Zegt een hoop over de persconferentiequote:Op maandag 9 juni 2014 19:32 schreef Verbodsbord het volgende:
Fuck jaBeste game van de persconferentie
Banquote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
MEGATON!!!! Fallout 4 exclusive on XBOX ONE!
Insidequote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef Gh0stface het volgende:
Wat was de naam van dat spel ? Soms let ik niet op omdat ik hier reacties lees :$
Als je dat over FIFA zegt dan snap je er helemaal niks van.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit zijn nou echte games ipv Fifa, Assassins Creed, Cod etc. Hier is aandacht aan besteed en totaal anders dan 99% van de games
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Komt sowieso op de PC en in een humble bundle.
Ja begrijp me niet fout hoor ik vond het ook zeker interessant.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit zijn nou echte games ipv Fifa, Assassins Creed, Cod etc. Hier is aandacht aan besteed en totaal anders dan 99% van de games
Klopt, maar Limbo is sowieso één van de betere games van de afgelopen 5 jaar voor mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Zegt een hoop over de persconferentie
Meeste zeiken alleen maar ja, maar eerlijk gezegd is het gewoon ''goed'' en had meer verwacht.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
Serieus wat een stelletje zuurpruimen hier
Waarom meteen gaan schelden stomme downiequote:Op maandag 9 juni 2014 19:34 schreef Sala-adin het volgende:
Zo kan je de kankernerds tussen normale gamers onderscheiden
Hoe durven zequote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef Genesisfan het volgende:
Microsoft die nu ook opeens op indies gaat inzetten
Dan was het ''oke''quote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ze komen wel nog met een uitsmijter. Anders hebben ze hard gefaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |