Jaja, je bent hetero, nu weten we het wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:32 schreef Zaktabak het volgende:
Heerlijk dat ik nu al mijn gevoelens bij comments uit kan drukken in een simpele tiet.
Probeer je wat te bewijzen Zaktabak?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:32 schreef Zaktabak het volgende:
Heerlijk dat ik nu al mijn gevoelens bij comments uit kan drukken in een simpele tiet.
Waarom pik je mijn OT?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jaja, je bent hetero, nu weten we het wel.
Wat is daar mis mee?quote:
Dit idd. Maar van mij mag je je gang gaan hoor, zit er niet zo mee.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet_toegestaan_ had 'em eerder toch?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit idd. Maar van mij mag je je gang gaan hoor, zit er niet zo mee.
Vriendelijke kerel ben je toch, mag ik 'em ook gebruiken?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit idd. Maar van mij mag je je gang gaan hoor, zit er niet zo mee.
Vrouwen aanbidden hun eigen boezem net zo hard. Godsgeschenk die dingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jaja, je bent hetero, nu weten we het wel.
Dat ik een liefhebber van tetjes ben? Nee. Dat wist iedereen allangquote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer je wat te bewijzen Zaktabak?
Een wat?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:32 schreef Zaktabak het volgende:
Zijn breed scala aan gevoelens.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer je wat te bewijzen Zaktabak?
Ga je gang.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vriendelijke kerel ben je toch, mag ik 'em ook gebruiken?
is dat zoquote:Op maandag 9 juni 2014 19:38 schreef Zaktabak het volgende:
Vrouwen aanbidden hun eigen boezem net zo hard.
Godverdommequote:
Ja. Tettenquote:
Ja vent we weten het, tieten zijn machtig interessant en je hebt trio gehad, klaar?quote:
Dit ja, kkr zeg.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja vent we weten het, tieten zijn machtig interessant en je hebt trio gehad, klaar?
Oh dat was ook zo. Die hele trio ben in kats vergetenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja vent we weten het, tieten zijn machtig interessant en je hebt trio gehad, klaar?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh dat was ook zo. Die hele trio ben in kats vergeten![]()
Maar dat hoeft geen wapenfeit te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |