Iemand moet het doen mattie zo kan dit echt niet langer, dit lakse gedrag van mods.. wanneer word deadprez nou mod?quote:
Die heeft al lang en breed modrechten manquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iemand moet het doen mattie zo kan dit echt niet langer, dit lakse gedrag van mods.. wanneer word deadprez nou mod?
Waarom doet ie niks?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die heeft al lang en breed modrechten man.
Ben benieuwd naar zijn mening.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat 'ie vindt dat je niet zo moet zaniken denk ik.
heyquote:
Sorry.quote:
Ik denk dat in de paar minuten tussen dat topic en jouw post hier niemand het topic gezien heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:40 schreef hoink581 het volgende:
KLB / Politiek correcte shit
Wat is de reden dat er de hele tijd uitzonderingen worden gemaakt voor DiegoArmandonna? Hij is geband uit VBL en nu mag hij ongestoord kuttopics openen?
Het gaat natuurlijk over het principe. Een user wordt verbannen uit het ene subforum (en niet zonder reden me dunkt) en krijgt vervolgens een vrijbrief om hier verder te gaan. Er is al meerdere keren aangegeven dat het België topic (want daar gaat het uiteindelijk om) alweer voor de 3e keer geopend is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk dat in de paar minuten tussen dat topic en jouw post hier niemand het topic gezien heeft
Ach ja ik zie gewoon oprecht niet in waarom hier zo'n probleem van wordt gemaakt. Oke volgens de regels mogen reeksen in principe niet maar dat houdt in de praktijk niet in dat ieder deel twee dichtgaat. Dat wordt gewoon per geval beoordeeld. En daar zijn geen procedures en formulieren voor. Van mij mag deze best open blijven gezien de actualiteit. Dat is alles. Geen idee waarom het een maand geleden mochtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk over het principe. Een user wordt verbannen uit het ene subforum (en niet zonder reden me dunkt) en krijgt vervolgens een vrijbrief om hier verder te gaan. Er is al meerdere keren aangegeven dat het België topic (want daar gaat het uiteindelijk om) alweer voor de 3e keer geopend is.
Normaal gesproken zou dit gewoon gesloten worden omdat het een reeks is. In dit geval wordt er niets aangedaan. Prima, maar fatsoenlijke redenen hiervoor blijven uit. De lulsmoes "ja, nu is het actueel" is op dit moment wel erg handig, maar een aantal weken geleden was dit niet zo en bleef het ook gewoon geopend, terwijl er ook toen aandacht voor is gevraagd.
Dus nogmaals, ik begrijp dat er uitzonderingen worden gemaakt, maar het zou een stuk eerlijker zijn om naar de users toe open te zijn over dit soort uitzonderingen. Geen kluitjes in het riet meer, aub.
Wat is Frank zijn opinie op deze zaak?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach ja ik zie gewoon oprecht niet in waarom hier zo'n probleem van wordt gemaakt. Oke volgens de regels mogen reeksen in principe niet maar dat houdt in de praktijk niet in dat ieder deel twee dichtgaat. Dat wordt gewoon per geval beoordeeld. En daar zijn geen procedures en formulieren voor. Van mij mag deze best open blijven gezien de actualiteit. Dat is alles. Geen idee waarom het een maand geleden mocht
Zijn ban in vbl doet er niet toe. Geen flauw idee waarom dat is. Hier zie ik hem gewoon als iedere andere user. En bij een ander had ik hem ook open gelaten
Die sluit zich aan bij het antwoord van Mortaxx.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat is Frank zijn opinie op deze zaak?
Toegegeven zijn NSB topic was zeer creatief.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
Zeer storende vorm van topicdiarree geconstateerd bij MeneerWijsneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |