Ja indd wat?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Meisje ontmoet, dit is een blijvertje zo leuk appeltaart bakken en shit en biertjes klappen in de duinen'
'Gisteren avond snel nog chickie gezoend voordat ik relatie in ga'
Wat.
Dat zit er bij in ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee man, heeft vast iets te maken met stabiele geest.
Natuurlijk wel, je moet doen wat je wilt.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb geen relatie, gaat ook niet gebeuren voorlopig. Mag ik dan niet met meerdere meisjes 'afspreken'?
Sure, geen probleem.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb geen relatie, gaat ook niet gebeuren voorlopig. Mag ik dan niet met meerdere meisjes 'afspreken'?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:15 schreef voederbietel het volgende:
'Afspreken' betekend betalen voor GFE toch?
incl appeltaartquote:Op maandag 9 juni 2014 19:15 schreef voederbietel het volgende:
'Afspreken' betekent betalen voor GFE toch?
'moeten' nog welquote:Op maandag 9 juni 2014 19:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, misschien. Bevalt me ook wel prima eigenlijk, moet er niet aan denken om iedere week sletjes te moeten hosselen.
Je snapt toch wel wat ik bedoel.quote:
Witte chocolade limoen taartquote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik vind appeltaart echt smerig, vooral met van die rozijnen erin![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef BlauweTijger het volgende:
http://www.weeronline.nl/
Dag Limburg![]()
RIP dp.
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mag ik je vriendin hebben als je het niet overleefd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |