Met de juiste investeringen is dat zeker mogelijk. Je moet alleen wel geduld hebben of heel veel gelukquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het allemaal niet meer bijhouden met die duizenden coins sinds ik uitgestapt ben maanden terug. Dus ik bedoel meer, is het nog mogelijk om vandaag de dag met correct traden leuke profit te behalen? Stel ik schaf 0.2 BTC aan, kan ik daaar nog wat meer van maken. Dat is een beetje het idee.
Ja snap ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de juiste investeringen is dat zeker mogelijk. Je moet alleen wel geduld hebben of heel veel geluk.
En als je eenmaal pech hebt gaat het ook flink de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de juiste investeringen is dat zeker mogelijk. Je moet alleen wel geduld hebben of heel veel geluk.
rip spatieloosquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als je eenmaal pech hebt gaat het ook flink de verkeerde kant op
BTCe is niksquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja snap ikmaar is het op btc-e nog wat of toch beter iets als mintpal?
Mintpal / Bittrex. coinmarket bestaat al lang niet meer. Craptsy blijft Craptsy en coinedup weet ik nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:52 schreef Toto69 het volgende:
c
[..]
ryptsy? coinedup? coinmarket?= kan je al ergens kleine altcoins/usd traden?
Dan moet je vlot wezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook uitgestapt net? Ik wel op 25899. Stap pas weer in op 24, eerder echt niet meer. Volgend doel: dan maar met cinni of vrc naar de 5 BTC. Of mijn BTC terug naar bittrex sturen en met cloak handelen...
Bittrex? Was da?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mintpal / Bittrex. coinmarket bestaat al lang niet meer. Craptsy blijft Craptsy en coinedup weet ik niet
Fiat kun je geloof ik alleen op BTCe...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bittrex? Was da?
En nergens USD/alt dus?
www.bittrex.com, heeft aardig wat nieuwe altcoins, die nog op geen andere exchange staan. Begint langzaam te groeien qua volumes ook en vaak kun je coins op Bittrex al (goedkoop) kopen voordat ze op Mintpal terechtkomen. Mintpal is overigens wel de exchange met de hoogste volumes inmiddels, geloof ik... die zijn Craptsy wel voorbijquote:
Bittrex is dus goed?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
www.bittrex.com, heeft aardig wat nieuwe altcoins, die nog op geen andere exchange staan. Begint langzaam te groeien qua volumes ook en vaak kun je coins op Bittrex al (goedkoop) kopen voordat ze op Mintpal terechtkomen. Mintpal is overigens wel de exchange met de hoogste volumes inmiddels, geloof ik... die zijn Craptsy wel voorbij.
En dan is er ook nog www.poloniex.com, waar ik af en toe wat koop of verkoop.
Ja hoor. De trade engine is alleen even wennen als je Mintpal gewend bent, maar dat ben jij niet, begrijp ikquote:
Ik ben mijn winst kwijt van de 30 > 43 pump en nog eens 0,02 erbij. Opnieuw beginnen zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu opnieuw beginnen met het opbouwen van je vermogen?.
BC gaat weer omlaagquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef roislecxe het volgende:
Straks mn BC rond de 30 maar es wegdoen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even een klein dipje voor de maanlancering... bedankt voor het uitstappen.
Door de 27btc wall?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:13 schreef apacalipto het volgende:
you
[..]
was voor dark gegaan, We gaan mooooon
Als die er komt gooi ik ze er gelijk weer uit, heb een kleine marge nuquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[..]
Ook al heb ik zelf nog BC, laat er nu maar een 100btc sellwall komen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[..]
Zolang die sellwall boven de 35 staat, vind ik het best. Anders nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[..]
Je had toch margequote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Die gebeden zijn verhoord, we zitten weer onder mijn buy
Hup, verkopen jij!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Die gebeden zijn verhoord, we zitten weer onder mijn buy
Neuquote:
Probeer quark, komt goed nieuws voor aan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan het allemaal niet meer bijhouden met die duizenden coins sinds ik uitgestapt ben maanden terug. Dus ik bedoel meer, is het nog mogelijk om vandaag de dag met correct traden leuke profit te behalen? Stel ik schaf 0.2 BTC aan, kan ik daaar nog wat meer van maken. Dat is een beetje het idee.
Dat roep je nu al wekenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Pump incoming... weet het zeker.
Ja gelukkig toch nog ingestapt op 269, en twijfelde om vanmorgen op 195 in te stappen, vond het dan ook best wel klote om veel hoger te kopenquote:
Mwa, ik ben daar wat makkelijker in....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:13 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ja gelukkig toch nog ingestapt op 169, en twijfelde om vanmorgen op 195 in te stappen, vond het dan ook best wel klote om veel hoger te kopen
Veel verlies geleden afgelopen week, dan ga je toch twijfelen aan jezelf
Die schiet al omhoog... en Cinni schiet naar benedenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:25 schreef edraket31 het volgende:
CAIX gaat weer bewegen straks.
Tweet van de dev:
Joseph Stuhlman @JStuhlman 2 min.
Meer
News about new CAIx wallet and features later today, going back on the uptrend. We have not seen 150% gain on Mintpal in two weeks. #CAIx
Op de dag van de lancering heb je doorgaans de meeste kans op winst bij de stemrondes. Als de coin door Mintpal zelf gekozen wordt, dan wil hij wel eens verder doorstijgen. Dat is mijn indruk tenminste. Nu hopen dat ze Cloak snel toevoegen op Mintpalquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:30 schreef Joosie200 het volgende:
Ben een dagje op pad en kon mobiel nog zonder verlies uit BC, is ENC gehalveerd potverIn 1 klap dat weekje handelen met 100% winst op Bittrex.com in rook zien opgaan.
Aaaaaaaaand it's gone, poef!
Tot zover mijn experiment in het handelen van de numero uno op Mintpal voting list
![]()
Misschienquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:38 schreef DaMart het volgende:
Zou Cinni weten dat de maan de andere kant op is.
Cinni zal de komende dagen wel weer wat verder omhoog gaan, vermoed ik. Schijnt wat positief nieuws aan te komen en het volume neemt alleen maar toe.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
MisschienZit nu wel in dubio. Cloak party heb ik nu gemist, dito voor Cinni en CAIX. Waar kan je nu nog redelijk instappen en meedeinen op de uptrend?
Ik heb er 2 in het vizierquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
MisschienZit nu wel in dubio. Cloak party heb ik nu gemist, dito voor Cinni en CAIX. Waar kan je nu nog redelijk instappen en meedeinen op de uptrend?
Volgens mij is het cloak feestje nog niet voorbij hoor....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Let's hope so...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:14 schreef DaMart het volgende:
Cloak zal deze week op Mintpal wel de coin worden die Mintpal zelf kiest op donderdag, of misschien al iets eerder.
Geheid ja. Op de voting doet ie weinig, maar ze krijgen vast de wildcard van Mintpal. Hoe meer handelsvolume hoe meer fees voor Mintpal, kassa!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:14 schreef DaMart het volgende:
Cloak zal deze week op Mintpal wel de coin worden die Mintpal zelf kiest op donderdag, of misschien al iets eerder.
voor 12btc per stuk, dus die persoon heeft voor 46,5 btc aan caix gekocht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef edraket31 het volgende:
iemand een foutje gemaakt met typen....
buy van 3.8 caix voor 12BTC!!!
Ja zag het, zuurder kan bijna niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef edraket31 het volgende:
Pas maar op, ik zit met de vingers aan de knoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:37 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ja zag het, zuurder kan bijna niet.
Cloak is ook even aan het rollercoasteren, voor het eten stond het 390, na het eten 290, was even in de war maar het klopte gewoon
Hm welke geruchten gaan er?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zit met de vingers aan de knoppen.
Nogal wat geruchten en roddels op Twitter
Hoe is dat een rampquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef edraket31 het volgende:
Dat de makers dezelfde mensen zijn achter XLB en dat de huidige koers flink gemanipuleerd is... dan las ik tenminste op Twitter, maar ik vermoed dat Ed soortgelijke geruchten bedoeltquote:
correct, iemand met 4000 volgens trok even de strontput openquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat de makers dezelfde mensen zijn achter XLB en dat de huidige koers flink gemanipuleerd is... dan las ik tenminste op Twitter, maar ik vermoed dat Ed soortgelijke geruchten bedoelt.
Ah hopen dat het niet waar is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat de makers dezelfde mensen zijn achter XLB en dat de huidige koers flink gemanipuleerd is... dan las ik tenminste op Twitter, maar ik vermoed dat Ed soortgelijke geruchten bedoelt.
Het is natuurlijk de vraag wat ervan waar is. Vooralsnog houdt Cloak zich nog staande zo te zienquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
correct, iemand met 4000 volgens trok even de strontput open
ik had dikke stress, wel een signaal om maar even wat af te bouwen, inmiddels genoeg verdiend en wat minder risico nemen
Dat Iconic Expert hier iets mee te maken heeft, is overduidelijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag wat ervan waar is. Vooralsnog houdt Cloak zich nog staande zo te zien.
Prijs maakt nu toch een neerwaartse beweging, dus toch even een sell order gezet inderdaad...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat Iconic Expert hier iets mee te maken heeft, is overduidelijk
Net als in het XLB-topic heb ik in het cloak topic ook gezien dat negatieve berichten verwijderd werden
Daarom ben ik ook voorzichting want de pret kan zomaar voorbij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |