quote:
MIMAquote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds heel wat maanden gisteren weer eens de PS3 opgestart en GTA gespeeld. Veel nieuwe voertuigen en zo. Best wel tof. Zijn er ook nog andere toffe dingen te doen naast nieuwe wagens kopen?
ja man, al een paar wekenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
PICO
Niet veel veranderd dus. Zijn er al heists?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ja man, al een paar weken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Je had hem nog hoger moeten makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 05:45 schreef defokkingfoker het volgende:
WTF... kijk ik net naar mijn jobs op social club. Zie ik dat deze 3700 plays heeftterwijl ik het maar 2x heb gespeeld met een random lobby...
Mag hopen dat het niet alleen een graphics update is en dat er ook daadwerkelijk nieuwe onderdelen inzitten..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:52 schreef defokkingfoker het volgende:
DOEEIIII PS3![]()
PS4 HERE I COME![]()
[ afbeelding ]
Serieus? Grim Fandango??quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:58 schreef Akilla het volgende:
[..]
Mag hopen dat het niet alleen een graphics update is en dat er ook daadwerkelijk nieuwe onderdelen inzitten..
Mocht er wat nieuws in zitten is het voor mij wel een reden omeen ps4 te halen samen met grim fandango
Ja ik zag net dat er een remake voor de ps4 komt. Echt mijn favourite game ooit denk ik..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Serieus? Grim Fandango??
Jeugdsentiment
Die speelde ik toen ik 13 was. Fantastische game inderdaad. Het had iets heel aparts. Het zit me ook mijn hele leven al niet lekker dat ik hem nooit heb uitgespeeld, dus nu krijg ik mijn kansquote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:32 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja ik zag net dat er een remake voor de ps4 komt. Echt mijn favourite game ooit denk ik..
Haha dat heb ik exact hetzelfde:P Ook nooit uitgespeeld, maar dat kwam omdat m'n 3e disk kapot wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die speelde ik toen ik 13 was. Fantastische game inderdaad. Het had iets heel aparts. Het zit me ook mijn hele leven al niet lekker dat ik hem nooit heb uitgespeeld, dus nu krijg ik mijn kans
Heb net even de walkthrough bekeken en ik was er gewoon bijna. Maar ik zat op het eind gewoon vast. Ik bleef maar heen en weer lopen en op een neer met die lift, maar ik snapte er niets meer van. Destijds waren er ook geen youtube-walkthroughs.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:30 schreef Akilla het volgende:
[..]
Haha dat heb ik exact hetzelfde:P Ook nooit uitgespeeld, maar dat kwam omdat m'n 3e disk kapot wasNu maar een ps4 kopen zodra deze weer een beetje beschikbaar zijn.
Krijg je dadelijk een gruwelijk slechte port, zit je daar met je ps4.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Cockstar website
+ Online data gaat mee![]()
De ps3 versie van online was dus eigenlijk een soort beta![]()
johquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:36 schreef DutchOven het volgende:
In addition, the current community of players will have the ability to transfer their Grand Theft Auto Online characters and progression to their choice of PlayStation 4, Xbox One or PC.
Staat op newswire van rockstar
Okequote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:57 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik heb mijn ps3 uitgeleendquote:
Te kleine map joh.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:13 schreef YazooW het volgende:
Als ze 32/64 players servers regelen op de PS4 dan ga ik m misschien wel kopen. Zou technisch gezien haalbaar moeten zijn maar zou typisch Rockstar zijn als ze dat niet geregeld hebben.
Nee joh, Free Roam kan makkelijk met 32 spelers. Met 32 man Grand Tour of Long Haul 2 oid zou al helemaal baasje zijn.quote:
free roam is nu al een puinhoop af en toe met 16 man. Iedereen zit in de stad. Al dan niet met tanksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee joh, Free Roam kan makkelijk met 32 spelers. Met 32 man Grand Tour of Long Haul 2 oid zou al helemaal baasje zijn.
maar speel je nog wel eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee joh, Free Roam kan makkelijk met 32 spelers. Met 32 man Grand Tour of Long Haul 2 oid zou al helemaal baasje zijn.
Speciaal voor jou mag freeroam op 16 spelers blijven staan danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
free roam is nu al een puinhoop af en toe met 16 man. Iedereen zit in de stad. Al dan niet met tanks
je mag nu al blij zijn als je met 12 man rijdt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
Speciaal voor jou mag freeroam op 16 spelers blijven staan danMaar stel je voor; races met 32 players, en dat je dan +- 50k pakt als je wint. Omgomgomg the epic
Dan kan ik niet, dan ben ik echt straalbezopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Wie zijn er komende zondagavond rond 20:00 in voor een crewbattle tegen Made In Holland? Een playlist met 3x TDM en een playlist met 3x Race.
leuk tochquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, dan ben ik echt straalbezopen
ben rond 20:00 of nog niet thuis of in coma trouwensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
leuk toch
misschien rij je dan wat beter
Ben er denk ik wel bijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Wie zijn er komende zondagavond rond 20:00 in voor een crewbattle tegen Made In Holland? Een playlist met 3x TDM en een playlist met 3x Race.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:44 schreef PicoMMP het volgende:
Vrijdag 21:00 dan![]()
![]()
9 uur aanwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet moet om 5 uur sochtens vertrekken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kan dan welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |