niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Pls denk niet dat we het niet gedaan hebben
Ja.quote:
Succes met mijn eettafelquote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Niks mis met bed.
Maar vinniie noemde zoveel plekken op terwijl hij dat niet wilde
Eerst wat ervaring krijgenquote:
Zit mijn spoiler in de wegquote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik iemand op mijn motorkap laat zitten?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet bij mijn auto, ik heb geen achterklep.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
onmogelijkquote:
die kan geen 60kg aan? Dan levert die ook geen serieuze downforce, dus is het puur "show, no-go"quote:
Dat zei ik niet, zei alleen dat het konquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik iemand op mijn motorkap laat zitten?
handen erop, en kont naar achter. Vinnie, je snapt het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik iemand op mijn motorkap laat zitten?
Geen coupe hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Niet bij mijn auto, ik heb geen achterklep.
saaierdquote:
jij moet nog ervaring opdoen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst wat ervaring krijgenof begon jij ook gelijk met zwemmen in het diepe band?
Waar heb jij het allemaal gedaan?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
saaierd
[..]
jij moet nog ervaring opdoen?
omg iemand kent tijn niet hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
saaierd
[..]
Peu, ik heb een 1.5 vtec-equote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kan geen 60kg aan? Dan levert die ook geen serieuze downforce, dus is het puur "show, no-go"
SHOTS FIRED! RATATATATATATAquote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk niet met jou gezien worden, snap dat dan.
Waar heb jij het allemaal gedaan dan?quote:
Wannabee jeep, wel zo handig bij mijn bijbaanquote:
True that.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, zei alleen dat het kon
Dat zou misschien de enige mogelijkheid zijn jaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
handen erop, en kont naar achter. Vinnie, je snapt het niet
Ik stopte met lezen bij de 1quote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Peu, ik heb een 1.5 vtec-e
Daar is geen go aan te behalen.
Mijn hele seksleven is een handvolquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
saaierd
[..]
Hey jijquote:Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
saaierd
[..]
Nog ergerquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Wannabee jeep, wel zo handig bij mijn bijbaan
quote:
Gmtaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb jij het allemaal gedaan dan?
quote:
OMG, NEUKEN?quote:
quote:
Ondertussen al meer dan ik hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn![]()
Ik dacht dat ik al weinig ervaring had
goed idee van mezelf.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True that.
[..]
Dat zou misschien de enige mogelijkheid zijn ja
Jij hebt ook een "dark side"?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Wannabee jeep, wel zo handig bij mijn bijbaan
Komt ooit nog wel fax. Ik geloof er echt niets van dat jij eeuwig vrijgezel blijftquote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ondertussen al meer dan ik hoor.
Tja ik heb vaker geneukt... ook omdat er een knop omging op een gegeven moment. Maar kusjekroelikbenzoverliefdopjeseks gaat nooit gebeuren
Boeiend, ik rij 1 op 7,5 gemiddeld en daar hoor je me nooit over. Alleen dat ik elke 350km moet tanken is vervelend.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel lekker zuinig
En er hangen soms hippe Cars zonneschermen in.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ondertussen al meer dan ik hoor.
Tja ik heb vaker geneukt... ook omdat er een knop omging op een gegeven moment. Maar kusjekroelikbenzoverliefdopjeseks gaat nooit gebeuren
Nee, stalpootjes, he.quote:
Onbewustquote:
Eh, wat? Nee, mijn eigen bedrijfje brengt nog te weinig op. Ds heb ik mijn bijbaan behouden.quote:
Meer argumenten heb ik nietquote:Op maandag 9 juni 2014 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boeiend, ik rij 1 op 7,5 gemiddeld en daar hoor je me nooit over. Alleen dat ik elke 350km moet tanken is vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |