Dat is wel wat minder ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef BrandX het volgende:
die kussens met die drie hoofden, daar heb ik er een van gehad, maar dat werkte bij mij niet
Ik lag met mijn hoofd op de een of andere manier aldoor op die band ipv dat die band in mijn nek lag. Kreeg daar juist heel veel nekpijn van. Hup, 200 gulden (toen nog) uitgegeven voor jan lul
Ja, daar zit ik dus ook mee. Die kosten al snel iets van 140 euro.quote:Die memoryfoam kussens schijnen fijn te zijn, maar de goeien zijn duur en om die dus zomaar ff te kopen om uit te proberen, naja been there done that dus.
Maar hoe kun je het een tijde proberen? Na een kwartier zullen ze zich toch wel afvragen wanneer ik weer eens ga.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Renzoku het volgende:
tempur, maar je moet een hoofdkussen sowieso een tijdje proberen voor je hem koopt.
Die Dr. Okinawa-kussens ofzo?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef ADQ het volgende:
Ze mogen helaas niet meer verkocht worden, maar de kussens gevuld met pitten waren super voor mij. Vormen naar de gewenste vorm, klaar.
Ik vind dat schuimrubber ook niks.quote:Op het moment heb ik een vrij hard veren kussen, twintig piek geloof ik, dat het goed doet.
Maar kussens zijn persoonlijk. Ik zal nooit een schuimrubber ding willen, jij wellicht wel.
Ik ben een zijslaper.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:26 schreef FF_Serieus het volgende:
Ben je een buik, zij- of rugslaper? Dat bepaalt de keuze voor een nieuw kussen.
Geen idee, ze werden 10+ jaar geleden verkocht. Ik zie geen reclame.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar hoe kun je het een tijde proberen? Na een kwartier zullen ze zich toch wel afvragen wanneer ik weer eens ga.
[..]
Die Dr. Okinawa-kussens of zo?
Maar zijn die nog te koop dan? Ik begreep net van ADQ dat ze niet meer te koop zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef Farenji het volgende:
Ik zweer al heel veel jaren bij een kussen gevuld met boekweitdoppen. Is altijd lekker koel, geeft heel veel steun, maar vormt zich toch perfect naar je hoofd en nek. Ik wil echt niks anders meer.
http://www.lagripro.nl/nl/hoofdkussens-met-boekweit.html bijvoorbeeld. Ben benieuwd waarom die kussens niet meer verkocht zouden mogen worden. Er is niet echt iets van een anti-pitten-kussen-wetgeving, vandaar...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar zijn die nog te koop dan? Ik begreep net van ADQ dat ze niet meer te koop zijn.
Tuurlijk wel, zolang er boekweit bestaat kun je kussens vullen met boekweitdoppen. Er zit geen patentrecht op ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar zijn die nog te koop dan? Ik begreep net van ADQ dat ze niet meer te koop zijn.
Dank je wel. Maakt dat spul trouwens geen geluid?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
http://www.lagripro.nl/nl/hoofdkussens-met-boekweit.html bijvoorbeeld.
Het zou me niet erg verbazen als ik zie wat ze allemaal aan wetgeving bedenken.quote:Ben benieuwd waarom die kussens niet meer verkocht zouden mogen worden. Er is niet echt iets van een anti-pitten-kussen-wetgeving, vandaar...
Oké, bedankt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef Farenji het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zolang er boekweit bestaat kun je kussens vullen met boekweitdoppen. Er zit geen patentrecht op ofzo.
Ik ben geen gebruiker, dus ik weet het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Maakt dat spul trouwens geen geluid?
Oké, zijn er hier boekwijtdopjeskussengebruikers?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ben geen gebruiker, dus ik weet het niet
Is dat latex? En zak je er dan nog wel (een beetje) in weg, of heeft het een bepaalde vorm die niet verandert als je erop ligt?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Take2 het volgende:
Die kussens met die drie hoofden erop heb ik ook gehad maar die vind ik zwaar kut.
Slaap nu al jaren op een kussen met memoryfoam en wil ook nooit meer iets anders.
Ik heb echt nooit last gehad van geluidsoverlast. Als je het kussen schudt of je hoofd beweegt dan hoor je de doppen wel zacht "ruisen" maar dat is echt veel te zacht om last van te hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, zijn er hier boekwijtdopjeskussengebruikers?
Oké. Ben benieuwd.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:03 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit last gehad van geluidsoverlast. Als je het kussen schudt of je hoofd beweegt dan hoor je de doppen wel zacht "ruisen" maar dat is echt veel te zacht om last van te hebben.
nee is geen latex, gewoon een bepaald soort schuimrubber. Het zakt juist precies op de juiste plaatsen in , kan het moeilijk uitleggen maar probeer het eens in de winkel.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat latex? En zak je er dan nog wel (een beetje) in weg, of heeft het een bepaalde vorm die niet verandert als je erop ligt?
Dit dus. Ik zweer bij die van de ikea. Goedkoper dan 10 euro kan ik me niet voorstellen dat ze iets waard zijn, maar zo rond de 15/20 euro kan prima kwaliteit zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:03 schreef Take2 het volgende:
[..]
nee is geen latex, gewoon een bepaald soort schuimrubber. Het zakt juist precies op de juiste plaatsen in , kan het moeilijk uitleggen maar probeer het eens in de winkel.
Je hoeft trouwens niet de echte merken te hebben, heb hier een simpele van 20/25 euro in de aanbieding en daar doe ik al n jaar of vijf van.
Vaak kan je deze kussens voor een week proberen bij de beddenboer.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar hoe kun je het een tijde proberen? Na een kwartier zullen ze zich toch wel afvragen wanneer ik weer eens ga.
[..]
Die Dr. Okinawa-kussens ofzo?
[..]
Ik vind dat schuimrubber ook niks.
[..]
Ik ben een zijslaper.
Ik kon hem binnen 30 dagen ruilen, mits ik die tijd 2 slopen om het kussen heen zou doen ivm zweet. Ik heb er dus zo een met de 3 hoofden (silvana support, de paarse) en het slaapt al jaren heerlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En ik ben er weer wel tevreden over.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:56 schreef Take2 het volgende:
Die kussens met die drie hoofden erop heb ik ook gehad maar die vind ik zwaar kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |