abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 10 juni 2014 @ 11:45:59 #251
35723 crew  GGMM
pi_140908879
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:25 schreef Mike het volgende:
Ik vind dit ook gewoon een topseizoen: elke andere serie was al blij met 1 episch moment zoals de dood van Joffrey, en GoT geeft je bijna elke week zo'n WTF-moment. Ben dan ook erg benieuwd naar de aflevering van volgende week!
Ja, dat.

Ze mogen alleen één of twee verhaallijnen wel gaan sluiten nu. Er loopt momenteel wel erg veel door elkaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_140908889
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Vind ik ook. Mensen bitchen teveel hiero
Idd.
Vooral die mensen die de boeken hebben gelezen..

''Maar in het boek blablablabla''

Lekker fucking boeiend.

[edit]
Ow en dan nog uiteraard stoer alles spoileren want ze hebben de boeken gelezen. :Z
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140908921
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:44 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Volgens mij projecteer jij al je eigen ideeën op een hele groep. Als je bijvoorbeeld op reddit meeleest, waar een zeer groot aantal mensen over de serie discussieert, dan kom je dit totaal niet tegen. Zowel als onder boeklezer en niet-boeklezers is men altijd zeer enthousiast over de serie.
Op serieuze review-sites scoren de aflevering vaak ook hoge cijfers en kom ik de kritieken die jij hier noemt totaal niet naar voren. Ik vraag me dan ook eigenlijk af of jij niet gewoon een matige troll bent die hier iedereen loopt te fucken, omdat je eigen geliefde khaleesi maar een rol in de marge speelt dit seizoen.
Wat een onzin post. Ik baseer bovenstaand op wat ik in dit topic lees. Dat users hier zuurder zijn dan de gemiddelde GoT fan dat kan, maar dat is niet mijn schuld. Deze thread is sowieso een komen en gaan van mensen die de serie kritisch bekijken en zij die met een hosanna instelling alles voor zoete koek aannemen en vinden dat je geen opmerkingen mag plaatsen. "Mensen zeiken hier te veel" opmerkingen moet je sowieso met een korrel zout nemen.

Dat ik een troll zou zijn is ronduit een belediging. Als de Dany verhaallijn zuigt, dan ben ik de eerste om dat toe te geven.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140909025
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef Altron het volgende:

[..]

Idd.

Lekker fucking boeiend.

[edit]
Ow en dan nog uiteraard stoer alles spoileren want ze hebben de boeken gelezen. :Z
Ik heb de boeken gelezen maar ik spoilers niks :P En ik geniet van iedere aflevering :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:56:28 #255
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_140909207
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:46 schreef Altron het volgende:

[..]

Idd.

Lekker fucking boeiend.

[edit]
Zit wel soms een enorm personage-draai in. Bijvoorbeeld wanneer Jaime Ceirse verkracht, eerst zijn hand opofferen zodat Brienne niet verkracht wordt en dan zelf iemand verkrachten. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_140909216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Wat een onzin post. Ik baseer bovenstaand op wat ik in dit topic lees. Dat users hier zuurder zijn dan de gemiddelde GoT fan dat kan, maar dat is niet mijn schuld. Deze thread is sowieso een komen en gaan van mensen die de serie kritisch bekijken en zij die met een hosanna instelling alles voor zoete koek aannemen en vinden dat je geen opmerkingen mag plaatsen.

Dat ik een troll zou zijn is ronduit een belediging. Als de Dany verhaallijn zuigt, dan ben ik de eerste om dat toe te geven.
Deze reeks is sowieso een komen en gaan van idioten, er zijn honderden pagina's vol geluld of een accent wel of niet goed was. Sorry hoor, maar dat geeft ook wel een beetje het niveau hier aan, het is niet dat er op een hoog niveau over verhaallijnen wordt gesproken of over karakterontwikkeling. Dat jij daar dan je mening op baseert is fijn voor jou, maar kijk ook iets verder en zie dat Benioff en Weiss heel veel duimen omhoog hebben gehad voor hoe ze de serie hebben aangepakt. Natuurlijk zitten er altijd mindere dingen in, maar om dan met een blinkende drol vergelijking te komen gaat wel heel ver.
pi_140909240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:44 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Volgens mij projecteer jij al je eigen ideeën op een hele groep. Als je bijvoorbeeld op reddit meeleest, waar een zeer groot aantal mensen over de serie discussieert, dan kom je dit totaal niet tegen. Zowel als onder boeklezer en niet-boeklezers is men altijd zeer enthousiast over de serie.
Op serieuze review-sites scoren de aflevering vaak ook hoge cijfers en kom ik de kritieken die jij hier noemt totaal niet naar voren. Ik vraag me dan ook eigenlijk af of jij niet gewoon een matige troll bent die hier iedereen loopt te fucken, omdat je eigen geliefde khaleesi maar een rol in de marge speelt dit seizoen.
_O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140909267
Mensen die zeiken op mensen die wat kritiek hebben op de serie |:( Vrijheid van meningsuiting heet zoiets. Laat iedereen gewoon lekker posten wat ze willen posten O+ Vind zelf dit seizoen tevens ook beter dan seizoen 2 en 3 ( over het algemeen ) maar de kritiek op de laatste aflevering is wel enigszins terecht in mijn ogen. GoT is juist op zijn best als de mix tussen goede dialogen en verhaal net zo aanwezig is als wat goed in elkaar gezette actie. Dat was in de laatste aflevering in mijn ogen niet het geval.
pi_140909272
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:56 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Deze reeks is sowieso een komen en gaan van idioten, er zijn honderden pagina's vol geluld of een accent wel of niet goed was. Sorry hoor, maar dat geeft ook wel een beetje het niveau hier aan, het is niet dat er op een hoog niveau over verhaallijnen wordt gesproken of over karakterontwikkeling. Dat jij daar dan je mening op baseert is fijn voor jou, maar kijk ook iets verder en zie dat Benioff en Weiss heel veel duimen omhoog hebben gehad voor hoe ze de serie hebben aangepakt. Natuurlijk zitten er altijd mindere dingen in, maar om dan met een blinkende drol vergelijking te komen gaat wel heel ver.
En vergeet natuurlijk niet de meesterlijke regie van gevechten en grootschalige gebeurtenissen door de ongelofelijke Neil Marshall.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140909400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb de boeken gelezen maar ik spoilers niks :P En ik geniet van iedere aflevering :9
Zo zijn er gelukkig genoeg. ^O^

Maar er zijn er ook zat die allemaal interessant lopen te doen , want ze hebben de boeken gelezen.
Dus moeten ze overal maar spoilers neergooien :')
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:06:40 #261
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_140909552
Ik had tot dusver niet zoveel met ( de gebeurtenissen rondom ) The Wall en The Wildlings en ik geef ook niet veel om al die actie, maar ik vond dit gek genoeg wel 1 van de beste afleveringen van dit seizoen. Zat er helemaal in.

Fantastisch camerawerk. Prachtige doorlopende scenes. Sterke dialogen en overtuigend acteerwerk.
Alle hoofdrolspelers - Sam, Jon, Alliser - hebben me met deze aflevering in 1 klap voor zich weten te winnen.

Oh, en die reuzen zagen er ook angstaanjagend echt uit, ^O^.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_140909591
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mensen die zeiken op mensen die wat kritiek hebben op de serie |:( Vrijheid van meningsuiting heet zoiets. Laat iedereen gewoon lekker posten wat ze willen posten O+ Vind zelf dit seizoen tevens ook beter dan seizoen 2 en 3 ( over het algemeen ) maar de kritiek op de laatste aflevering is wel enigszins terecht in mijn ogen. GoT is juist op zijn best als de mix tussen goede dialogen en verhaal net zo aanwezig is als wat goed in elkaar gezette actie. Dat was in de laatste aflevering in mijn ogen niet het geval.
Kritiek is prima hoor.
Maar er zijn er die lopen te zeuren om het zeuren.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:08:06 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140909594
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mensen die zeiken op mensen die wat kritiek hebben op de serie |:( Vrijheid van meningsuiting heet zoiets.
Dat werkt twee kanten op hé. Iemand zeikt over de serie (mag) en andere zeiken de zeikerds af (mag evengoed)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:10:00 #264
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140909639
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

En vergeet natuurlijk niet de meesterlijke regie van gevechten en grootschalige gebeurtenissen door de ongelofelijke Neil Marshall.
Ik vind de gevechten juist de grootste tegenvaller van de hele serie.
Ik snap dat het niet Lord of the Rings is. Het zijn afleveringen van minder dan een uur, met een beperkt budget.

Maar ieder gevecht die ik me kan herinneren uit de serie, was pikkedonker of er is alleen verteld dat het gebeurd is. Je ziet niks, bijna 0 strategie, geen choreografie, camerahoeken en afstanden die het hele gevecht verneuken, cuts waardoor je het gevecht nog beroerder ziet. :') Het is gewoon om te janken.

Enige gevecht dat goed zichtbaar was, was Mountain vs Viper.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:10:24 #265
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140909646
Anyway, ik zal wel één van de weinige zijn die deze aflevering erg goed vond. Het werd wel weer eens tijd dat die muur wat liefde kreeg, het kan haast niet anders dan dat daar op een gegeven moment nare shit gaat gebeuren als die witte wandelaars een keertje besluiten om van hun luie reet af te komen en stennis rotzooi te schoppen.
Vrijheid
pi_140909704
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik snap dat het niet Lord of the Rings is. Het zijn afleveringen van minder dan een uur, met een beperkt budget.

Maar ieder gevecht die ik me kan herinneren uit de serie, was pikkedonker of er is alleen verteld dat het gebeurd is. Je ziet niks, bijna 0 strategie, geen choreografie, camerahoeken en afstanden die het hele gevecht verneuken, cuts waardoor je het gevecht nog beroerder ziet. :') Het is gewoon om te janken.

Mja snap wel dat ze dat van Mycah niet hebben laten zien, zo sneu ;(
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:12:38 #267
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140909709
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:10 schreef jogy het volgende:
Anyway, ik zal wel één van de weinige zijn die deze aflevering erg goed vond. Het werd wel weer eens tijd dat die muur wat liefde kreeg, het kan haast niet anders dan dat daar op een gegeven moment nare shit gaat gebeuren als die witte wandelaars een keertje besluiten om van hun luie reet af te komen en stennis te gaan schoppen.
Dan moeten ze nog wel een stukkie verder wandelen hoor, om stannis te schoppen :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:13:24 #268
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140909727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan moeten ze nog wel een stukkie verder wandelen hoor, om stannis te schoppen :P
Stennis, niet Stannis
Vrijheid
pi_140909745
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Stennis, niet Stannis
Stannis want hij heeft besloten ze te lijf te gaan ... :+
pi_140909771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:56 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Ik heb al gezegd dat ik GoT an sich geen drol vind, dat zou ook absurd zijn.
Dat ik hier weggezet wordt als iemand die zeikt op de serie als geheel slaat dan ook gewoon nergens op.

Als je mijn (inhoudelijke) posts bekijkt dan komt het in feite altijd neer op het in twijfel trekken van de door D&D geschreven scripts, en daar is best wat voor te zeggen. Je hoeft jezelf niet gespoiled te hebben of de boeken gelezen te hebben om te kunnen realiseren dat die scenes altijd rammelen. (de Yara verhaallijn, de Moat Cailin scene). Ook het nodeloos toevoegen van cheesy elementen, makkelijke herhalingen of crowdpleasers komen vrijwel altijd uit de koker van D&D.

En dat heb ik niet uitgevonden. Er zijn er genoeg die dit inzien. En dat mag dan best wel geduid worden. Jammer genoeg blijkt daar geen plaats voor in deze reeks en reduceren we ons tot "deze ep was gaaf want mammoeten" posts.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:15:21 #271
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140909781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Stannis want hij heeft besloten ze te lijf te gaan ... :+
Post aangepast.
Vrijheid
pi_140909830
quote:

[..]

Ik herken me niet echt in donkere (misschien slechte rip?) en slechte choreografie. Juist Jon vindt ik ook een goede vechter en overtuigend overkomen. Ik mis alleen wel een beetje het grootse van de battles, toen de wildlings uit bossen kwamen had ik er wel meer verwacht en het aantal in het kasteel zelf deed ook niet echt overkomen alsof er tweehonderdtal bezig was aan het vechten.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:18:10 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140909867
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:14 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dat ik hier weggezet wordt als iemand die zeikt op de serie als geheel slaat dan ook gewoon nergens op.

Als je mijn (inhoudelijke) posts bekijkt dan komt het in feite altijd neer op het in twijfel trekken van de door D&D geschreven scripts, en daar is best wat voor te zeggen. Je hoeft jezelf niet gespoiled te hebben of de boeken gelezen te hebben om te kunnen realiseren dat die scenes altijd rammelen. (de Yara verhaallijn, de Moat Cailin scene). Ook het nodeloos toevoegen van cheesy elementen, makkelijke herhalingen of crowdpleasers komen vrijwel altijd uit de koker van D&D.

En dat heb ik niet uitgevonden. Er zijn er genoeg die dit inzien. En dat mag dan best wel geduid worden. Jammer genoeg blijkt daar geen plaats voor in deze reeks en reduceren we ons tot "deze ep was gaaf want mammoeten" posts.
Het vervalt hier gewoon in een neergaande spiraal van bitchen. Accepteer elkaars gebitch en bitch niet omdat er gebitched wordt over het bitchen van een paar bitches, bitches.
Vrijheid
pi_140909886
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Het vervalt hier gewoon een een neergaande spiraal van bitchen. Accepteer elkaars gebitch en bitch niet omdat er gebitched wordt over het bitchen van een paar bitches, bitches.
Pinkman in the house O+
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:19:18 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140909897
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mja snap wel dat ze dat van Mycah niet hebben laten zien, zo sneu ;(
Ja. Arme jongen. ;( RIP aan de nabestaanden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:16 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Ik herken me niet echt in donkere (misschien slechte rip?) en slechte choreografie. Juist Jon vindt ik ook een goede vechter en overtuigend overkomen. Ik mis alleen wel een beetje het grootse van de battles, toen de wildlings uit bossen kwamen had ik er wel meer verwacht en het aantal in het kasteel zelf deed ook niet echt overkomen alsof er tweehonderdtal bezig was aan het vechten.
Niet? Ieder fucking gevecht is toevallig in de avond. :')

Dat het geen grootste gevechten zijn vind ik verder geen punt. Het blijft een tv serie met een beperkt budget. Ik vul de rest zelf wel in.
pi_140909939
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

Dat het geen grootste gevechten zijn vind ik verder geen punt. Het blijft een tv serie met een beperkt budget. Ik vul de rest zelf wel in.
Scheelt geld jonguh snap da dan. Sowieso op klaarlichte dag ziet iedereen alleskomen dus vallen ze in de avond aan en ow, wel even het bos ( :? ) in de fik steken. :)
pi_140909951
quote:

[..]

bitch bitch bitch bitch
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_140909993
Mag ik even bitchen over de mensen die bitchen op de mensen die bitchen op de mensen die bitchen op de mensen die bitchen?

Bedankt.
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:22:46 #279
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_140910005
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_140910009
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik even bitchen over de mensen die bitchen op de mensen die bitchen op de mensen die bitchen op de mensen die bitchen?

Bedankt.
Nee.

Toedeledoki
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:23:08 #281
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140910017
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Scheelt geld jonguh snap da dan. Sowieso op klaarlichte dag ziet iedereen alleskomen dus vallen ze in de avond aan en ow, wel even het bos ( :? ) in de fik steken. :)
Ik dacht eerst dat ze gewoon een matige set hadden, of matige kostuums, en dat wilden verbergen met donker. Hebben ze ook gedaan met de laatste paar Batman films. Ze waren bang dat iedereen zou gaan lachen omdat het Batmanpak er gewoon te debiel uitzag in het licht. :')
  Forum Admin dinsdag 10 juni 2014 @ 12:23:35 #282
35723 crew  GGMM
pi_140910037
Dit topic gaat zoals gewoonlijk weer helemaal nergens over. Wat een dom gejank zeg.

Vooral van die Khaleesi ofzo.

Ik stop tot maandag maar weer even met volgen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 10 juni 2014 @ 12:24:22 #283
58651 crew  murp
murp
pi_140910064
Jongens.. :')

Wees gewoon blij dat de serie er is..

quote:

Bedankt.
Loop toch niet zo te bitchen :{w
pi_140910077
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:10 schreef jogy het volgende:
Anyway, ik zal wel één van de weinige zijn die deze aflevering erg goed vond. Het werd wel weer eens tijd dat die muur wat liefde kreeg, het kan haast niet anders dan dat daar op een gegeven moment nare shit gaat gebeuren als die witte wandelaars een keertje besluiten om van hun luie reet af te komen en stennis rotzooi te schoppen.
Alleen maar lof hiero. O+
pi_140910108
quote:

[..]

Dat donkere heb ik me ook aan gestoord ja.
pi_140910118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
Dit topic gaat zoals gewoonlijk weer helemaal nergens over. Wat een dom gejank zeg.

Vooral van die Khaleesi ofzo.

Ik stop tot maandag maar weer even met volgen. :)
Je hebt niet eens backbone genoeg om deze thread te mijden. _O- Tot morgen. _O_
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:28:28 #287
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140910178
quote:

Bedankt.
Bitcheption.
Vrijheid
pi_140910186
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:16 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Dit. Bij Inside the Episode #9 zeiden ze ook dan Jon een van de beste zwaardvechters is die ze ooit hebben gehad bij GoT, naast het zeer goede acteerwerk van hem.
-Don Draper
pi_140910224
Ja, bitch pls.
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:30:06 #290
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_140910232
quote:

[..]

Lekker neerbuigend dat laatste.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_140910258
Die Khaleesi mag ook best dood overigens.
Het karakter uiteraard. Dit is géén, ik herhaal, dit is géén doodsverwensing naar de user.

Stom mens met d'r stomme draken.
Ja doei.
pi_140910270
Dit gifje kan niet vaak genoeg gepost worden

_O_
pi_140910318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
Het karakter uiteraard. Dit is géén, ik herhaal, dit is géén doodsverwensing naar de user.

Zuur wijf is het ook. En dan lord friendzone ook nog banishen.

Sowieso te weinig drakengerelateerde doden.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_140910327
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zuur wijf is het ook. En dan lord friendzone ook nog banishen.

Sowieso te weinig drakengerelateerde doden.
We hadden wel shoarma een paar eps geleden. Dat wel.
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:33:38 #295
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_140910337
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:30 schreef motorbloempje het volgende:

Ik vond d'r in het begin wel een bazin maar begin het zo langzaamaan wel saai te vinden daar in Meereen. Dat ze verdomme eens van d'r kont komt en dood en terreur gaat zaaien in King's Landing.
Flesje bier
pi_140910386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:33 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik vond d'r in het begin wel een bazin maar begin het zo langzaamaan wel saai te vinden daar in Meereen. Dat ze verdomme eens van d'r kont komt en dood en terreur gaat zaaien in King's Landing.
Pcies. En als ze dat maar niet blijft doen kan ze net zo goed gewoon meteen dood.
Ja doei.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:36:11 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140910391
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

We hadden wel shoarma een paar eps geleden. Dat wel.
Ook alleen maar van horen zeggen. Het wordt wel weer eens tijd dat die draken hun broodje verdienen door een stad te roosteren of zo.
Vrijheid
pi_140910394
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Bitcheption.
:') _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_140910403
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pcies. En als ze dat maar niet blijft doen kan ze net zo goed gewoon meteen dood.
Ze kan daar toch een prachtig koninkrijk oprichten?
pi_140910412
Jorah was echt zielug ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')