21.30 komt de ellendequote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
gaat nog wel een paar uur duren he
Ilse de Lange straks zeker met 'calm after the storm'quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, maar als de bui over is gaat het programma weer door voor het volk wat de Storm heeft getrotseerd.
In het noorden hebben we bijna nooit zulke onweersbuienquote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Krijg ik in Groningen stad nog wat vanavond, of ontlopen we het hier?
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef sneakydesert het volgende:
Informatienummer thuisblijvers opengesteld 0251-260960.
Ergste is al weer voorbij, stelde uiteindelijk weinig voor.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik maak me zorgen, m'n zus is er en iedereen wil weg daar zegt ze op whatsapp
Nee, de waarschuwingen waren heel duidelijk. Dat festivals niet willen evacueren (zelf ervaren) omdat de kans dat het werkelijk gebeurt klein is moeten ze zelf weten. Alle ingrediënten voor zeer zware buien waren vandaag aanwezig. Smeets mag in zijn handjes klappen (zeker met zijn grote bek eerder vandaag) dat het goed gegaan is. Period!quote:Op maandag 9 juni 2014 20:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gewonden door paniek om een evacuatie ook.
Ik vind het voorbarig om nu zonder inzicht in de opties, de beschikbare info die ze hadden etc te zeggen dat ze een enorm risico hebben genomen. Beetje sensatie wordt in de hele berichtgeving wel gezocht en gevonden.
Ze kan het beter daar uitzitten.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
#yoloquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Weinig.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef Monopoly het volgende:
Krijg ik in Groningen stad nog wat vanavond, of ontlopen we het hier?
Daar valt niks verder aan kapot te maken.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Daar is wel wat meer voor nodig!
Maak je geen zorgen, ze heeft een mooi leven gehad.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Geen onweer plz.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef corkydiggles het volgende:
woohoooooo als ik buienradar 2 uur vooruit mag geloven krijg ik mijn 2de plens bui vandaag (enschede)
Nee!quote:
Code rood kwam rond 6/7 uur? En dan 70.000 mensen evacueren? Waar moeten die mensen naartoe? Buiten het festivalterrein is ook geen opvang.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, de waarschuwingen waren heel duidelijk. Dat festivals niet willen evacueren (zelf ervaren) omdat de kans dat het werkelijk gebeurt klein is moeten ze zelf weten. Alle ingrediënten voor zeer zware buien waren vandaag aanwezig. Smeets mag in zijn handjes klappen (zeker met zijn grote bek eerder vandaag) dat het goed gegaan is. Period!
[sub]Ter info, ik heb werkervaring aan beide kanten[/sub[
Alleen wat omweerquote:
Heldquote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze heeft een mooi leven gehad.
Even bellenquote:
Het komt vrij rap deze kant op ja. Kom maar op, ik ben helemaal in de stemming sinds de Hagelbui Des Doods van vanmiddagquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Almelo krijgt maar heel iets zo te zien. Enschede krijgt wel de volledige lading
Wat is ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |