Het is al goed, schatjequote:Op maandag 16 juni 2014 13:24 schreef Mike het volgende:
Als een mod de boeken niet leest, is het compleet onduidelijk wat een spoiler is en wat niet.
Voor boekenlezers ook niet omdat echt alles door elkaar gaat qua verhaal. Op sommige vlakken is de serie al verder dan de boeken en andersom.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:24 schreef Mike het volgende:
Als een mod de boeken niet leest, is het compleet onduidelijk wat een spoiler is en wat niet.
Maar hij had het helemaal "zelf" verzonnen!!!quote:Op maandag 16 juni 2014 13:23 schreef Poesopstokje het volgende:
En die Lyanna/Rhaegar theorie ging ook nérgens over als ''serie''kijker zijnde..
Dat zeg ik, dikke fucking vette bullshitquote:Op maandag 16 juni 2014 13:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar hij had het helemaal "zelf" verzonnen!!!
Mwa, in de serie wordt wel heel duidelijk gemaakt dat Lyanne en Rhaegar een liefdesrelatie hadden.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar hij had het helemaal "zelf" verzonnen!!!
Als boeklezers ben je pas 1 keer 'gespoiled' dit seizoen, waar verder ook geen vervolg op is gekomen. Valt wel mee dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
Voor boekenlezers ook niet omdat echt alles door elkaar gaat qua verhaal. Op sommige vlakken is de serie al verder dan de boeken en andersom.
Vind je? De gemiddelde kijker zal het niet opgemerkt hebben, lijkt me zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:26 schreef Kirov het volgende:
[..]
Mwa, in de serie wordt wel heel duidelijk gemaakt dat Lyanne en Rhaegar een liefdesrelatie hadden.
Volgens mij waren er 2 of 3 dingen. De dood van Jojen, Gregor = Robert Strong, Night's King leeft nog en is een Other en nog één waar ik zo niet op kan komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Als boeklezers ben je pas 1 keer 'gespoiled' dit seizoen, waar verder ook geen vervolg op is gekomen. Valt wel mee dus.
Denk het ook niet. Het verhaal over de Tower of Joy is bijvoorbeeld nog niet langsgekomen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vind je? De gemiddelde kijker zal het niet opgemerkt hebben, lijkt me zo.
Lijkt mij ook niet. En dan nog? Waarom nu al at large deze theorie bespreken??? Verpest de lol voor jezelf en een ander niet. Als deze theorie ooit waar blijkt, dan zal het nog wel effe duren voor ie geopenbaard wordt lijkt me.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vind je? De gemiddelde kijker zal het niet opgemerkt hebben, lijkt me zo.
Jojen die dood is klopt. Gregor = Robert Strong was al voor 99% zeker. En dan hebben we waarschijnlijk de Night's King al gezien en hoe white walker ontstaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef Kirov het volgende:
[..]
Volgens mij waren er 2 of 3 dingen. De dood van Jojen, Gregor = Robert Strong en nog één waar ik zo niet op kan komen.
Night's King was duidelijk, staat in de synopsis. Maar die gast was dus mens en is full blown White Walker geworden.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Jojen die dood is klopt. Gregor = Robert Strong was al voor 99% zeker. En dan hebben we waarschijnlijk de Night's King al gezien en hoe white walker ontstaan.
Dat kind van Craster bedoel je?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:32 schreef Kirov het volgende:
[..]
Night's King was duidelijk, staat in de synopsis. Maar die gast was dus mens en is full blown White Walker geworden.
Nee de Night's King, die Lord Commander van de Night's Watch die een White Walker heeft lopen ballen. Dat je dus blijkbaar als volwassene een White Walker kan worden i.p.v. alleen een Whight vind ik een beetje vreemd, moet nog zien of dat geen verzinsel is van D&D.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:36 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat kind van Craster bedoel je?
Maar ik kan me niks herinneren dat in het boek wordt gesproken over dat de Night's King nu de aanvoerder is van de White Walkers. Sowieso wordt er in de boeken daarover vrij weinig gesproken. Dat was dus voor mij wel de grootste onthulling dit seizoen. Ik verwacht volgend seizoen trouwens nog meer afwijkingen van (of vooruitlopen op) het boek.
Die was ook ook vergeten ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:15 schreef Sitethief het volgende:
En alle theorieën over het ongeboren kind van Robb konden bij de boekenlezers ook meteen overboord...
IJzeren munt die ze van die faceless man had gekregen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:01 schreef Droathoah het volgende:
Uh, wat gaf Aria aan die kapitein waarom ze ineens wel mee mocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |