Ik heb het toch ook niet over CoD en fifa? Fifa is overigens logisch dat is een sportsgame. Mario 1 per console? Weet je dat zeker?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ieder jaar een nieuwe CoD, een nieuwe fifa.
nintendo komt per console maar met 1 grote mario, 1 mario kart, 1 grote zelda.
Ik kijk volgens mij al dertien jaar E3s. Dit is mogelijk de allerslechtste. Het melodietje van Mass Effect was letterlijk het enige interessante.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Keyos het volgende:
Is het nog de moeite waard om die van EA helemaal terug te kijken? Door een foute vermelding op een website heb ik de hele persconferentie gemist omdat ik dacht dat het 22:00 was (was ondertussen die van Microsoft aan het terugkijken).
een grote mario game, op galaxy 1 en 2 na.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over CoD en fifa? Fifa is overigens logisch dat is een sportsgame. Mario 1 per console? Weet je dat zeker?
Dat zou behoorlijk dom zijn van ze.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
waarschijnlijk word dat niet de stijl die ze gaan gebruiken
Ik hoop het.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
waarschijnlijk word dat niet de stijl die ze gaan gebruiken
Grote Mario game? Je praat poep broederquote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
een grote mario game, op galaxy 1 en 2 na.
N64 had mario 64. GC had sunshine, wii had galaxy 1 + 2, en de wiiu heeft super mario 3d world.
Doorgaan werkt vanzelfquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Dagger87 het volgende:
wil hardline downloaden, maar blijft op authenticating hangen op de site.
you know nooooting Jon Snow.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nintendo met Kirby 24, Mario 188 en Zelda 54 daar zit iedereen op te wachten
dat was 2 jaar geleden al in het nieuws dat het echt typisch en tech demo was en het niet zeker was dat ze die stijl gingen gebruiken, dat het ook kan zijn dat ze de stijl van SS gaan gebruiken.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
Moet ik doorgaan? Mario Kart is ook gewoon Mario alleen een racegame
Wil 'm voor de ps4 hebben, maar kan geen verbinding maken met de ea serversquote:Op maandag 9 juni 2014 22:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doorgaan werkt vanzelf
Op de PC ben ik nu in en op de PS4 moet ik op een mail wachten
Hooo Cod Advanced Warfighter is geen CoD want het is in de ruimtequote:
Mario DS is niet voor de 3DS.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grote Mario game? Je praat poep broeder
3DS:
New Super Mario
Mario Kart
Mario Dream Team
Super Mario DS
Mario Party
Mario 3D Land
Moet ik doorgaan? Mario Kart is ook gewoon Mario alleen een racegame maar het doet er niets aan af dat het uitmelkerij nr zoveel is.
Via de website of op de PS4?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Wil 'm voor de ps4 hebben, maar kan geen verbinding maken met de ea servers
Pionier mochten ze willen. Dat is nog altijd SEGA vriendquote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mario DS is niet voor de 3DS.
je zit verkeerd vriend. Nintendo is de pionier van de game industrie, leer je geschiedenis is even opnieuw. Alleen daarom is nintendo opperbaas.
Waar héb je het over?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
Hooo Cod Advanced Warfighter is geen CoD want het is in de ruimte![]()
![]()
![]()
![]()
Ook leuk om dan te realiseren dat we dus nog tot de volgende E3 moeten wachten tot de killer games worden aangekondigd , die dan vervolgens nog een tijd op zich laten wachten tot de release.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kijk volgens mij al dertien jaar E3s. Dit is mogelijk de allerslechtste. Het melodietje van Mass Effect was letterlijk het enige interessante.
Kijk hem boos zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hooo Cod Advanced Warfighter is geen CoD want het is in de ruimte![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker toch op met je Nintendo. Dat ze maar eens wat fatsoenlijks uitbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |